Camping du Mas Cauvy

55 reviews over Camping du Mas Cauvy in het Nederlands

Een prima camping!

Jelco de Vries
6-12-2018

We hebben hier in juni ruim drie weken gestaan met onze De Waard tent. Oorspronkelijk waren we van plan halverwege de vakantie te verkassen, maar het beviel ons hier zo goed dat we zijn gebleven. Kleinschalige camping, niet luxe, maar voor ons van voldoende kwaliteit. Eenvoud is juist de charme van deze camping! In de omgeving voldoende te doen en te zien. Kortom, we hebben ons prima vermaakt en komen zeker nog een keer terug!

Heerlijk

Herman Lindhout
26-8-2018

Rustige camping met voorzieningen die er toe doen. Fijne eigenaresse die prima Engels praat.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige vakantie plek!

Marlies
25-8-2018

Wat een geweldig mooie plek om te kamperen! Ruimte, rust, prachtig uitzicht, authentiek franse sfeer, zeer vriendelijke camping eigenaresse, kortom een plaats om te genieten! We kwamen dit jaar voor de derde keer, ook deze keer onvergetelijke dagen beleefd. Ook de kinderen van 10, 15 en 18 genoten mee. We komen graag nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Een geweldige vakantie

Mark
21-8-2018

Een hele fijne camping. De ligging is fantastisch evenals de plekken. lekker ruim en niet te dicht op elkaar. bij bijna iedere plek is er water (gratis) en elektra (3.5 euro p/n). Het water komt uit een bron, bevat aardig wat kalk maar is goed te drinken. De eigenaar is vriendelijk en zorgzaam en spreekt goed engels. Iedere morgen komt de bakker rond half 9 de camping op. Het sanitair is schoon. en verder is het een goede uitvalsbasis naar steden zoals Ales, Uzes, Anduze, Nimes en Montpellier. Al met al een super fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping met het mooiste uitzic

Ronald
19-8-2018

Fantastische kleine camping met het mooiste uitzicht van de regio. Klein, knus en gezellig. Als je houdt van rust, ruimte en geen gedoe (wie houdt daar niet van??) Ben je hier op de goede plek! We komen hier al jaren en zijn zeker van plan om weer terug te komen!!

Heerlijke plek

Tom V
19-8-2018

Een authentieke Franse camping. Geen animatie, kinderen amuseren zich wel zelf en maken hier makkelijk vriendjes. Overwegend Nederlandstalig publiek. Zeer mooi uitzicht, toch dicht bij winkels en grotere stad. Het sanitair is basic maar wordt voldoende schoon gemaakt. Zeer ruime plaatsen, meestal voldoende schaduw.

Prachtige camping

Marie
14-8-2018

Een ontzettend mooie camping, met een prachtig uitzicht. Smorgens komt er een bakker op de camping met lekker vers brood. De omgeving is ook prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk !!

Gijsbert
6-8-2018

Eigenlijk moet ik geen review geven. Lekker deze camping voor ons zelf houden :) Heerlijke rustige camping, prachtige uitvalsbasis voor bezoek aan Avignon, Nimes, Orange, Montpellier, maar voor dagwandelingen Cevennen. Kleine camping, maar wel voorzien van alle noodzakelijke facilitieiten. Schoon sanitair, lekker klein zwembadje, ruime plaatsen met veel privacy. Bakker komt 's morgens langs. Geschikt voor gezinnen met jonge kinderen en iedereen die van rust houdt. En het belangrijkste: eigenaren die voor de campinggasten klaar staan en alles doen om het naar de zin te maken.

perfect!

Pieter Eilers
28-7-2018

camping werd ons aangeraden door vrienden en alles wat ons werd beloofd klopte, grote plaatsen, proper sanitair, dichtbij nodige winkels en toch ook ver genoeg, kindvriendelijk van zeer klein tot groot. Wij komen volgend jaar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeker doen, maar niet allemaal tegelijk!

Peter Peeters
3-7-2018

Wat een rust! Een heerlijk uitzicht: je kunt er wandelen, fietsen. En daarna heerlijk afkoelen in het zwembad(je). Genoeg schaduwplaatsen en je staat niet in een rijtje. Alles wat je wenst en zeer vriendelijke eigenaresse. Wij komen hier zeker terug!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Mas Cauvy in St. Christol-lès-Alès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Mas Cauvy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.