Camping Cala Gogo

• Onvoldoende: 1 - 5

Heel jammer!

Fam. Bogaard
13-7-2018

Mooie, grote camping en vlak bij het strand. Goed onderhouden. Een naar minpunt is dat er een jongen onze vriendin onder de douche aan het filmen was. Daar werd in eerste instantie door de camping (een jongen vd receptie) zo buitengewoon slecht op gereageerd! De volgende dag weer naar de receptie en gesprek met de beheerder gehad maar dat was toch mosterd na de maaltijd. Schokkend om mee te maken. De jongen is wel gepakt, de filmpjes had hij snel gewist en is de camping af gestuurd. Daar hadden ze wat ons betreft de politie bij moeten halen maar dat vond die jongen vd receptie niet nodig en deed er lacherig over. Erg naar was dat! Het bleek dat in de wanden van de douches ook gaatjes zaten dus deze jongen is al langer op het terrein "bezig" geweest. Hoe kan het dat hij op die camping loopt? Terwijl wij als gasten een polsbandje moeten dragen??? Het is natuurlijk iets wat helaas kan gebeuren; idioten heb je overal maar doe daar iets mee,

Wij zijn over het algemeen tevreden,alleen niet over het buitenmeubilair,de harde banken zitten niet fijn.wij zien liever een losse tafel en losse stoelen die zitten comfortabeler.

Nog een negatief punt,de onvriendelijke man van de supermarkt,hij zou wel klantvriendelijker mogen zijn.Wat een arrogante vent,!!

Toegangswegen en paden op camping hebben dringend een opknapbeurt nodig.

Cala Gogo Vernieuwing geen verbetering

Anne
29-5-2018

Camping behoeft verbetering

Geen ligstoelen meer bij zwembaden

WiFi slecht en maar een half uur

Betaald WiFi heel duur

Toegangsweg in slechte staat

Graag wat meer investering om het voor de kampeerder aantrekkelijker te maken

Goed verblijf

Michel
12-5-2018

Mooie camping direct gelegen aan breed strand. Helaas veel stenen. Omgeving heeft weinig te bieden, alleen maar vakantieparken. Wil je bezienswaardigheden bezoeken moet je vele kilometers maken.

Heerlijke vakantie met tent gehad.

Marc. L
11-3-2018

Heerlijke vakantie op Cala Gogo. We hadden een grote plek met schaduw van bomen. Kinderen hebben genoten van de zwembaden. Let wel op dat je geen surfshort aan hebt, want anders kom je zwembad niet in. Wij gingen vroeg naar zwembad ivm beperkt aantal ligstoelen. Handdoeken leggen ivm reserveren ligstoel wordt op deze camping tegen gegaan.

Animatie is aardig op deze camping. Meer variatie zou welkom zijn. We hebben een keer patat bij het afhaalrestaurant gehaald. Best wel prijzig en zeer kleffe patat. De pizza's daarentegen waren prima. We hebben genoten op deze camping en komen nog wel een keer terug.

Patrick
5-3-2018

De camping naast cala gogo was lawaaiig

Op camping zelf na 0.00 stil

Nooit meer

Michel
8-11-2017

Teleurgesteld in camping! Zowel personeel als voorzieningen waren niet 5 sterren waardig. Wel heel wisselvallig weer als je op het strand wil verblijven. Ligging t.o.v. het te grove kieselstrans strand is erg goed. Voor kleine kinderen geen leuk strand, veel scherpe en grote stenen. Animatie alleen in het Frans en wel heel gebrekkig engels. In augustus heel veel Franse stedelingen... veel rumoer en onrust op camping. Verder werden wij voor 2,5 week op een trekkersplek neergezet. Al met al weinig sterren voor het geld waar je betaald. Dus nooit meer Cala Gogo St Cyprien

We zaten in de Couliour stacaravan en deze was geweldig. Lekker ruim en een mooie tuin met kunstgras. Bedden waren ook zeer goed.

Mooi zwembad en direct aan het strand.

Enige nadeel vonden wij de entertainment 's avonds. Iedere avond weer was er een of ander optreden op het podium dat over de hele camping te horen was en tot minimaal 23.00 uur duurde. 's Avonds rustig buiten zitten of vroeg slapen was er dus niet bij.

Jammer dat er zo weinig aandacht aan de plaatsen wordt van

Adrianus SCHEURWATER
20-9-2017

Jammer dat er zo weinig aandacht aan de plaatsen wordt besteed.de rommel van de vorige bewoners ligt op je plaats en veel takken etc. Erg jammer !!klein beetje meer netheid en de camping zal een 10 zijn

Verder de grote complimenten voor messieurs REMI en groeten voor hem.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in St. Cyprien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala Gogo scoort een 8.05 uit 10 op basis van 874 reviews.