Hotel La Lagune

• Sauna

12 reviews over Hotel La Lagune

• 9martijn27-07-2015

geweldig

Wij zaten in het hotel met all- inclusive formule. Hotel is netjes schoon, netjes iedere dag schone handdoeken. Het eten (buffet) is werkelijk geweldig!!! Een week heerlijk gegeten en voor ieder wat wils. Ook prachtig gelegen aan het strand. Zwembad is wel te druk, vaak zijn er geen stoelen meer vrij om op te liggen. Hotel heeft ook zeer gezellige strandbar met 2 keer in de week live zangers, gezellig. fantastische week gehad!

Gereisd in juli 2015

• 8Decloedt Rita06-10-2010

aangenaam verrast

hadden een appartement geboekt met een all inclusief formule in hotel la lagune. Wij waren aangenaam verrast. Het hotel is heel proper, goede keuken en vriendelijk personeel.We mochten ook gebruik maken van het zwembad (verwarmd). Het appartement was proper en iets gerenoveerd.Het meubilair wat pover. Bij een all inclusief komen ze halverwege kuisen en nieuwe lakens en handdoelen leggen, wat ons aangenaam verraste.

Rita,Danny en Koen

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Kris Verhaegen30-09-2010

prachtige, rustige ligging

Het hotel ligt op het einde van een doodlopende weg buiten het centrum. Vanuit het hotel wandel je zo het strand op. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hier zou ik direct weer heen gaan. Dit is trouwens een 3 en geen 2 !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 6Tineke07-09-2010

Armoedig

Het complex ligt prachtig, maar de appartementen moeten nodig gerenoveerd worden.Alles is kapot en wordt niet vervangen...Er wordt gezegd dat het "death" is en ze lachen er wat bij.Echt jammer.. En de bedden zijn ook niet meer van deze tijd 1.40 x 1.90 en zijn helemaal door gezadeld.Je moet elkaar "stutten", want anders kom je met een hernia thuis.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 5M. van Aken28-09-2009

Slechte appartementen

Ons appartement was zeer verouderd en slecht onderhouden. Er zaten scheuren in het stuckwerk, de glasgordijnen waren helemaal bruin omdat ze sinds de bouw begin 1980 niet meer waren gewassen, het interieur was zeer sober en gedateerd. Er zat schimmel op het plafond in de badkamer. Ook zat er schimmel op een aantal muren en deuren. Het houten badmeubel had ook grote plekken vol schimmel, waar de uiteindelijk opgetrommelde schoonmaakploeg van walgde. Verder was het hele appartement een stofnest. Uiteindelijk dankzij de schoonmaaksters nog wat opgeknapt. Wel rees bij ons de vraag of er uberhaupt wel eens werd schoongemaakt. De receptie kon ons weinig helpen omdat er volgens hen geen andere accommodatie was. Verder was het bed op zijn Frans, dus vrij kort.

De ligging van het complex is goed. Dicht bij het strand en voor de deur lagen de bootjes. Mooi uitzicht vanaf het balkon. Leuke locatie voor uitstapjes. Het centrum was wat ver, maar met de auto geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Sheila06-09-2008

Leuk centrum heerlijk strand

Leuk appartement, lekker dicht bij het strand. Leuke speeltuin voor de kinderen. Enkel was het jammer dat de er geen kinderzwembad bij was. Wij waren met 3 kinderen 1 van 5 jaar en 2 van 2 jaar en dan is een kinderbadje bij het appartement ook wel lekker. Het centrum was voor ons met de kinderen iets te ver om te lopen, maar met de auto maar 5 minuutjes rijden. Ook was er een grote kermis in het centrum en veel restaurantjes waar je lekker kon eten. We zijn een paar keer in het bijbehorende hotel weesten eten, de keuze uit voorgerechten was echt uitmuntend! Het enigste grote minpuntje voor ons was dat we 16,- euro per kind moesten betalen en dat vonden wij wat veel voor een half glaasje sinas en een klein bordje frietjes. We hadden een lekkage halverwege de week en er was binnen een uur iemand om dat te verhelpen dus uitmuntende service. Als het appartement iets dichter bij het centrum gelegen had zouden we er zo weer terug naartoe gaan. Daarvoor alleen al gingen we daar eten.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Isabel04-08-2008

EEN AANRADER.

Heel was pluspunten. Algemene indruk : schitterend. Klein charmant hotel. Alle personeel is supervriendelijk. Hééérlijke keuken met een grote varieteit in gerechten tussen middag en avondbuffet. Alle dagen oesters à volonté. Rustig 'savonds. Geen aanrader voor jongeren. Uitgaansbuurt te veraf.Wel voor gezinnen. Slechts enkele minpunten : kleine kamers voor 4. Slechts 1 cocktail per dag inbegrepen in all-in. Geen gebakje in de namiddag te verkrijgen. Ver van alles afgelegen. Zeker auto huren ! Aqualand in de buurt is ook een aanrader. Slechts 2 themaavond met muzikaal optreden 's avonds per week : wat mager.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Nicole van der Sluijs03-08-2008

Mooi complex aan het strand

2 heerlijke weken in 2-kamer appartement met 4 personen. Jammer dat er maar 2 kookplaten aanwezig zijn en de bedbank vrij gammel was. Ligging prachting direct aan het strand. Tuinen perfect onderhouden en 2 mooie schone zwembaden.

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel La Lagune info