Camping Cala Gogo

Camping Cala Gogo

215 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Anders

Fijne camping met een perfecte ligging aan zee. Mooie ruime plaatsen. Vorige keren hadden we een grand comfort plaats, nu een normale plaats. De grand comfortplaatsen liggen dichter bij het strand, maar zijn niet allemaal even ruim. De plaats die we nu hadden, was ruim en had veel schaduw. Vanaf 12 uur is het stil op de camping.

Sanitair was over het algemeen redelijk schoon. Al moest je soms wel even zoeken naar een schoon toilet. Personeel op de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. De nabije omgeving is vlak, je kunt daar prima fietsen. Een paar kilometer verderop beginnen de bergen. De kust daar is erg mooi (net boven de spaanse grens). In de omgeving is er genoeg te doen en een uitstapje naar Spanje is goed te doen (Gerona en Figueres zijn op minder dan een uur rijden). Vlakbij zijn voldoende mogelijkheden om je caravan te stallen.

Mooie goed onderhouden camping

Derk Willem
20-8-2018

Mooie goed onderhouden camping. bomen kunnen wat gesnooid worden. om 23 uur rust op camping.

Franse tokkies

Kampeerder
16-8-2018

Mooie camping, prachtig gelegen aan de Middellandse zee. In augustus veel last gehad van een stel Franse tokkies die tot laat in de avond het hele pad terroriseerden met keiharde muziek en dronkemansgegil. Afwassen doen ze gewoon in de ruimtes waar kleding wordt gewassen. Met zes families staan ze op 4 aaneengesloten plekken. En wat doet de campingleiding? Helemaal niets. Voor ons geen cala gogo meer. We zijn zeer ervaren kampeerders en best wel wat gewend qua geluid maar dit slaat alles.

Geen vijfsterren waardig!

Johan
16-8-2018

Een plaats "grand comfort" is het niet, de elektriciteit was niet aangesloten op de plaats en door de werken was het zeer oneffen met zeer veel stof. In de bar is het personeel zeer onvriendelijk voor de kinderen. In het zwembad is het kunstgras te warm om op te lopen en de badmeesters geven het slechte voorbeeld.

Ruime plekken

mir
13-8-2018

Ruime plekken. Sommige beter afgeschermd dan anderen.

te weinig water tappunten op campinggedeelte aan de

Anton
11-8-2018

te weinig water tappunten op campinggedeelte aan de oostkant

Jammer dat er geen glijbaan bij het zwembad is

Roger
11-8-2018

Jammer dat er geen glijbaan bij het zwembad is.

En WiFi was erg matig

Mooie camping mooi gelegen zuiver sanitair en een grote je

Mark
11-8-2018

Mooie camping mooi gelegen zuiver sanitair en een grote winkel je hoeft niet van de camping af

Nog steeds een fantastische camping

Björn
10-8-2018

Zwembad mag iets uitdagender, zeker voor de jeugd!

De camping is erg op de fransen gericht en niet op andere nationaliteiten. In het zwembad waren ze niet normaal streng en in de pub werden de Nederlanders op een gegeven moment eruit gestuurd en mochten de fransen blijven echt belachelijk. Er wordt alleen maar Frans gesproken alleen bij de receptie een beetje Engels en verder niet, echt slecht voor een camping. Ook de animatie was alleen maar in het Frans. Alles was op de Fransen gericht.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in St. Cyprien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.