Camping Cala Gogostersterstersterster

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Cala Gogo in Spanje heeft een goede ligging direct aan zee. Houd er rekening mee dat er in de zomer veel Fransen zijn en de animatie hier vooral op is gericht. Er is een zwembad aanwezig met apart kindergedeelte. Naast een bezoek aan het strand en Lloret de Mar zit je ook vlakbij Girona (drie kwartier rijden).

Contact

1366 reviews over Camping Cala Gogo

• 2019
    9René Engelen23-09-2019

Alles was uitstekend, echter de warmwater voorziening was slecht. Het is namelijk niet mogelijk om gedoceerd warm water te gebruiken, het systeem werk alleen als de kraan volledig open staat. Dit is niet meer van deze tijd er wordt veel te veel water en gas verspild en mensen klagen over koud water.

Het probleem wordt veroorzaakt door de flowdetectie, deze is zo grof, dat WW bereiding pas functioneert bij kraan helemaal open. Aangezien u de bij verwarming ook al elektra doet is het misschien handiger om de WW installatie ook op elektra te bedrijven.

Gereisd in september 2019

• 8Melis27-08-2019

Leuke vakantie

Mooie ligging direct aan kiezelstrand, grote kampeerplekken. Fijn winkeltje, restaurant niet bijzonder, enkele personen achter de bar ongeïnteresseerd, traag. Kan wel wat aansturing gebruiken. Maar al met al heerlijke vakantie gehad.

• 8Roelof23-08-2019

Mooie camping direct aan zee

Gala Gogo is in het algemeen een mooie gezinscamping. Wat ons opviel is dat Saint Cyprien een groen en goed onderhouden stad is (in vergelijking met andere Franse plaatsen) Ligging van de camping is uitstekend en ligt direct aan een zandstrand. Engels is een probleem. Animatie is volledig gericht op de Franse gasten en wordt er niet Engels en vooral GEEN Nederlands gesproken.

• 9Staat v/h sanitair

Hadrien, Propriétaire, 27-08-2019

Hallo Mathias,

Bedankt voor uw terugkeer. We zijn blij om te zien dat uw verblijf bij ons goed is verlopen.

De animaties worden echter grotendeels geleverd in het Frans en in het Engels dankzij onze animatiemanager.

• 6Emir20-08-2019

Mooie camping, maar er zijn wel verbeterpunten

Doe meer controles zowel overdag als avond/nacht, ga proactief handhaven op (mogelijk) overlast. Met name drank, drugs en geluidsoverlast. Maak een apart veld voor mensen met honden en zorg voor een snelle toegang tot een uitlaatgebied. Nu zagen we vaak dat honden tussen de tenten worden uitgelaten en zelfs tegen tenten stonden te plassen. (Ligt natuurlijk ook aan de eigenaar)

• 3Eetgelegenheden

Hadrien, Propriétaire, 22-08-2019

Hallo,

Bedankt voor uw terugkeer. Zoals vermeld in de AV, zijn honden toegestaan ​​op de hele camping. Het is daarom aan elke eigenaar om het komen en gaan van zijn huisdier te controleren. Het is echter onmogelijk om een ​​ruimte te creëren die is gewijd aan de bewoners van Cala met honden.

In de hoop dat uw verblijf in het algemeen goed is verlopen,

Tot snel bij Cala Gogo!

• 9Gerrit19-08-2019

Mooie camping direct gelegen aan een prachtig strand.

Hallo,

Bedankt voor uw mening. We zijn blij om te zien dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad.

• 8Trea16-08-2019

Top camping alleen jammer dat de animatie frans is en er geen Formule 1 op schermen te zien was.

• 6Karina16-08-2019

Wi-Fi gekocht maar werkt niet. Weinig te doen voor 13-14-15 jarigen. Muziek en optredens in de avond slecht.

• 5Eetgelegenheden

• 8Van Der Heijden16-08-2019

We hebben een prima vakantie gehad. Perfecte ligging op de camping. 50m vh strand en 50m vh zwembad. Jammer dat alle animatie zowel voor de kinderen als de volwassenen puur op de Franse gasten gericht is. Geen anderstalige begeleiding voor de kinderanimatie verwacht je niet op een camping waar verder alles tot in de puntjes geregeld is. Ander puntje van kritiek is, dat wanneer je maten doorgeeft vd caravan en hij blijkt dan maar op een manier op je kampeerplek te kunnen (pal op de zon), dat is jammer dat dezelfde categorie plekken aan de overkant vh straatje dieper waren en hierop tenten ingepland stonden waarvoor het niet uitmaakte hoe diep de plek was. Ander punt was dat ons in eerste instantie de verkeerde plek was toebedeeld omdat de niet Nederlands sprekende receptioniste onze naam verkeerd verstaan had. Maar ook op tegenwerping van mijn vrouw geen actie ondernam. Uiteindelijk heeft een wel nederlandstalige receptioniste het opgelost.

• 8Eetgelegenheden

• 9DvS15-08-2019

Perfecte camping, waar het je aan niets ontbreekt!

Hele mooie camping waar alles zeer goed geregeld is. Wij hadden een mobile home en deze was goed uitgerust, schoon en met prima wc en douchegelegenheid. Op de camping ben je van alle gemakken voorzien, een campwinkel, schoon zwembad en behulpzame receptie en tech. dienst ( mocht je ze nodig zijn) De jeugd vermaakt zich ‘s avonds prima op het strand en daarna in de pub. Jeugd wordt aangesproken op hinderlijk gedrag, vinden wij niet erg. Tevens toezicht bij betreden van de camping, ook kleine kinderen die alleen naar het strand willen, worden niet over het hoofd gezien. Camping is overwegend Frans en toch ook wel redelijk veel Nederlanders. Eetgelegenheid is zozo, niet echt top. Vergeleken met omliggende plaatsen is St. Cyprien een rustige plaats met mooie markt. Omgeving is toeristisch, en de perfect Franse keuken hebben wij niet kunnen vinden. Het is eten in de buurtrestaurants is met de Franse slag voor maximale bedragen.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ellen14-08-2019

Fijne vakantie

Nu een week thuis na een heerlijk vakantie op camping Cala gogo. Mooie ruime plekken, wij stonden helemaal aan het eind tegen het buitenhek aan. Wel af en toe last van geluidsoverlast van een bar buiten de camping, maar toen dit gemeld was bij de receptie van cala gogo is er contact met ze opgenomen en werd er weer rekening mee gehouden. Schoon onderhouden toiletgebouw waar vanaf 23.00 uur een wachter zit die er voor zorgt dat jongelui s'nachts niet voor geluidsoverlast zorgen top geregeld! Strand super, lekker breed helaas wel veel kiezels aan de waterkant waardoor lekker met een bal of beachballen niet echt mogelijk was. Zwembad mooi aangelegd schoon. Afhaal eten was prima, jammer van de iets onvriendelijke meneer bij betaling. Personeel verder op de camping erg vriendelijk. Wij hebben iig genoten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

20 tips over Camping Cala Gogo

• MacRonald, 23-07-2012

Wifi is er niet, in tegenstelling tot wat er wordt gemeld. Er is bij de bar soms een zwak signaaltje maar daarbij wordt gezegd dat het vaak niet werkt, en dat blijkt ook. Bij de receptie werd gemeld dat iPhone en iPad in elk geval al niet werkt (vanwege aparte beveiliging) en ze gaan je er niet mee helpen. Er zijn gedateerde internet PC's aanwezig bij de receptie, daarvoor moet je betalen.

Eten in de bar is erg duur, ook simpele ijsjes zijn 3,50 euro

• M.O. Seidl, 02-10-2013

Zorg dat je een plek hebt waar niet al teveel hoofdwegen aan grenzen; dat levert in een tent 's nachts nog wel eens (beschaafde) geluidsoverlast op voor de hele kleine kinderen. Het avond en nachtleven is in deze contreien uiteraard ook bedoeld voor kinderen, die dus lager opblijven met fietsjes en vriendjes over de camping struinen...

• Martijn Severin, 19-09-2013

Carcasonne-heel mooie middeleeuwse stad. Pak de bus is maar 1 euro.argeles sur mer mooi handwerk marktje. En komodo restaurant goedkoop lekker eten mooi gelegen.

57 vragen over Camping Cala Gogo

• Jannie, 09-02-2019

Stalling caravan

Is er een caravanstalling in de buurt van St. Cyprien?

Frans van Gestel, 13-03-2019

Ja hoor, die zijn er volop in de buurt.

• Erik, 06-12-2018

voetbalveld, pannaveld

Weet er iemand of op deze camping een voetbal of pannaveld is?

Frans, 13-03-2019

Ja, er is een voetbal/pannaveldje op de camping.

• Wakkie, 22-06-2018

Happy Camp