Géén boekingskosten

• 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Cala Gogo in Spanje heeft een goede ligging direct aan zee. Houd er rekening mee dat er in de zomer veel Fransen zijn en de animatie hier vooral op is gericht. Er is een zwembad aanwezig met apart kindergedeelte. Naast een bezoek aan het strand en Lloret de Mar zit je ook vlakbij Girona (drie kwartier rijden).

1371 Reviews over Cala Gogo

• 8Ard09-09-2022

Heerlijk camping met strand, zee en zwembad.

Wij hebben gereisd met kinderen van 17, 15 en 7 en hadden een comfortplaats direct aan het strand (plaats 475). Wij maakten gebruik van sanitair gebouw 4 (volgens plattegrond website). Het sanitair was niet het modernste maar wel schoon en netjes. Het zwembad is niet spectaculair, maar wel overzichtelijk. Er zijn geen ligbedden. Rondom het zwembad ligt kunstgras waar je met een handdoek op kunt gaan liggen.Het strand is heerlijk. Loopt snel af de zee in, na ongeveer 2 meter kun je niet meer staan. Het is wel aan te raden waterschoenen te dragen vanwege de stenen en kiezels een de zeerand. De snackbar bij het strand heeft goede hamburgers en friet. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Entertainment is voornamelijk Frans en duurt tot maximaal 12 uur. Daarna kan de jeugd doorfeesten in de pub van de camping tot 2 uur 's nachts. Hekken zijn van 12 tot 6 's nachts dicht en alleen te openen met cijfercode. Bewaking is 24/7 aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Jolanda05-09-2022

Zeer slechte vooral voor Nederlanders met kinderen

Ik heb 3 plaatsen geboekt, voor onze kinderen en kleinkinderen, maten werd er gevraagd en door gegeven, 2 ervan te klein kon niet alles plaatsen. Wc Doch zeer smerig en verouderd, wordt zeer slecht schoongemaakt, zelf gezien brandslang was te kort dan maar niet schoonmaken. Animatie zou in meerdere talen zijn alleen Frans zeer slecht, vooral voor kinderen. Het strand waar een gedeelte is voor de honden om ze uit te laten, wordt niet schoongemaakt, stinkt heel erg. Waar deze camping 5 sterren voor heeft weet ik niet. Het enige wat goed was, zwembad, winkel, restaurant. Het is geen aanraden

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5jeroen27-08-2022

Zeker geen 5 sterren

Camping ligt prima met de zee en een schoon zwembad.

Min punten: sanitair is smerig en verouderd. En wordt zeer slecht schoon gemaakt Wasmachines zijn of kapot, of werken niet goed en is erg duur. Je hebt het idee dat je op de snelweg zit op de camping. Ze rijden mega hard soms wel 40 km per uur. Na melding is er nog niks veranderd. Kinderen kunnen niet spelen op de camping vanwege het snelle rijden, echt ronduit belachelijke, en ze doen er niks aan schandalig!

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Henk20-08-2022

Voor ons niet meer, sanitair erg smerig

Slecht onderhouden sanitair, 1x per dag wordt er schoon gemaakt, maar dit stelt niks voor. Toilett gebouw erg smerig.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Cornelis18-08-2022

Goede gezellige camping.

Nette camping. De elektrische stapjes mogen wel wat langzamer over de paadjes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Hans06-08-2022

Ideaal aan zee gelegen camping

De camping ligt op een goede locatie, direct aan zee met mooi zwembad met veel palmbomen. Staanplaats is ruim (comfort). Restaurant is goed en met vriendelijk personeel. Supermarkt met ruime keuze en bakkerij met verse zelf afgebakken croissantjes. Alleen waar we ons aan storen is dat de animatie alleen in het Frans is. Voor een internationale camping zou dat meertalig moeten zijn. Alles is op Fransen gericht. Het entertainment is luidruchtig met hardrock en Franse Rap tot een uur of twaalf. Verder is ons opgevallen dat er veel blaffende honden op de camping verbleven. In ons straatje al 5 honden. Poepen en plassen op je plek of tegen de auto. Poep werd niet opgeruimd. Dat is erg jammer voor zo een goede situeerde camping aan zee.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Harry02-08-2022

douche/ wc gebouwen verouderd en vies

WC ge schilderd en muren en wc vol met verfrestanten op wc en tegels en slechter zuiver gemaakt

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Annemarie30-07-2022

Nooit meer

Leuke camping met een goede ligging aan het strand en nabij badplaatsen.

Wel wat minpunten en vooral het sanitair. Dit is ronduit smerig. Het wordt misschien een keer per dag nagekeken en is vies, oud en stinkt. Daarnaast is de camping animatie Frans georiënteerd, jammer voor Nederlandse kinderen van 9 en 10 jaar. De animatie spreekt ook geen Engels. De lerares van het sportprogramma is onvriendelijk en heeft er echt geen zin in. Ze flirt met alle Franse jongens maar heeft geen oog voor de gasten. Bij check out kwamen we netjes melden dat we gingen maar achteraf hadden we dat beter niet kunnen doen. We kregen een snauw dat dit niet nodig was. Geen dank voor uw verblijf of heeft het naar wens gehad niets. Ze laten daar en op nog meer vlakken kansen liggen. Niet voor herhaling vatbaar.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Chantal01-06-2022

Super toffe camping

Heerlijke camping aan zee met goede faciliteiten zoals winkel, zwembad en restaurant/bar Sanitaire voorzieningen mogen wat schoner, maar verder top camping

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Chantal30-05-2022

Super camping

Heerlijk aan t strand, goede faciliteiten zoals zwembad, supermarkt en restaurant! Alleen t sanitair mag wat schoner maar verder een aanrader voor een rustige plek in t laagseizoen!

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar