Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
8,6

7 tips over Camping Beau Rivage

Rk, 31-8-2017

Nog een kano tip; als je net als wij de Ardeche te wild/druk (filevaren...) vind, en de Ceze langs de camping wel erg rustig:

de Chassezac, prachtige tocht door de gorges de Chassezac met meerdere (niet te moeilijke) stroomversnellingen. Er zijn uiteraard veel mooie picknick- en zwemplekjes. Eindigt bij Mazet plage in het bois de Paiolive.

Start op 4 km van Les Vans (D295, nabij Chassagne, Ceven'Aventure of Bambou Aventure) ong. half uur van de camping.

Rk, 24-8-2017

Zaterdagmarkt in Les Vans is heel sfeervol

Grotte de la Salamandre bij Mejannes-le-Clap heeft Nederlandse gidsen (tour van ong. 1 uur), ook leuk voor kinderen

Ralph, 24-8-2014
Kanotocht van 8 km vanuit St. Ambroix. Je maakt een tocht van 2 uur peddelen (oa langs de camping), waar je met kinderen een klein dagdeel (incl. picknick) over doet.

Philippe314, 13-7-2014
Voor 14 juli is het rustig op deze camping.
Tine, 6-11-2013

Staanplaatsen boven = wel elektriciteit, sanitair vlakbij (handig met kleine kinderen), beetje drukker vanwege de passage maar ça va...

Staanplaatsen beneden = geen elektriciteit, sanitair is een flinke wandeling naar boven, heerlijk rustig!

Aldo en Marloes, 20-7-2013
Restaurantje in de watermolen, eten bij de wijnboer, grotten, de rivier beneden bij de camping, het zwembad met wonderschoon uitzicht........

Jet Groen, 14-4-2012
De directe omgeving rondom de camping vonden we wat minder spannend, hiervoor moet je een klein stukje rijden naar b.v. Vallon Pont D' Arc. Daar een kano huren is heel erg leuk om te doen! Vanuit de kano is het daar prachtig, mooier nog dan als je er met de auto doorheen rijdt.