Géén boekingskosten

Le Soleil de la Mediterranee

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSt. Cyprien

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Soleil de la Mediterranee voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 258 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 258 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

258 Reviews over Le Soleil de la Mediterranee

• 7Lara23-08-2022

Juli 2022

Toen wij op de camping aankwamen, was onze stacaravan van Eurocamp heel vies. Het leek wel of deze totaal niet schoongemaakt werd. Foto's gemaakt en dit is goed opgelost. Wij vonden het zwembad erg druk. Eigenlijk te klein voor zo'n grote camping. Zeker met jonge kinderen die net hun zwemdiploma hebben. Wij hadden wel altijd een bedje omdat we op tijd waren, maar een uur na opening was alles bezet (ook door mensen die pas eind vd middag komen). Glijbanen waren leuk. Personeel vriendelijk. De locatie is goed, dichtbij het strand, de haven, kermis, aquarium, baaien, Spanje etc. Jammer was dat de animatie alleen maar Franstalig was.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Jannes20-08-2022

Heerlijke vakantie op prachtige camping!

Prachtige camping,goed onderhouden en met erg fijn mooi zwembad. Je kunt heerlijk eten of afhalen. Wij hebben een sta caravan van eurocamp en Roan gehad. Die van Roan was kleiner, maar wel veel beter en alles functioneerde naar behoren. Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad op deze camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jannes16-08-2022

Mooi verzorgde camping,prachtig zwembad.

Prima accomodatie ,nette camping en goed restaurant. De 1 hieronder is echt totaal overtrokken. Ja je hebt handoekleggers,maar waar niet. Wij hebben altijd wel een ligbedje gehad,misschien een beetje meer geduld en zelf wat meer vriendelijkheid dan heb je hier echt een top vakantie?

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Michel14-08-2022

Mooi!

Super verblijf gehad, genoten

• 10Eetgelegenheden
  • 10Mikael14-08-2022

Perfect

Mooi! Zeer schoon en leuk!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Filip07-08-2022

Top vakantie

Heel leuke niet te grote camping op wandelafstand van zee. Veel animatie overdag en ‘s avonds (in het frans). Heel lekker gegeten in de bistro en de snackbar. Eten en drinken is niet toegestaan aan het zwembad, maw een heel proper zwembad met security en voldoende redders. Proper sanitair en de afvalcontainers stonden net buiten de camping, maw geen last van uitpuilende containers op de camping. St Cyprien is een heel leuk stadje, kortom een aanrader.

• 1Holland06-08-2022

WAARSCHUWING NIET BOEKEN

WAARSCHUWING NIET BOEKEN!!!

Zeer onvriendelijk personeel, vooral in het restaurant. Veel herrie in de nacht, incomplete huisjes. Vergeet een bedje bij het zwembad. Deze zijn binnen een half uur allemaal met een handdoekje bezet.

Kortom, NIET BOEKEN. Liever 2 uur verder doorrijden naar Spanje.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Fam. Meijer29-09-2021

Wij hadden een caravan de Vision Lounce van ROAN. Bij aankomst opgevangen door gastechtpaar die ons naar de caravan bracht. Caravan was ruim en zeer schoon en alles wat beloofd is was aanwezig. De camping is wel leuk en schoon. Zwembad was top en voldoende ligstoelen. Al met al een goede en schone camping. Als enig minpuntje vind ik het jammer dat er geen bakker op de camping is maar een boulangerie is vlak in de buurt. Saint-Cyprien is een leuk plaatsje en de restaurantjes en winkeltjes bij de haven is mooi en gezellig. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Ook een goede uitvalsbasis voor mooie dagtripjes bijv. even de grens over naar Spanje. Al met al hebben wij een supermooie vakantie gehad en is deze camping zeker aan te raden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10H Meijer21-09-2021

Fantastische mooie Camping

De camping is erg schoon en heeft een fantastische ligging. Wij hadden een vision lounce van ROAN erg mooie caravan met een heerlijke grote veranda. Wij verbleven hier van 04-09/18-09. Camping ligt dicht bij de haven waar het 's avonds heerlijk vertoeven is met zijn vele restaurants en winkels. Ook een goede uitvalsbasis voor leuke tripjes naar b.v. leuke Franse dorpjes of een dagje Spanje. Voor ons is deze omgeving zeker voor herhaling vatbaar. Saint-Cypriene is een leuk dorpje.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5AS24-08-2021

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit is niet goed.Op de foto's lijkt het echt een top camping maar bij aankomst was echt 40% van de spullen niet in het huisje aanwezig. Dit is bij iedereen die hier aankomt.Na 2 dagen bij de receptie klagen dat we toch wel een koffieapparaat en een BBQ willen wordt het simpelweg bij de buren weggehaald en bij ons neergezet..... die vervolgens aankomen en ook weer alles missen. Wordt niets geïnvesteerd in onderhoud of incomplete huisjes.Zwembad is wel mooi en schoon.Maar het personeel heeft te veel gangsterfilms gekeken.. vooral de man bij de slagboom denk dat hij Don slagboom is hahahaha.Ik boek hier nooit meer

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar