Camping Beau Rivage

8.7Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, St. Ambroix (Gard)

8.7Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

107 reviews over Camping Beau Rivage

• 2019
    9Esther27-09-2019

Een stukje paradijs in de Gard

Camping Beau Rivage is een prachtige terrassen camping. De camping ligt aan de rivier de Cèze, waar je kunt zwemmen, vissen, dobberen en springen van de rots. Er is een kiezelstrand waar je in de zon of in de schaduw van de bomen kunt zitten. Ieder jaar wordt de rivier uitgegraven en wordt er een dam gebouwd, waardoor er een kleine waterval ontstaat. Het water is hierdoor diep, zodat je echt kan zwemmen. Het ondiepe gedeelte is ideaal voor kleine kinderen. Op de camping is een zwembad met een prachtig uitzicht, hier is ook een klein barretje, waar je in de ochtend je brood kan halen. Ook kan je hier eten, pizza's, salades en friet. Op 2 kilometer buiten de camping zijn 2 grote supermarkten. Ook onze zoon van 13 geniet hier enorm. Kortom een heerlijke camping, in een prachtige streek, met leuke dorpjes in de omgeving. We komen hier zeker terug!

Franck & Stéphanie, gérant, 02-10-2019

Beste Esther Bedankt voor uw beoordeling ! You have described well the camping.... corner of paradis in a beautiful setting :) With the nice river, the pool...children, parents, everybody find his place. Indeed the camping beau rivage is central. Nîmes, Uzès, Barjac, Vallon pont d'Arc. Next to a lot of things. We are happy to hear from you that you spent a nice holidays. Thanks again. See you soon !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ineke en Ben13-09-2019

Echte aanrader!

Een echte aanrader aan de rivier de Ceze. Goed zwemwater door de opbouw van een dam en een zwembad/bar terrascamping in de natuur. Bomen, veel beesten, van bevers tot wilde everzwijnen en dergelijke. Rustige camping, geschikt voor gezinnen maar ook voor ouderen. Caravans staan boven, tenten kunnen beneden staan met uitzicht op de rivier. Kanomogelijkheden en een rustige plek om te zonnen aan de rivier. En leuke dorpen in de omgeving met eventueel markten. Wij komen ieder jaar terug met veel plezier!!

• 8Staat v/h sanitair

Franck & Stéphanie, gérant, 02-10-2019

Dear Ineke & Ben Thanks a lot for your review :) It's true, the river Ceze is wonderful ! Families have a great time. Especially the children together. And in the camping they are many :) the camping beau rivage is friendly, calm and next to a lot of things (kano, market, cave and more again !). Thanks. See you next year :)

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Lotte Terwiel24-08-2019

Super

Voor de 5e keer verbleven op Beau Rivage. Blijft een heerlijke camping. Het is er netjes onderhouden,rustig en prachtige omgeving. Vriendelijke en gastvrije eigenaren die je direct thuis laten voelen. Boven kun je heerlijk genieten van een pizza in het restaurantje en beneden vertoeven aan de rivier. Super plek.

Franck & Stéphanie, gérant, 27-08-2019

Hallo Lotte, How nice to read your review. Thanks a lot and for your stay also :) We are delighted that you spent a pleasant stay. You are great ! You will always be welcome in our campsite. See you next time :)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Daniëlle06-08-2019

Ge- wel- dig!!

Geweldige camping. We zijn hier nu voor de tweede keer en dat is niet voor niets zo. Ontzettend lieve camping eigenaars!!! Hele mooie locatie, lekker riviertje met watervalletje, zwembad met geweldig uitzicht. Lekker kleinschalig, niet teveel poespas .. gewoon erg goed!

Franck & Stéphanie, gérant, 16-08-2019

Beste Danielle, Dank u wel !!! Indeed you came for 2nd time. And we were happy to welcome again your family. Thanks for your review and your good mood :) Tot ziens.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mariska en Maurice Elema26-07-2019

Charmecamping voor liefhebbers van natuur!

Geweldig! Met recht een charmecamping, de verfijnde en zorgvuldige manier waarop alles is vormgegeven. Ligt aan de Ceze en het is een fantastische plek om je verkoeling te zoeken. Super voor zowel met z’n tweeen als met kinderen. Het sanitair is blinkend schoon! Hier kom je graag terug! Leuke uitstapjes zijn la Roque sur Ceze met de watervallen en Uzes en voor de kids het Haribomuseum.

Franck & Stéphanie, gérant, 01-08-2019

Beste Mariska, Maurice en kinderen, Wij danken u voor voor uw positieve review ! We zijn blij dat u een fijne vakantie heeft doorgebracht op onze camping. Nogmaals bedankt. En zie je de volgende keer !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Leo27-06-2019

Camping is ons goed bevallen.

Begin juli gearriveerd. Was toen erg rustig nog, stil eigenlijk. De dam in de rivier werd net gebouwd. Ik heb louter goede ervaringen met de eigenaars. Vriendelijk, geen problemen. Sanitair en eigenlijk heel de camping zag er prima uit. Wij stonden helemaal beneden, en dat betekent klauteren naar de kantine, maar dat heb je nu eenmaal met terrascampings. Het nadeel daarvan is ook dat je niet zoveel contact met anderen hebt. Aan de andere kant ook wel lekker rustig. Zwembad niet gebruikt. Is klein maar wel mooi gesitueerd. Rivier leuk om even wat af te koelen. Geen grote ruimte om te zwemmen, allemaal stenen. Maar dat is daar gebruikelijk... Veel gewandeld in de buurt. Wat dat betreft opties genoeg. Supermarkt op een paar kilometer afstand. Kanoën is altijd leuk. Kan vanaf St. Ambroix. Dorpje zelf vond ik niet spectaculair. We waren daar gelukkig nog vóór het noodweer weg.

Franck & Stéphanie, gérant, 16-08-2019

Dear Leo, Thank you for your stay and your review. See you next time !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Martine28-04-2019

Echt genieten en tot rust komen..

Sanitair is schoon en netjes. Vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Kinderen vermaken zichzelf zonder uitgebreid entertainment programma. Voor 8:00 en na 22:00 is het rustig. Ruime plekken. Rivier toegankelijk voor minder validen met de auto tot het strand. Gezamenlijke bbq en picknick tafel aanwezig. Gemoedelijke kleine camping.

Franck & Stéphanie, gérant, 15-05-2019

Dear Martine, Thank you so much for your revieuw. We are delighted that you enjoyed your stay at our campsite. Moreover, you have chose to come back this year and we thank you very much for this reservation. So to this summer :)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    4janneke mensink26-09-2018

voor ons nooit weer

2 wk prachtige mh gehuurd op deze camping. Een mooie rivier, rustige plek en veel mooie stadjes binnen 1,5 uur rijden. Wel veel regels. Bij het zwembad werd om het minste geringste gefloten (!) en gebaard naar onze en andere kinderen om praktisch niets. Terwijl om het zwembad elke put met tegels omhoog lag, zodat je steeds je teen, voet stootte/verwondde. Onze douche in mh bleef koud ondanks melden. Helaas werd de camping getroffen door noodweer toen wij er waren en ontruimd. De prachtige rivier werd helaas onbegaanbaar en de mooie dam weggeslagen. Eigenaresse en man maakten al overspannen indruk, maar daarna kon je maar beter uit hun buurt blijven. Bij vertrek werd mh gecontroleerd en werd ons verweten dat het 'dirty' was. Mevr wilde ipv 50, zelfs wel 100 euro extra ontvangen voor schoonmaak. (de onkosten van het noodweer?). Deze klachten meer gehoord op camping. Heel mooi voor campeerplek huren, mobile home geen aanrader dus

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Franck & Stéphanie, gérant, 15-07-2019

Bonjour, Tout d'abord, merci pour votre séjour. sachez que nous faisons tout pour le bien-être de nos hôtes. Nous les accueillons dans des locations neuves et propres. Vous aviez le choix de faire le nettoyage ou non à votre départ. Ce n'était pas le cas à votre départ, alors nous avons demandé le forfait ménage pour accueillir la prochaine famille "correctement".

• 5Fam Dielemans30-08-2018

Tegenvaller

Deze zomer 2,5 week op deze camping gestaan. De camping zelf ligt heel rustig, bestaat uit terassen ( vanaf de rivier naar boven best een klim). Wij kamperen met een caravan en vinden deze camping ongeschikt voor caravans. Op sommige plaatsen moet je een mover hebben. Als de camping vol staat is het lastig te manouvreren met je caravan. Het was heel rustig ( in hoogseizoen) wij stonden met vijf andere kampeerders. Dit had te maken met de eerdere overstroming in het gebied. Veel mensen zijn naar huis gegaan na de evacuatie op de camping. Opvallend is dat erover de gastvrijheid van de eigenaren gesproken wordt wij hebben dit heel anders ervaren. Wij voelden ons niet erg welkom op de camping. Dit maken wij echt anders mee op andere campings. Tevens konden wij de laatste week geen brood meer bestellen, de bar ging dicht, en koude douche.Dit vonden wij vreemd in het hoogseizoen. Wij zijn eerder vertrokken dan gepland. Voor ons niet meer!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Franck & Stéphanie, gérant, 15-07-2019

Bonjour Madame, Nous vous remercions pour votre séjour. Notre camping accueille toute dimension de caravane, grande, petite, des camping-car, depuis 45 années sans avoir eu de plaintes ????? Le pain est vendu au bar en haute saison et pour la basse saison à la réception. Aussi, vous n'avez pas communiqué avec nous alors comment jugez l'hospitalité ?

• 9Ellen pauw26-08-2018

Heerlijke plek

Een leuke, vooral niet te grote camping. We hebben er 2 weken een heerlijke vakantie gehad. Vooral het spelen in de rivier vonden de kids geweldig. De mobile-home was van alle gemakken voorzien en heel netjes. De eigenaren zijn vriendelijk en staan klaar om te helpen waar nodig. Wij moesten met onze zoon naar de dokter en er werd meteen voor ons gebeld. Bij terugkomst ook even geïnformeerd hoe het was gegaan. Al met al een plek om naar terug te gaan!

Franck & Stéphanie, gérant, 14-11-2018

Dear Ellen, We thank you for your nice comments and are happy that you had a pleasant stay. you appreciated our service and this touched us. we Hope to have the pleasure of seeing you again ! Thank you once more :)

7 tips over Camping Beau Rivage

• Tine, 06-11-2013 Rapporteren

Staanplaatsen boven = wel elektriciteit, sanitair vlakbij (handig met kleine kinderen), beetje drukker vanwege de passage maar ça va... Staanplaatsen beneden = geen elektriciteit, sanitair is een flinke wandeling naar boven, heerlijk rustig!

• Aldo en Marloes, 20-07-2013 Rapporteren

Restaurantje in de watermolen, eten bij de wijnboer, grotten, de rivier beneden bij de camping, het zwembad met wonderschoon uitzicht........

• Jet Groen, 14-04-2012 Rapporteren

De directe omgeving rondom de camping vonden we wat minder spannend, hiervoor moet je een klein stukje rijden naar b.v. Vallon Pont D' Arc. Daar een kano huren is heel erg leuk om te doen! Vanuit de kano is het daar prachtig, mooier nog dan als je er met de auto doorheen rijdt.

9 vragen over Camping Beau Rivage

• Hilde, 11-09-2018 Rapporteren

Hoogte verschil camping

Hoe 'vervelend' is het hoogteverschil op deze camping. Is het voor kinderen 9 en 11 jaar telkens een hele klim van onder bij de rivier naar bv het zwembad of tafeltennistafel. Hoor graag! Mvg Hilde

Chantal Van Herreweghe, 04-05-2019

Er heeft blijkbaar niemand gereageerd, jullie zijn al weer. Dus kan jij nu zelf antwoorden op jullie vraag? Wat zijn de A merken frisdrank die te krijgen zijn in dit hotel?

• Marion, 01-12-2016 Rapporteren

plek 25, 42, 130, 134, 153, 156

Wij kunnen kiezen uit de plekken 25,42,130,134,153 en 156. We hebben een vouwagen van 6x8 meter. Iemand advies wat een mooie plek is?

Is er ook een speeltuintje o.i.d. op de camping? Wij hebben 2 kinderen van 4 en 7 jaar. Is er genoeg te doen voor deze leeftijd?

• Marcia_Kalsbeek, 06-06-2015 Rapporteren

Speeltuin

Ik vraag mij af of deze camping een speeltuin / speeltoestellen heeft? In een beoordeling van 2011 lees ik dat dat er niet is, maar inmiddels is 2015 en dus nu misschien inmiddels wel? Zo ja, heeft iemand er misschien ook foto's van?

Camping Beau Rivage info

• SchaduwplaatsenAanwezig