Appartement Domaine de Cassagnole

3 reviews over Appartement Domaine de Cassagnole in het Nederlands

Fantastisch!

JongsteGeldhof
31-8-2015

Bij de Pierre is het ieder jaar opnieuw heerlijk tot rust komen! Dit jaar was al het 2de jaar op rij dat ik met 2 vrienden op 'fietsstage' ben geweest. 's Ochtends de prachtige streek verkennen met de koersfiets of de mountainbike, in de namiddag heerlijk relaxen aan het zwembad of pootjebaden in de rivier de Cèze (die vlakbij ligt), en 's avonds genieten van één of (vaak) meerdere glazen wijn en een uitstekend driegangenmenu!

Ideaal om je gedachten eens te verzetten en helemaal tot rust te komen!

Leven als god in Frankrijk

Van Acker Eric
26-9-2014

Bij Pierre en Desiree is het steeds een thuis komen, wij gaan er reeds jaren en als onze gezondheid het toelaat gaan er nog volgen. de sfeer en gezelligheid is steeds onze drijfveer om terug te gaan. Pierre en Desiree bedankt voor de mooi dagen zeker tot ziens

Kindervriendelijk, natuur, fietsvakantie

Jan en Kaat
11-12-2009

We hebben kindvriendelijke en leuke vakantie gehad. Huiseigenaar kent de streek en kon ons heel wat fietsroutes aanraden en aanbieden op de kaart.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine de Cassagnole in St. Ambroix (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine de Cassagnole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.