Camping Cala Gogo

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°4°
Camping Cala Gogo

Omschrijving
Camping Cala Gogo in Spanje heeft een goede ligging direct aan zee. Houd er rekening mee dat er in de zomer veel Fransen zijn en de animatie hier vooral op is gericht. Er is een zwembad aanwezig met apart kindergedeelte. Naast een bezoek aan het strand en Lloret de Mar zit je ook vlakbij Girona (drie kwartier rijden).

226 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Fantastisch, ruim, schoon en mooie ligging!

Blokhuis,
28-11-2018

Schone ruime camping. Niet massaal en super mooie plek. Deze camping ligt perfect, groot zwembad enbij en je kan lopend naar zee. Hier ook keuze uit hondenstrand. De camping is schoon en mooi aangelegd. In de omgeving is veel te doen, denk aan waterparken, karten etc. Ook zijn er mooie stadjes te boeken van vroeger, zoals oude verlaten kastelen! Zeker de moeite waard! Voor jong en oud is hier veel te belven, ik zeg een echte aanrader!

Het is een camping waar ook veel fransen komen, hier moet je van houden, wij hebben ons er totaal niet aan gestoord! Drop in, is zeker een aanrader in dr buurt, dit een geen normaal waterpark, maar met banen, waar je met plankje of band af kunt glijden, zeker een leuke ervaring! Ook zitten er in de buurt 2 lidls en gewonen supermarkten! Kortom, alles dichtbij!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne camping met een perfecte ligging aan zee. Mooie ruime plaatsen. Vorige keren hadden we een grand comfort plaats, nu een normale plaats. De grand comfortplaatsen liggen dichter bij het strand, maar zijn niet allemaal even ruim. De plaats die we nu hadden, was ruim en had veel schaduw. Vanaf 12 uur is het stil op de camping.

Sanitair was over het algemeen redelijk schoon. Al moest je soms wel even zoeken naar een schoon toilet. Personeel op de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. De nabije omgeving is vlak, je kunt daar prima fietsen. Een paar kilometer verderop beginnen de bergen. De kust daar is erg mooi (net boven de spaanse grens). In de omgeving is er genoeg te doen en een uitstapje naar Spanje is goed te doen (Gerona en Figueres zijn op minder dan een uur rijden). Vlakbij zijn voldoende mogelijkheden om je caravan te stallen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit weer

Arianne,
5-9-2018

Slechte schoonmaak van toiletgebouwen, tijdens verblijf was het er smerig, wat ook nog eens erger werd en waarbij de gebouwen verouderd zijn (absoluut niet 5 sterren waardig!!!). Hondenuitlaatplaats is er niet, dus honden mogen en kunnen overal hun behoeften doen. Jongeren worden blijkbaar getolereerd, ondanks de fikse overlast. Idem met (agressieve) honden. Deze worden boven de veiligheid van andere campinggasten gesteld. Geen bewaking gedurende de nacht en camping is 's nachts zeer slecht verlicht.

Al met al is de camping absoluut geen 5 sterren waard, krap aan een 3 sterren. Zullen deze camping zeker niet aanraden en er ook nooit meer op terugkeren!!!

Gereisd anders in september 2018

Veel activiteiten voor iedereen

Jet,
27-8-2018

Veel activiteiten voor iedereen . Alleen je hoorde veel muziek die bij vele aktiviteiten werden gebruikt vanaf 10.00 uur tot een een of 12 00 uur in het zwembad. Tegen de avond muziek en optredensbij het zwembad. Op een gegeven moment ben je daar klaar mee. Dit hoorde je over de hele camping . De stacaravan collioure was zeer mooi en groot . In de omgeving vond ik dat er weinig te doen was.

Derk Willem,

Mooie goed onderhouden camping

Derk Willem,
20-8-2018

Mooie goed onderhouden camping. bomen kunnen wat gesnooid worden. om 23 uur rust op camping.

Julien,

18-8-2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in St. Cyprien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.