Camping Municipal Les Terrasses

Camping Info

11 reviews over Camping Municipal Les Terrasses in het Nederlands

• 9P Tilroe10-08-2019

Fantastisch.

Wij gebruikten deze camping als doorgangs-camping.Een prima kleine knusse camping met goed sanitair en goede ruime plaatsen. We konden voor onze caravan zelf een standplaats uitzoeken.Er was voldoende plek !! De beheerdster vd camping was zéér vriendelijk. Het zwembadje was voor de "kids" ook lekker.

• 2018
      7Janet24-08-2018

Een plekje om te onthouden

we stonden op het bovenste terras op deze rustige camping ( camping was half bezet) waar we een ruime plek hadden en uitzicht op de wijngaarden. Heerlijke wijn te koop in de omgeving. Narbonne is een aanrader om heen te gaan.

7Hygiëne
      7Prijs/kwaliteit
      6Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8james 00704-01-2018

ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers

goed, de rustige omgeving. supermarkt om de hoek. neem de tijd om je plekje te vinden, houdt daarbij wel rekening met de mistral wind die je uit je slaap kan houden. als je uit de wind staat en onder de bomen kun je hier prima toeven!

7Hygiëne

• 2017
      8E wandelee21-08-2017

Oergezellig.

Centraal gelegen, vlak bij roquebrun en middellandse zee. Vriendelijke mensen. Prachtige natuur en een dagje carcasonne is heel goed te doen

• 9Jan Cunnen01-07-2017

Wat een ruimte, wat een rust

Thierry en Aline de eigenaren zijn mensen die geboren zijn om om te zien naar hun gasten en zorgen voor schoonheid van camping en toiletgebouw Een camping met ruimte en mooie uitzichten over de wijnvelden Achter de poort uit, door het de wijnvelden en in 10 min op het terras. De supermarkt op 500m Mooi zwembad en wandelingen vanaf de camping Ideaal voor oudere echtparen en voor jonge gezinnen

• 8Marietje 1307-08-2016

Fijne, rustige camping

Vorig jaar is deze Municipal overgenomen door een vriendelijk echtpaar. Wij hadden een hele ruime plek beneden met een mooi uitzicht op de druivenvelden. Het sanitair is wat verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Er is een supermarkt op loopafstand en via een pad fiets of loop je naar het dorp waar enkele goede restaurants zijn en op zondag is daar een gezellige markt.

• 9Pauline19-05-2016

prachtig

Het bestaat nog steeds ! Kleine, eenvoudige camping, prachtig gelegen tussen de wijngaarden met een echtpaar, die er alles aan wil doen om het de gasten naar de zin te maken. Vanaf de camping loopt een pad door de natuur naar het dorp St. Chinian, vlak langs een riviertje met watervalletjes en stroomversnellingen ; nachtegalen konden in dit jaargetijde niet stoppen te zingen.

8Staat v/h sanitair
      9Ligging

• 6Nathalie30-08-2014

goedkope doorgangscamping

Deze municipal is goedkoop en ligt gunstig ten opzichte van strand, uitstapjes en leuke stadjes. Er is een klein zwembad (open van 10.00-20.00), als je daar wilt gaan staan vraag dan om een plek op een van de lager gelegen terrassen (onder het zwembad), op de hoger gelegen terrassen ter hoogte van het zwembad en hoger zijn de plekken veel kleiner en heb je meer overlast van de weg. Achter de camping aan de kant van de weg ligt een brandweerkazerne. Wat ons vooral erg tegenviel was het publiek dat er kwam, een groep Fransen die heel veel herrie maakten en heel erg dronken werden en enorm veel overlast bezorgden. Het waren tamelijk asociale mensen waarbij het zelfs eng was om hen aan te spreken op hun gedrag. De campingbeheerder sprak deze mensen er wel op aan maar stuurde hen niet weg, wat niet veel goeds beloofd voor de komende jaren, want nu denken deze mensen dat ze volgend jaar weer kunnen komen met hun vrienden, heel jammer. Voor een rustig kamperen vraag dan om een plek beneden.

6Prijs/kwaliteit
      6Staat v/h sanitair
      6Ligging

Met jonge kinderen

• 9Lise en Bart12-07-2013

Heerlijke groene camping!

Wij bezochten deze camping begin juli 2013 en zijn helemaal fan! Het is er mooi en rustig. Proper en goed uitgerust sanitair. Er is een diepvries die je gratis mag gebruiken voor koelelementen. Er is niet alleen een zwembad maar ook een riviertje in de buurt. Vanuit de camping kan je Béziers, Narbonne, gorges de l'Orb,... bezoeken. Er is een supermarkt vlakbij.

10Prijs/kwaliteit
      7Ligging

• 9james27-07-2011

goede uitvals basis

mooie rustige camping, Heel veel wind, schitterende omgeving om te fietsen

10Prijs/kwaliteit
      9Ligging

1 tip over Camping Municipal Les Terrasses

• Lise en Bart, 12-07-2013

Kies een standplaats beneden. Dan zit je meer uit de wind.

0 vragen over Camping Municipal Les Terrasses

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Les Terrasses