Camping Le Soleil de la Mediterranee

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, St. Cyprien

8.8Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil de la Mediterranee voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

249 reviews over Camping Le Soleil de la Mediterranee

• 8Kees29-08-2012

Leuke camping!

Wij hebben genoten! Camping met een mooie ligging, op 5 minuten lopen van het strand. Ook rijdt er een treintje. 3 verschillende zwembaden. Het zwembad is prachtig met rivier, bubbels en glijbanen. De camping heeft ruime plaatsen en is goed verzorgd. St Cyprien is gezellig en verder ook nog veel leuke dorpjes in de buurt om te bezoeken. Er is elke dag animatie, maar wij hebben geen echt team gezien. Dit jaar was er geen minidisco, wel 3 x per week zumba voor groot en klein. Leuke camping!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Johan17-08-2012

Leuke camping bij een heerlijk plaatsje

2 weken met 2 gezinnen op deze camping geweest. Het zwembad was prima voor elkaar, alles was netjes schoon en afgewerkt. In onze laatste week werd er op de terrassen nog een soort van zonneschermen geplaatst waar je heerlijk onder kon liggen. Het enige wat we misten was een bar of iets dergelijks waar je wat te drinken kon halen ( was wel naast het zwembad ).Er was wel een klein beautysalonnetje waar wij het nut niet helemaal van begrepen. De caravan was prima voor elkaar, wel waren er weinig nederlanders op de camping. Van de animatie moet je je niet te veel voorstellen maar, daarintegen ligt de camping tegen het dorp aan zodat je 's avonds heerlijk het stadje in kon om langs de boulevard of het mooie brede zandstrand te lopen. Al met al hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad en wat ons betreft een aanbeveling waard.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Sas12-08-2012

Leuke camping met mooi zwembad

Camping met mooie ruime plaatsen, afgezet met met haagjes van bloemen. Zowel ruime sta caravan plaatsen als ook staanplaatsen. Veel groen, bloemen en palmbomen. Zwembad was net nieuw, met glijbanen, bubbelbaden, snelstroom, waterval, genoeg ligstoelen, kortom prachtig. De palmbomen aan het zwembad waren nog te klein om veel schaduw te geven. Dit is opgelost in augustus en zijn er over beide zijde van het zwembad schaduw plekken gemaakt. De badmeesters zijn vriendelijk en je mag nog echt zwemmen. (er wordt niet overal om gefloten) De camping heeft een goede sfeer en het personeel is vriendelijk. De bakker heeft de gehele dag verse warme stokbroden en croissants. Zoals op de meeste campings draag je een polsbandje. s'Avonds is er animatie. Soms een circus. Eens per week is er een superleuke disco avond in het zwembad, waar er tot laat gezwommen en gedanst kan worden. Leuke omgeving, dicht bij leuke stadjes en dicht bij het strand. Het douchegebouw is aan een opknapbeurt toe.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Rebekka05-08-2012

net niet, toch genoten

Gezin met 3 kinderen (10-11-12), 11 dagen. Klimaat is heerlijk, lekker warm met een zeebriesje, zelfs in het zwembad. De stranden van St Cyprien zijn prachtig. Vanuit de camping rijdt een treintje naar de haven/strand. Is ook goed te lopen. Strand reikt echter veel verder, is de moeite! en voldoende parkeergelegenheid. Inderdaad gloednieuwe stacaravan, was heel fijn. Bedlinnen van papier was een drama dus ik zou m'n eigen linnen meenemen. Vanwege opstelling vd caravans relatief weinig contact met de buren. Veranda kijkt uit op de achterkant vd ander. Vooral Franse camping, handjevol Nederlanders. Zwembad vonden onze kinderen erg leuk. Was dit jaar opgeknapt/verbouwd. Ingang leek wat onhandig te liggen. Animatie alleen in het Frans en zeer beperkt. Meer dan voldoende supermarkten in de buurt. In St Cyprien ligt Aqualand;waterpretpark. Zeer zeer leuk! Slechts 10 min rijden vd camping.

Voor ons had deze camping het geheel genomen net niet maar we hebben toch een fijne vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 5Rainier Hagen02-08-2012

Voordelen en nadelen

Deze camping is net van eigenaar gewisseld en is flink aangepakt. Nieuwe caravans met gloednieuwe inboedel, mooi nieuw zwembad en goed restaurant/winkeltje. Helaas heeft het park ook een aantal irritante nadelen: - Vrijwel geen schaduw in zwembad door bomen of parasols. - Achterin de camping liggen de caravans aan een drukke weg waar vaak 80 tot 100 wordt gereden. Vegetatie tegen het hek is te jong om geluid te dempen. - Polsbandjes (bracelets) zijn verplicht en moet je te allen tijde dragen. Deze kun je ook niet afdoen (Tie-Wrap idee). Security let er streng op dat je m op hebt. Ik had mijne kapotgetrokken en ben 5x aangesproken dat ik een nieuwe moest halen. (maarja, recalcitrant hè). Uiteindelijk met een plakbandje omgedaan anders kwam ik het zwembad niet in... - De baas ziet eruit als een hells angel en de security zien eruit als uitsmijters bij een Almeerse uitgaansgelegenheid. (opgepompte apen). Deze spreken alleen engels wanneer het ze uit komt. - Bed linnen is van papier.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 4schalleymirella26-07-2012

nooit meer

meestal ben ik altijd positief, maar!!!

caravan van touroperator is in prima staat (voor 7 personen is het klein, wij waren met 4 en liepen elkaar al voor de hielen)

restaurantje/bar aan zwembad niet echt lekker: verbrande pizza, bevroren wafel, drinken veel te duur (cola bijna 4 euro) je kunt beter buiten de camping naar de winkel om drinken + eten te halen en in de caravan te drinken/eten.

zwembad veeeel te koud water, kunt er als er wat wind is bijna niet in zonder te bevriezen, zelfs in babybad. GEEN parasols aan het zwembad/strand

GEEN animatie, (elke avond franse liedjes) buiten Frans kennen ze niet echt een taal plezier moet je hier wel echt zelf maken

saint cyprien zelf ook niets te beleven, alleen aan het strand enkele winkeltjes, maar niet de moeite om veel naar toe te gaan de restaurantjes daar: vlees bakken kunnen ze niet.

hier zien ze mij niet meer terug

• 3Eetgelegenheden

• 8Sonja Deutekom08-07-2012

Nieuw park met leuk zwembad!

Er staan ca 500 stacaravans op het park, bijna geen Nederanders. Leuk zwembad met 4 glijbanen, allemaal prima schoon. Restaurant is prima voor een camping, tevens supermarktje aanwezig met goedkoop, vers fruit. Bedlinnen kan je huren voor € 10,= maar dit is weggooi linnen, niet doen!! (het zelfde materiaal als de wegwerpwashandjes). Personeel spreekt nauwelijks engels maar dat is op meer plaatsen in Frankrijk.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 6Harry Baas14-09-2006

Zeer nette camping geen zwerfvuil, erg rustig. Een nadeel was dat winkel het afhaal restaurant weinig geopend waren maar na +/- 15 minuten lopen ben ja aan de haven waar alles ruim voldoende aanwezig is. Ook een uitgebreide supermarkt was op +/- 600 meter van de campind aanwezig. De gehuurde caravan zag er goed uit. Ook het achterland en de pyrineen waren zeer de moeite waard. Vooral de kustweg naar de spaanse grens is echt een aanrader.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2006

6 tips over Camping Le Soleil de la Mediterranee

• Peter, 18-07-2013

Het restaurant de Dolphin op de boulevard in Cyprien Plage is een aanrader. Zowel het eten als de bediening is prima.

• mark, 19-06-2013

bezoek het oude kunst plaatsje: coulioure.

je kunt vanuit St.Cyprien naar barcelona gaan met een citytour.

de supermarkt: U express, is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf de camping

• Johan, 30-12-2012

De camping ligt echt ideaal ten opzichte van het strand en het gezellige haventje van Saint Cyprien. Waarschijnlijk komen wij hier volgend jaar weer terug.

13 vragen over Camping Le Soleil de la Mediterranee

• Marcel, 22-06-2014

Nederlanders

hallo, wij overwegen om naar deze camping te gaan vanaf 20 juli. Wij hebben 2 dochters van 7. En 9 jaar. toevallig nog andere Nederlanders in deze periode ?

Henk, 22-06-2014

Hoi

Wij gaan vanaf 29 aug 2 weken. 3 kinderen van 12, 11 en 5 jaar.

xandra, 22-07-2014

Wij gaan met vier meiden van tussen de 13 en 9 naar deze camping: van 30 juli tot 6 augustus. 1 week.

• leentje, 11-04-2014

supermarkt

welke supermarkt ligt het dichts bij hoe heet hij???? hoe dicht bij is hij loopafstand???

Mk, 13-07-2014

Ja er is een middelgrote casino supermarkt op loopafstand

• miriam, 13-06-2013

zwemshorts

wie weet of je met zwemshorts mag zwemmen of strakke zwembroeken moet dragen ?

Miriam, 20-06-2013

Thanks

mark, 19-06-2013

je moet strakke (korte) zwembroeken aan.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras