Hotel La Lagune

7.2GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over La Lagune

• 9martijn27-07-2015

geweldig

Wij zaten in het hotel met all- inclusive formule. Hotel is netjes schoon, netjes iedere dag schone handdoeken. Het eten (buffet) is werkelijk geweldig!!! Een week heerlijk gegeten en voor ieder wat wils. Ook prachtig gelegen aan het strand. Zwembad is wel te druk, vaak zijn er geen stoelen meer vrij om op te liggen. Hotel heeft ook zeer gezellige strandbar met 2 keer in de week live zangers, gezellig. fantastische week gehad!

• 8Decloedt Rita06-10-2010

aangenaam verrast

hadden een appartement geboekt met een all inclusief formule in hotel la lagune. Wij waren aangenaam verrast. Het hotel is heel proper, goede keuken en vriendelijk personeel.We mochten ook gebruik maken van het zwembad (verwarmd). Het appartement was proper en iets gerenoveerd.Het meubilair wat pover. Bij een all inclusief komen ze halverwege kuisen en nieuwe lakens en handdoelen leggen, wat ons aangenaam verraste.

Rita,Danny en Koen

• 10Kris Verhaegen30-09-2010

prachtige, rustige ligging

Het hotel ligt op het einde van een doodlopende weg buiten het centrum. Vanuit het hotel wandel je zo het strand op. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hier zou ik direct weer heen gaan. Dit is trouwens een 3 en geen 2 !

• 6Tineke07-09-2010

Armoedig

Het complex ligt prachtig, maar de appartementen moeten nodig gerenoveerd worden.Alles is kapot en wordt niet vervangen...Er wordt gezegd dat het "death" is en ze lachen er wat bij.Echt jammer.. En de bedden zijn ook niet meer van deze tijd 1.40 x 1.90 en zijn helemaal door gezadeld.Je moet elkaar "stutten", want anders kom je met een hernia thuis.

• 3dordrecht16-07-2010

NOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIT MEER

We hadden een 4 pers.app wat bestond uit een ruimte van 3.5 bij 3.5 wat diende als woonkamer keuken en slaapkamer waardoor je nergens even kon zitten.. 2 douche ruimtes van 1vierkante meter zonder en 1 te klein douche gordijn..wel pannen maar geen deksels en veel te groot voor kookstel..heel erg gehorig waardoor je alles van de buren kon horen incl wc.en de kinderen om 6 uur smorgens, volgens het personeel moesten we zelf gaan vragen of het zachter kon..er snachts veel verkeer voor de deur..we hebben niet een keer goed kunnen slapen..we zijn hierdoor zelfs 3 dagen eerder naar huis gegaan. kortom we raden iedereen die een lekkere onspannende vakantie wil dit hotel/app af De foto's uit de adv zijn van de hotel kamers en komen totaal niet overeen..

• 5M. van Aken28-09-2009

Slechte appartementen

Ons appartement was zeer verouderd en slecht onderhouden. Er zaten scheuren in het stuckwerk, de glasgordijnen waren helemaal bruin omdat ze sinds de bouw begin 1980 niet meer waren gewassen, het interieur was zeer sober en gedateerd. Er zat schimmel op het plafond in de badkamer. Ook zat er schimmel op een aantal muren en deuren. Het houten badmeubel had ook grote plekken vol schimmel, waar de uiteindelijk opgetrommelde schoonmaakploeg van walgde. Verder was het hele appartement een stofnest. Uiteindelijk dankzij de schoonmaaksters nog wat opgeknapt. Wel rees bij ons de vraag of er uberhaupt wel eens werd schoongemaakt. De receptie kon ons weinig helpen omdat er volgens hen geen andere accommodatie was. Verder was het bed op zijn Frans, dus vrij kort.

De ligging van het complex is goed. Dicht bij het strand en voor de deur lagen de bootjes. Mooi uitzicht vanaf het balkon. Leuke locatie voor uitstapjes. Het centrum was wat ver, maar met de auto geen probleem.

• 6Woudstra09-02-2009

Mooie plek, appartement waardeloos!

Appartement was oud en gebrekkig (zie bijgaande foto), het zou een 3 kmr appartement zijn maar de kids sliepen in een stapelbed in een kast. Foto's in de gids van onze reisorg. waren van een hotelkamer. Lekkage in woonkamer en badkamer, de stukken vielen van het plafond, zgn. 2 badkamers, de ene was een douchekast met als wastafel een fonteintje uit een toilet. Als je onder de douche stond liep de hele gang onder water. Smerige vochtplekken in beide badkamers, gordijnen die op half 7 hingen. Als iemand zijn rolluik naar beneden/omhoog deed maakte dit zo'n herrie dat het hele gebouw wakker was. Klagen bij de receptie had geen zin, dan spraken ze ineens geen engels meer en zeiden dat er geen ander appartement beschikbaar was. De ligging was wel super, zo aan het strand maar voor de prijs die je ervoor betaald mag je wel een goed onderhouden appartement verwachten. Het zwembad werd na een paar dagen helemaal troebel en zag er niet fris meer uit. De tuinen eromheen waren wel prachtig

• 8Sheila06-09-2008

Leuk centrum heerlijk strand

Leuk appartement, lekker dicht bij het strand. Leuke speeltuin voor de kinderen. Enkel was het jammer dat de er geen kinderzwembad bij was. Wij waren met 3 kinderen 1 van 5 jaar en 2 van 2 jaar en dan is een kinderbadje bij het appartement ook wel lekker. Het centrum was voor ons met de kinderen iets te ver om te lopen, maar met de auto maar 5 minuutjes rijden. Ook was er een grote kermis in het centrum en veel restaurantjes waar je lekker kon eten. We zijn een paar keer in het bijbehorende hotel weesten eten, de keuze uit voorgerechten was echt uitmuntend! Het enigste grote minpuntje voor ons was dat we 16,- euro per kind moesten betalen en dat vonden wij wat veel voor een half glaasje sinas en een klein bordje frietjes. We hadden een lekkage halverwege de week en er was binnen een uur iemand om dat te verhelpen dus uitmuntende service. Als het appartement iets dichter bij het centrum gelegen had zouden we er zo weer terug naartoe gaan. Daarvoor alleen al gingen we daar eten.

• 4Paar aus Aachen28-08-2008

Nichts für Deutsche

Ich kann jedem Deutschen nur abraten, dorthin zu fahren. Nicht nur dass unsere unverbindlichen Kundenwünsche nicht beachtet wurden, wir erhielten genau das GEgenteil unserer Wünsche. Dann sollten wir mitten im Urlaub umziehen in ein absolut miserables Zimmer, da unseres für Franzosen gebraucht würde. Trotz mehrfacher Bitte um eine vernünftige Unterbringung, gewährte man uns dies nicht, obwohl es möglich gewesen wäre. Da ich über das französische Sprachdiplom verfüge und sehr gut französisch verstehe, konnte ich genau verfolgen, dass der Mitarbeiter an der Rezeption uns helfen wollte, der "Chef" dies aber kategorisch ablehnte. Er wollte uns in dem sehr lauten Zimmer völlig ohne Ausblick (weder Meer noch Lagune) sehen. Wir sind aber nicht in dieses Zimmer gezogen, sonder nach der Hälfte des Urlaubs abgereist. Das war uns zu rassisitisch.

Weiter muß gesagt werden, dass das All inclusiv einfach nicht all inclusiv ist. Nur billiger WEin und ein TAgescocktail waren enthalten,.

• 10BERNDT10-08-2008

Sehr empfehlenswertes Hotel

Tolles Hotel in hervorragender ruhiger Lage, direkt am breiten ruhigen Sandstrand.Es ist auch für Familien mit kleinen Kindern geeignet.

Hotel La Lagune info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Veilig betalen met