Géén boekingskosten

Meer villa info

28 Reviews over Les Jardins de Liny

• 9Fam. Van Genechten21-08-2017

Aangenaam verblijf

We verbleven 14 dagen in gîte "les Olives", een zeer ruime en comfortabele gîte. Ook het zwembad met poolhouse was in orde. Het dorpje waarin het domein gelegen is, is niet echt wauw, maar wel een ideale uitvalsbasis om de mooie dorpen en steden in de buurt te verkennen (Uzès, Anduze, Sommières, Nîmes, Aigues Mortes ...). Ook belangrijk: supermarkten, bakker, slager, ... allemaal vlakbij. De eigenaar Yves staat steeds klaar voor zijn gasten en geeft goeie tips over de bezienswaardigheden in de omgeving.

• 10Ina20-03-2017

Voor de 2e maal hebben we genoten van La Douce France in Les Jardins de Liny. Zoals weleer werden we zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar en bij het aangeboden welcome drankje kregen we info over de bezienswaardigheden. De gîte was zéér comfortabel en piekfijn in orde! Afwisselend genieten van het mooie zwembad en culturele uitstapjes maakten ons verblijf super.... Wij komen terug!

• 6Tim Vd Heuvel02-01-2017

nooit meer

We waren met 4 gezinnen en hadden maw alle huisjes afgehuurd. Het zwembad was supergoed. De huisjes waren net iets minder. De caravan niet te doen.
    Vooral de hygiene van de huisjes liet te wensen over (vuile pannen, vuile microgolf oven, schimmel, hondenhaar). Voor 8000€/2weken mag iets meer zijn.

Het was een zeer hete zomer. De airco in de caravan werkte niet naar behoren. Hierdoor was er weinig zuurstof. Koken was dan ook geen optie. De parasol was stuk waardoor we ook geen schaduw konden creëren op het terras. Deze zaken werden aan de eigenaar gemeld die er niets aan deed.

De streek rond Alès is droog. Je kan beter Ardeche of Provence nemen als uitvalsbasis. Ardeche omwille van mildere klimaat, rivier voor kajak. Stadjes zoals Uzés, Barjac, Montclus, strand van Le Grau-du-Roi, grootsteden Avignon, Nimes zijn de moeite.

• 9Nadine, Ina27-09-2016

Super!...

Wij hebben hier een supermooie vakantie gehad. De verwelkoming was hartverwarmend en bij de welkomstdrink kregen we nuttige tips over alle mogelijke uitstapjes. De gîtes zijn heel comfortabel en verzorgd. Het zwembad met de charmante bar zeer uitnodigend bij het warme zomerweer, waar we naar hartelust konden van genieten. Voor herhaling vatbaar!.....

• 7gertruda19-09-2016

mooie ligging , fijn zwembad, goede tips

appartement was niet schoon, keuken vooral vettig--eigenaar gaf toe niet te hebben gepoetst maar deed er verder niks mee. de 1ste vakantiedag was een poetsdag tapijt in de kamer vol kattenharen en de stofzuiger werkte niet. achterstallig onderhoud , ook rond het zwembad. geen table d'hote

• 9Carine en Francis22-08-2016

Mooie omgeving en vriendelijk onthaal

De chalet is ruim , praktisch en zeer proper. De wagen staat bij de chalet, zeer praktisch. Het zwembad en de bar zijn zeer aangenaam, met een glaasje... De praktische tips van de gastheer zijn zeer goed als je de streek niet kent . Het onthaal is zeer hartelijk. We hebben vooral genoten op het terras van de chalet met vergezicht op de Cevennen, vooral bij zonsondergang. Voor onze hond was het vooral genieten van een frisse duik in de Alzon , die zich bevindt op loopafstand. Kortom zeker een aanrader om hier es langs te komen

• 9Guido en Lieve24-06-2016

Heerlijk verblijf veel tips van de gastheer.

Zeer centrale ligging voor heel veel uitstappen. Goed uitgeruste gite en heel vriendelijk onthaal met correcte gastheer. Heerlijk genieten van het klimaat, de bezienswaardigheden en de vele mogelijkheden op culinair vlak. Even weg en genieten. Pont du gard, Vezenobres, Middelandse zee, Uzes, Anduze en noem maar op alles op redelijke afstand en de moeite van een bezoek waard. Wij verbleven in de gite "le tourne sol"

• 9Bracke Yves14-08-2015

Alweer een fantastische week

Begin juli voor de 2de maal een weekje verbleven in de gîte Les Olives, heel ruime gîte met alle comfort die men nodig heeft. Dit jaar ook terug veel tips gekregen van de eigenaars voor prachtige uitstappen. Vooral Nîmes op donderdagavond is zeker een aanrader. De eigenaars staan steeds paraat met de nodige uitleg over wat er allemaal te beleven is in de streek. De bar aan het zwembad is zeker een groot pluspunt , heerlijk genieten van een zelf gemaakte cocktail bij zonsondergang, top!

• 9Isabelle21-07-2015

Leuk!

We verbleven 1 week in Le Lavande met 3 kinderen (7, 9 en 10 jaar). Ruime, sobere kamer op bovenverdieping met comfortabele bedden, waarvan 1 stapelbed. Benedenverdieping: voldoende ruimte en comfort. Ook in de slaapkamer beneden: degelijk bed.

Vriendelijk ontvangen door eigenaar: bij een aperitiefje kregen we waardevolle tips wat uitstapjes en restaurantjes betreft en ondertussen plonsden de kinderen al heerlijk in het mooie zwembad. Dankzij de tips hebben we leuke plaatsen ontdekt, één van de hoogtepunten van onze vakantie: bezoek aan middeleeuwse 'stad' met heerlijk restaurantje.

De week is voorbij gevlogen!

• 9Annemieke Rogiers20-07-2015

"Zen" in Frankrijk

Confortabele gite in een rustige omgeving nabij het dorpje Saint Christol Les Alès. Goede ontvangst door eigenaar die het hele verblijf de tijd neemt om je tal van tips te geven over wat er in de streek te bezichtigen valt. Lokale bakker, beenhouwer of supermarkt op 5 min met de wagen. Ideale uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en mooie stadjes aan te doen zoals Uzès, Anduze ... om dan 's avonds verkoeling te zoeken in het zwembad of op het terras van de gite een flesje te kraken. Kortom top verblijf. Steven, Annemieke en Maarten - Oordegem, België

Villa Les Jardins de Liny info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)