Camping Cala Gogo

Camping Cala Gogo

194 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Super schone en mooie terras camping aan zee

Heerlijke vakantie met tent gehad.

Marc. L, 11-3-2018

Heerlijke vakantie op Cala Gogo. We hadden een grote plek met schaduw van bomen. Kinderen hebben genoten van de zwembaden. Let wel op dat je geen surfshort aan hebt, want anders kom je zwembad niet in. Wij gingen vroeg naar zwembad ivm beperkt aantal ligstoelen. Handdoeken leggen ivm reserveren ligstoel wordt op deze camping tegen gegaan.

Animatie is aardig op deze camping. Meer variatie zou welkom zijn. We hebben een keer patat bij het afhaalrestaurant gehaald. Best wel prijzig en zeer kleffe patat. De pizza's daarentegen waren prima. We hebben genoten op deze camping en komen nog wel een keer terug.

Patrick, 5-3-2018

De camping naast cala gogo was lawaaiig

Op camping zelf na 0.00 stil

Nooit meer

Michel, 8-11-2017

Teleurgesteld in camping! Zowel personeel als voorzieningen waren niet 5 sterren waardig. Wel heel wisselvallig weer als je op het strand wil verblijven. Ligging t.o.v. het te grove kieselstrans strand is erg goed. Voor kleine kinderen geen leuk strand, veel scherpe en grote stenen. Animatie alleen in het Frans en wel heel gebrekkig engels. In augustus heel veel Franse stedelingen... veel rumoer en onrust op camping. Verder werden wij voor 2,5 week op een trekkersplek neergezet. Al met al weinig sterren voor het geld waar je betaald. Dus nooit meer Cala Gogo St Cyprien

We zaten in de Couliour stacaravan en deze was geweldig. Lekker ruim en een mooie tuin met kunstgras. Bedden waren ook zeer goed.

Mooi zwembad en direct aan het strand.

Enige nadeel vonden wij de entertainment 's avonds. Iedere avond weer was er een of ander optreden op het podium dat over de hele camping te horen was en tot minimaal 23.00 uur duurde. 's Avonds rustig buiten zitten of vroeg slapen was er dus niet bij.

Jammer dat er zo weinig aandacht aan de plaatsen wordt van

Adrianus SCHEURWATER, 20-9-2017

Jammer dat er zo weinig aandacht aan de plaatsen wordt besteed.de rommel van de vorige bewoners ligt op je plaats en veel takken etc. Erg jammer !!klein beetje meer netheid en de camping zal een 10 zijn

Verder de grote complimenten voor messieurs REMI en groeten voor hem.

Fam.Bleeker, 13-9-2017

CalaGogo is een zeer mooie camping. Mooie ruime plaatsen. Direct aan een mooi strand. Sanitair netjes. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad alleen veel bedden die stuk waren. Behoorlijk grote campingwinkel.

Toegangsweg opnieuw asfalteren en duidelijk de camping aangeven als je voor het eerst komt rij je er voorbij. De toiletten s,avonds beter nakijken zijn dan vaak vies.

fijne , heerlijke camping

René VAN OOSTENBRUGGE, 25-8-2017

fijne , heerlijke camping. Zeer aardige eigenaar.

Camping met veel schaduw, fijn dicht bij het strand.

Mooi zwembad .

Fijne, gezellige camping

Kuno AMMERLAAN, 21-8-2017

Camping met voor iedereen wat wils! Het sanitair wordt goed bijgehouden, de plekken zijn ruim genoeg, gelijk op het strand, vriendelijk personeel dat ook Engels kan! Zwembad is fantastisch voor de kinderen, maar als je later in de ochtend gaat zijn er geen bedjes meer beschikbaar. Dat is jammer. Een ligweide zou een idee zijn!

Verder kan ik deze camping iedereen aanraden, van jong tot oud!

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in St. Cyprien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala Gogo scoort een 8 uit 10 op basis van 776 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: