Camping Le Soleil de la Mediterranee

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil de la Mediterranee voor je op een rij gezet:

249 reviews over Camping Le Soleil de la Mediterranee

• 7Familie. Grobben19-08-2016

Saint Cyprien is een leuk plaatsje!

18 nachten op deze camping verbleven met 3 oudere kinderen. De camping zelf is netjes onderhouden veel chalets en mobilhome. Wij hebben maar 1 stel andere Nederlanders gezien dus we waren erg op elkaar aangewezen, de Fransen spreken geen Engels helaas. Het sanitair was redelijk maar de wc's vonden wij echt vreselijk geen wc bril en geen wc papier, en erg vies we waren blij dat we onze wc thuis weer hadden. De pizza waren erg lekker. En s'avonds was er altijd wel muziek maar dat stopte op tijd. De muggen waren s'avonds wel een probleem dus zijn we maar in onze tent gaan zitten. De omgeving is erg mooi zou ik zeker nog een keer naar toe willen genoeg mooie dingen te bekijken en een heerlijk strand waar je gratis kan parkeren. We hebben al met al een fijne vakantie gehad!

• 4Staat v/h sanitair

• 6Fam H11-08-2016

Leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

In de bouwvakvakantie 2016 deze camping voor 18 nachten bezocht met de tent. We waren de eerste week de enige nederlanders op de camping en daarna nog 2 andere nederlandse gezinnen geweest. Een camping waar vooral hele franse families op af komen. Het zwembadwater was erg koud. Kinderen (5 en 3) liepen te bibberen. Zwembad was wel opvallend schoon in vergelijking met het sanitair. (blij dat we eigen potti bij ons hadden). De engelse taal werd slecht tot niet gesproken (op 1 dame bij de receptie na). Winkel stelde niets voor, maar de eetgelegenheden waren prima. oa vers gebakken pizza's.

Omgeving erg mooi en opvallend netjes. Leuke stadjes in de omgeving, vooral langs de kust. Enig nadeel is dat de camping en het strand gelegen zijn bij een meer....met als gevolg MUGGEN! Dit maakte het buiten zitten vooral s'avonds onmogelijk. En bij wind aflandig was een strandbezoek niet te doen door de muggen.

s'avonds veel activiteiten met muziek op de camping. Muziek ging wel precies om 24 uur uit, maar op de camping nog wel veel rumoer. (gezinnen en jongeren zitten door elkaar op de camping)

Al met al een prima vakantie gehad met mooi weer (temperatuur zakt s'nachts prima), maar deze camping niet voor een herhaling vatbaar. De omgeving is zeker een aanrader!

• 3Staat v/h sanitair

• 7Visser13-08-2014

Net park, niet voor peuters

Het park is zeer netjes, ze rijden veel rond met hun golfkarretjes om de rotzooi op te ruimen. Bij het zwembad moet je eerst je slippers uitdoen en opbergen, dan door een waterbak, dus het terrein bij het zwembad is zeer schoon. Je MOET een spedo / strakke zwembroek aan. Je mag niet drinken / eten bij het zwembad. Water is veel te koud voor de kleintjes en het kinderbad is te diep voor onze 1 jarige . Animatie niet / weinig aanwezig, alles in het frans!

Mobile home via de site van de camping geboekt, top caravan! Netjes ingericht, zeer schoon, niks op aan te merken! koelkast met apart vriesgedeelte, magnetron, koffiezet app. en airco. Veranda is wel erg dicht naast de andere caravan. Je kijkt bij elkaar in de huiskamer. Privacy maar zelf gemaakt door handdoeken op te hangen.

Strand is niet op loopafstand, maar met auto perfect te doen. Goede parkeergelegenheid en super mooi zandstrand. Geweldig voor de kids.

Overall, een mooie vakantie gehad, maar niet meer naar dit park.

• 4Eetgelegenheden

• 8bmolin06-08-2014

Super vakantie gehad

De camping is erg schoon, goed onderhouden en er is genoeg te doen voor kinderen. Het zwembad is leuk voor kleine en grotere kinderen. De glijbanen en waterstroming vonden onze kinderen geweldig. De stacaravan was prima. Redelijk nieuw en schoon. Het is rustig op de camping, weinig luide animatie in de avond. Het strand is mooi. Erg schoon. Wel wat ver om te lopen, maar met de auto in 5 minuten te bereiken en gratis parkeren. Er zijn leuke dorpjes in de buurt om naar toe te gaan, argeles-sur-mer en colliure bijvoorbeeld. Ook in Spanje ben je met een uurtje. Enige minpuntje dat er slecht Engels gesproken wordt.

• 6Theo03-08-2014

Bedenkelijk

Wij hadden een mooie mobile home met veranda, mooi uitzicht. Receptie personeel rare rekening, worden op een post-it gedaan, ze kunnen je niet vertellen waar voor je betaalt, na zoeken in eigen papieren wat kunnen vinden zoals 70 euro voor eindschoonmaak van 10 minuten. Zwembad was niet geschikt voor kleine kinderen (2 en 4) te koud en voor de jongste geen leuke speeldingen. Speeltuin is ook zeer summier . Restaurant pas na 19:00 open.Wasmachine deed het niet, was niet van de camping maar van iemand anders, jammer geld weg. De camping is te duur voor wat er geboden wordt, vreemd gevoel over de administratie bij de receptie, gevoel dat je getild wordt.

• 8alextelintelo05-06-2014

Erg leuke en overzichtelijke camping

In zomervakantie 2013 2 weken verbleven op de camping in een gehuurde stacaravan. Camping is erg overzichtelijk, geen massatoerisme, met name ideaal voor de wat kleinere kinderen. Plekken zijn vrij ruim, straatjes ook, caravans zijn allemaal nieuw, park is mooi aangelegd. Zwembad ook erg overzichtelijk, leuke glijbanen voor jong&oud, erg schoon en goed toezicht zonder dat men erin doorslaat. Restaurant op de camping niet echt bijzonder, evenals afhaal (pizza's waren echt slecht). Maar in het nabij gelegen St. Cyprien voldoende leuke en betaalbare eetgelegenheden. Al met al voor herhaling vatbaar! Prijs/kwaliteit is ook nog normaal, je krijgt veel faciliteiten voor relatief veel minder geld dan andere vergelijkbare campings. Populatie wel wat meer Fransen maar voldoende Nederlanders om aansluiting te vinden.

• 6Eetgelegenheden

• 9Cathy12-09-2013

Een heerlijke vakantie!

Een heerlijke camping met een supermooi zwembad! Voor jong en oud! Het grote peuterbad was voor ons jongste meisje echt ideaal! Een huisje met glijbaan en wateremmertjes die omvallen, amwat heeft ze een pret gehad! De grote glijbanen voor mijn zoontje van 6. En ook die heeft genoten! Nieuwe mobile homes en de prijs vsn de camping is ook heel mooi. Leuk plaatsje in de buurt. Kortom deze camping voldeed aan al onze wensen!

• 9Catharina05-09-2013

Een heerlijke camping!

Dit jaar zijn we op deze campin geweest en wat hebben we genoten! De camping is niet zo heel erg groot en massaal zo als marina di venezia in italie waar we vorig jaar zijn geweest. Wij zaten in een nieuwe mobile home. bijna elke mobile home heeft een eigen terras met een hek eromheen. Ideaal voor onze jongste. Alles is op loopafstand, strand om de hoek, je wandelt zo naar het gezellige dorpje en het zwembad.........Wat hebben mijn kids van 4 en 2 genoten! Een heerlijk groot peuterbad met een glijbaantje, en water tot hun knieen! En mijn oudste kon zijn lol niet op in de grote glijbanen! Weing nederlanders maar ik denk dat hier snel verandering in gaat komen aangezien de eigenaar sinds 2011 een waar vakantieparadijsje aan het maken is! En dat doet hij goed!

• 8jack20-08-2013

erg mooi

mooie haven in saint cyprien mooi strand lekkere eetgelegenheden

• 5Eetgelegenheden

• 7Liz15-08-2013

Leuke camping

Erg mooi zwembad met leuke glijbanen en een soort stroming. Ook zijn er voldoende ligbedjes. Personeel winkel en bakker erg vriendelijk,. Strand is te lopen, 15 minuten maar er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Op de camping ook bijna iedere dag marktkraampjes. Animatie ze deden hun best maar het was alleen maar Franstalig. Vriendjes maken was lastig er waren weinig Nederlanders. Zwembad 1 keer savonds open met disco erg leuk, schuimparty. Grote supermarkt op 1 min. Aquapark ook erg leuk. Bezoeken waard colioure

Minpunten : de drukke weg die hoor je echt heel goed ook snachts als je er dichtbij staat. Ramen caravans gingen naar binnen open en waren niet vast te zetten

• 6Eetgelegenheden

6 tips over Camping Le Soleil de la Mediterranee

• Peter, 18-07-2013

Het restaurant de Dolphin op de boulevard in Cyprien Plage is een aanrader. Zowel het eten als de bediening is prima.

• mark, 19-06-2013

bezoek het oude kunst plaatsje: coulioure.

je kunt vanuit St.Cyprien naar barcelona gaan met een citytour.

de supermarkt: U express, is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf de camping

• Johan, 30-12-2012

De camping ligt echt ideaal ten opzichte van het strand en het gezellige haventje van Saint Cyprien. Waarschijnlijk komen wij hier volgend jaar weer terug.

13 vragen over Camping Le Soleil de la Mediterranee

• Marcel, 22-06-2014

Nederlanders

hallo, wij overwegen om naar deze camping te gaan vanaf 20 juli. Wij hebben 2 dochters van 7. En 9 jaar. toevallig nog andere Nederlanders in deze periode ?

Henk, 22-06-2014

Hoi

Wij gaan vanaf 29 aug 2 weken. 3 kinderen van 12, 11 en 5 jaar.

xandra, 22-07-2014

Wij gaan met vier meiden van tussen de 13 en 9 naar deze camping: van 30 juli tot 6 augustus. 1 week.

• leentje, 11-04-2014

supermarkt

welke supermarkt ligt het dichts bij hoe heet hij???? hoe dicht bij is hij loopafstand???

Mk, 13-07-2014

Ja er is een middelgrote casino supermarkt op loopafstand

• miriam, 13-06-2013

zwemshorts

wie weet of je met zwemshorts mag zwemmen of strakke zwembroeken moet dragen ?

Miriam, 20-06-2013

Thanks

mark, 19-06-2013

je moet strakke (korte) zwembroeken aan.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras