Bed & Breakfast La Souche

+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 13 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

13 Reviews over La Souche

• 9A. Mulder21-07-2018

Geweldig!

Voor de derde keer een bezoek gebracht en weer genieten! Prachtige plek, fantastische gastheer en gastvrouw. Marianne kookt heerlijk, een aanrader om aan te schuiven. Omgeving is mooi, echt Frans. Zeker de moeite waard!

• 9Herman12-09-2016

Een ideaal vakantieverblijf

Deze Chambre d'Hôtes zit in een fraai oud huis, destijds gebouwd door een wijnboer in een klein gehuchtje (Hameau) op een mooie plaats. De Nederlandse eigenaren, Marianne en Hennie zijn zeer gastvrij en hebben een mooi gevoel voor humor. De maaltijden die we er 3 x hebben gebruikt waren heel lekker en gezellig (met de andere gasten). We hadden een ruime kamer, die ook fraai was ingericht. Het zwembad was ideaal tijdens de hete dagen in augustus. Verder ligt het centraal ten opzichte van tal van mooie plaatsen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten.

• 10Pieter Bergsma13-08-2016

Super locatie, super mensen!

Als je niet van wijn en lekker eten houdt kun je hier beter niet zijn ;-)

• 9Ard-Jan en Ageeth15-08-2015

Genieten van de rust en de gezelligheid.

We hebben een weekje in het appartement op de 2e verdieping gezeten. Het was een mooi en ruim appartement. Het is van alle gemakken voorzien. Het voordeel van het appartement is dat je zelf in de gelegenheid bent om te koken. Als je wilt kan je natuurlijk ook 's morgens gebruik maken van het ontbijt van de B&B en een paar keer per week kan je mee-eten bij de Table 'd Hotes. Het eten, waar Marianne voor zorgt, is zeker restaurantwaardig. Het hele huis is prachtig om te zien. Geweldige oude details en mooi ingericht. Overal kwam je weer leuke dingen tegen in het huis. Het hele sfeertje klopt. We hebben heerlijk genoten bij het zwembad. Marianne en Hennie zijn hele aardige, gastvrije mensen. Trudie (de hond) is een lief, rustig beest. Er zijn veel uitstapjes in de buurt mogelijk en Marianne en Hennie adviseren je daar graag in. Het was een super week. Voor ons zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

• 9andrew Lubetkin17-06-2015

Perfect !

Stayed here for a couple nights in June 2015...The location is amazing, our hosts were friendly. We thought the coolest room was on the top floor and the apartment next door is really sweet. Dinners with other guests were tasty and fun. We'll be back ! The internet speed is very good too !

• 9Anna en Navajo14-08-2014

Het ultieme vakantie gevoel

Vanaf het moment dat je binnenkomt en wordt begroet voel je je thuis en welkom. Ons verblijf in La Souche heeft onze verwachting overtroffen, het is niet met woorden te beschrijven je moet het meemaken. Wij hadden een kamer aan de straatkant, doodlopend en dus stil, een prachtige kamer die net als het hele huis en de tuin met veel zorg, liefde en een waanzinnig oog voor detail is ingericht. De kamer is groot, comfortabel, net als de bedden en heeft een heerlijke badkamer met bad. Je vakantie maakt pas echt een kickstart als je s'ochtends aan je verse croissant begint met uitzicht over de met zon beschenen wijnvelden. Een absolute aanrader is zeker 1 keer tijdens je verblijf deel te nemen aan de Table d'hôtes. Daarna wil je alleen maar meer! Marianne kookt echt de sterren van de hemel, alsof je in een luxe sterren restaurant zit. Echt heerlijk. La Souche staat voor een vakantie zoals plaatjes in een luxe tijdschrift je beloven. Dit is waar je aan denkt als iemand zegt: Zuid Frankrijk!

• 9edith27-07-2014

Een B&B uit duizenden!

Rustige ligging, mooi gerestaureerd authentiek Frans huis, ruime, schone kamers met eigen badkamer. Er zijn ook 2 appartementen beschikbaar. Lekker ontbijtje, bij mooi weer op de veranda met uitzicht op de wijnvelden. Goed zwembad met voldoende ligstoelen. Hennie en Marianne, de eigenaren, zorgen voor een zeer gastvrije relaxte ontvangst. Regelmatig kookt Marianne de sterren van de hemel voor haar gasten. Mooie omgeving, voldoende wandelmogelijkheden en leuke steden en middeleeuwse dorpjes in de buurt. Wij hebben er een heerlijke week gehad. Tip: kijk maar eens op hun website. Inspirerend!

• 10Lisa22-07-2014

Sublieme vakantie!

Voor de tweede keer zijn wij te gast geweest bij Hennie en Marianne in La Souche. Ook dit keer waren we 'zen' binnen een minuut na aankomst om te genieten met een glas wijn in de tuin. Alles was weer fantastisch voor elkaar: prachtige tuin met waanzinnig uitzicht over de wijngaarden, rustig gelegen dus top slapen, ruime kamers, goede bedden, prachtig interieur en exterieur en natuurlijk de voortreffelijke kookkunsten van Marianne waardoor je 's avonds geniet zonder de deur uit te hoeven. Een absolute aanrader voor wie wil genieten in La douce France!

• 9Laurent en Astrid07-07-2014

Super vakantie gehad!!!!

Kamers zijn ruim, mooi en schoon. Marianne en Hennie zijn een super gastvrouw en gastheer en hele gezellige mensen. Ze kunnen ook heerlijk koken en je komt er niets te kort, ontbijt is ook lekker en uitgebreid. Mooie omgeving en een fijn zwembad om bij te relaxen, wat wil je nog meer. We hebben het nieuwe appartement gezien dat ze vanaf medio juli 2014 gaan verhuren, dat ziet er echt heel mooi uit!!! Kortom je moet er echt ooit geweest zijn. :)

• 9Naomi Klaasse26-06-2014

Prachtige omgeving, uiterst vriendelijk gastheer en -vrouw. Mooie tuin en heerlijk zwembad. De kamers zijn uitermate smaakvol ingericht, de vloeren en badkamers zijn een plaatje. Absolute rust in de tuin of aan het zwembad, veel heerlijke hoekjes om een boek te kunnen lezen en 's avonds schuif aan voor een heerlijk diner. W ij waren hier 1 nacht op doorreis, maar gaan zeker nog eens terug voor een langer verblijf. 1 nacht veel te kort!

Bed & Breakfast La Souche info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar