Tijdelijk €25 aanbetaling

Municipal Les Terrasses

We hebben de beste aanbieders voor Camping Municipal Les Terrasses voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 13 reviews

8.5FantastischScore uit 13 reviews

13 Reviews over Municipal Les Terrasses

• 9Hans Bakker17-04-2022

Fantastische camping!

Dit is een heerlijke camping. Prachtige plekken met uitzicht. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Ondanks dat het sanitair niet nieuw is, ziet alles er schoon en prima onderhouden uit. We hebben hier een geweldige tijd en zullen deze camping zeker aanbevelen bij onze vrienden. Voor ons zeker een camping die voor herhaling vatbaar is.

• 8Nienke Wijbrandts10-08-2021

Heerlijke fijne rustige camping!

Hele fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen.Prettig zwembad. Schoon sanitair. Plekken met en zonder schaduw. Uitzicht op de wijngaarden.Hele vriendelijke eigenaren.Maandag de mogelijkheid om pizza’s te bestellen, vrijdag frietjes met worst. Één keer per week koken de eigenaren voor de gasten.‘s Avonds heerlijk rustig.Intermarche op 300 meter.Saint Chinian is een klein gemoedelijk dorpje, op donderdag een ruime markt!Fiets en wandelroutes in de buurt.De Middellandse Zee op 40 minuten rijden.Een heerlijke rustige gemoedelijke camping!! Een aanrader!!

• 9P Tilroe10-08-2019

Fantastisch.

Wij gebruikten deze camping als doorgangs-camping.Een prima kleine knusse camping met goed sanitair en goede ruime plaatsen. We konden voor onze caravan zelf een standplaats uitzoeken.Er was voldoende plek !! De beheerdster vd camping was zéér vriendelijk. Het zwembadje was voor de "kids" ook lekker.

• 7Janet24-08-2018

Een plekje om te onthouden

we stonden op het bovenste terras op deze rustige camping ( camping was half bezet) waar we een ruime plek hadden en uitzicht op de wijngaarden. Heerlijke wijn te koop in de omgeving. Narbonne is een aanrader om heen te gaan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8james 00704-01-2018

ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers

goed, de rustige omgeving. supermarkt om de hoek. neem de tijd om je plekje te vinden, houdt daarbij wel rekening met de mistral wind die je uit je slaap kan houden. als je uit de wind staat en onder de bomen kun je hier prima toeven!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8E wandelee21-08-2017

Oergezellig.

Centraal gelegen, vlak bij roquebrun en middellandse zee. Vriendelijke mensen. Prachtige natuur en een dagje carcasonne is heel goed te doen

• 9Jan Cunnen01-07-2017

Wat een ruimte, wat een rust

Thierry en Aline de eigenaren zijn mensen die geboren zijn om om te zien naar hun gasten en zorgen voor schoonheid van camping en toiletgebouw Een camping met ruimte en mooie uitzichten over de wijnvelden Achter de poort uit, door het de wijnvelden en in 10 min op het terras. De supermarkt op 500m Mooi zwembad en wandelingen vanaf de camping Ideaal voor oudere echtparen en voor jonge gezinnen

• 8Marietje 1307-08-2016

Fijne, rustige camping

Vorig jaar is deze Municipal overgenomen door een vriendelijk echtpaar. Wij hadden een hele ruime plek beneden met een mooi uitzicht op de druivenvelden. Het sanitair is wat verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Er is een supermarkt op loopafstand en via een pad fiets of loop je naar het dorp waar enkele goede restaurants zijn en op zondag is daar een gezellige markt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Pauline19-05-2016

prachtig

Het bestaat nog steeds ! Kleine, eenvoudige camping, prachtig gelegen tussen de wijngaarden met een echtpaar, die er alles aan wil doen om het de gasten naar de zin te maken. Vanaf de camping loopt een pad door de natuur naar het dorp St. Chinian, vlak langs een riviertje met watervalletjes en stroomversnellingen ; nachtegalen konden in dit jaargetijde niet stoppen te zingen.

• 6Nathalie30-08-2014

goedkope doorgangscamping

Deze municipal is goedkoop en ligt gunstig ten opzichte van strand, uitstapjes en leuke stadjes. Er is een klein zwembad (open van 10.00-20.00), als je daar wilt gaan staan vraag dan om een plek op een van de lager gelegen terrassen (onder het zwembad), op de hoger gelegen terrassen ter hoogte van het zwembad en hoger zijn de plekken veel kleiner en heb je meer overlast van de weg. Achter de camping aan de kant van de weg ligt een brandweerkazerne. Wat ons vooral erg tegenviel was het publiek dat er kwam, een groep Fransen die heel veel herrie maakten en heel erg dronken werden en enorm veel overlast bezorgden. Het waren tamelijk asociale mensen waarbij het zelfs eng was om hen aan te spreken op hun gedrag. De campingbeheerder sprak deze mensen er wel op aan maar stuurde hen niet weg, wat niet veel goeds beloofd voor de komende jaren, want nu denken deze mensen dat ze volgend jaar weer kunnen komen met hun vrienden, heel jammer. Voor een rustig kamperen vraag dan om een plek beneden.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Municipal Les Terrasses info