Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Beau Rivage voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 119 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

119 Reviews over Beau Rivage

• 4RvdH26-08-2022

Dikke tegenvaler en op geld beluste eigenaren!

Geboekt mede door hoge recensies. Zwaar overdreven en lijken met subsidie geschreven. Plek geboekt half zon en half schaduw. Bij aankomst was de plek uitermate lastig te bereiken met onze caravan. Gevolg, schade aan de ramen en mover. Groot gedeelte van de dag ook nog volle bak zon. Gevraagd om een andere plek maar was niet mogelijk. Voorgesteld te vertrekken en geld terug minus de aanbetaling, geen discussie over mogelijk. Irritaties liepen hoog op uiteindelijk toch een andere plaats met een korter verblijf. Geen geld terug, moesten mond houden naar andere gasten, moe na de reis dus maar akkoord gegaan. De camping verder niet bijzonder, eerder 3 dan 4 sterren, rivier is de trekpleister. Op de plek hing een rioollucht en vanwege de verziekte sfeer volgende dag vertrokken. Paar keer verzoek gedaan tot een terugbetaling maar geen compassie en geen reactie van de eigenaren. 😒om zo je geld te moeten komen. Tip betaal hier niet vooraf!

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9B,M&T02-08-2022

Wat een fijne camping

Wat een heerlijke camping. Direct aan de rivier met een (stenen) strandje (als je beneden zit). Beneden bij de rivier veel schaduwplekken, boven wat minder. Veel gasten die er al enkele jaren komen en die iets moois maken van 'hun' plekje. Allemaal bereid om elkaar te helpen. Receptie staat klaar voor alle vragen. Spreken prima Engels en een klein beetje nederlands. Zwembad stelt niet zoveel voor maar heb je eigenlijk niet nodig met de rivier. Genoeg te doen in de buurt.

Wel steile paden naar beneden en weer naar boven. Je kuiten worden goed getraind. We snappen dat er beneden bij de rivier geen caravan komt. Voor de zekerheid hebben we onze buurman gevraagd de vouwwagen naar boven te trekken. Met onze Seat 1.0 vond ik dat een uitdaging. We overwegen hier nog wel een terug te komen, vooral om de heerlijk relaxte sfeer. Sanitair wat weinig (,af en toe wachten op de douche) maar altijd keurig schoon. Verwacht geen drukte, animatie.

• 9Arie van G.16-07-2022

Heerlijk, zonnig, actief.

Boven gedeelte voor caravans en campers. Beneden voor tenten en vouwwagens. Geaccidenteerd terrein, keurig verzorgde camping met erg betrokken en lieve eigenaars. Complimenten voor Stefanie en Franc ( en Bill en Reni). Diverse nationaliteiten en vaste/niet vaste klanten op de camping wat de sfeer ten goede kwam. Prima restaurant. Op advies de pizza Chevre gegeten. Smullen! Omgeving leent zich voor mooie fietstochten en wandelen in de Cevennes. Prima wijn bij de Caveau Bergguerolles in Sant Ambroix.

• 10R.C. Eestermans12-09-2021

Super/echt geweldig/fenomenaal

Deze camping is ten eerste zo erg super schoon. Heerlijk! Je kan kiezen uit plaatsen, dit is een terrassencamping, maar je kan ook kiezen om naast elkaar te staan. Deze camping is geschikt voor jong en oud. Voor ieder wel wat. Wij zijn er geweest in coronatijd 2020 en 2021, Ik voel mij daar op die camping veiliger dan in Domburg (zeeland), in mijn omgeving en in het ziekenhuis waar ik werk. Gewoon zalig! Dit is voor mij echt vakantie. Ohhh en de pizza's daar zijn subliem. Onze dochter werkt in de horeca en de pizza met de geitenkaas was zooooo lekker. Volgend jaar gaan wij zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 7svdl30-08-2021

rustige camping met als grote plus de rivier

Camping heeft verschillende soorten plekken. Groot klein, veel schaduw of weinig. Sommige plekken vond ik zelf wat somber door de vele bomen. De camping heeft steile weggetjes waardoor caravans alleen boven mogen staan. Veel nederlanders maar ook Fransen. Er zijn meerdere toiletgebouwen verspreid over camping. Geen water op plek/straatje dus vanaf sommige plekken vrij ver lopen dus veel mensen vullen lege flessen. Brood te bestellen bij receptie. Het is s avonds donker dus zaklamp is een must om veilig wc gebouw te bereiken. Rivier is heerlijk. Er is stroming dus leuk met een band. Je hebt diepe plekken en ondiepe plekken. Waterschoenen zijn wel een must met alle steentjes. Naar kampeerplek is wel een pittig klimmetje. Zwembad en Restaurant ben ik niet in geweest. Ligt aan rand van camping aan andere kant van receptie. Misschien door de hoogte verschillen en omdat het niet centraal lag. Door rivier zwembad niet gemist

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Björn en Nele24-08-2021

Camping blijft een aanrader! Voor jong en oud!

Zalige tijd ervaren. De nieuwe uitbaters doen het schitterend.Kleine aanpassingen maar die erg goed zijn! De charme van deze mooie camping werd volledig behouden.

• 10Fam. Van Aalderen20-08-2021

Een heerlijke plek! Voor de derde keer geweest en nog steeds erg enthousiast! Lieve , hardwerkende eigenaren, prachtige rivier, mooi zwembad met een geweldig uitzicht. Echt een aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Ilse Hoelbeek10-08-2021

Prachtig en fantastisch

Een zeer mooi gelegen camping aan de Cèze! Aan het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de heuvels. Je kan er aan zeer democratische prijzen wat drinken en eten. De kampeerplaatsen zijn groot en prachtig onderverdeeld in terrassen met veel schaduw voor wie dat wil. Je kan kiezen voor elektriciteit en zelfs een frigo! Een luxe maar echt een aanrader! Aan de rivier is er eindeloos plezier: varen, zwemmen, vissen, zonnen, naar de springrots, of gewoon nietsdoen en genieten van het uitzicht.Prachtige omgeving met veel gezellige markten en mooie of spectaculaire wandelingen. Er hangt de typische zalige geur van Zuid-Frankrijk, met krekel-en kikkerconcerten op de achtergrond.Ook met oudere kinderen is dit een fantastische plek. Er zijn genoeg sportieve en culturele activiteiten in de omgeving voor alle leeftijden. Voor mij 10/10!!

• 9Familie Jansen17-08-2020

Mooie rustige camping

Mooie terrassencamping aan de rivier de Ceze. Prachtige grote plaats onder de bomen wat heerlijk was vanwege het warme weer. Wel veel ongedierte door de bomen, we zijn lek geprikt maar daar kan de camping weinig aan doen. Op korte afstand het gezellige dorp met veel supermarkten. Zwembad is niet groot maar wel heel mooi gelegen met uitzicht op de omgeving. Eten in het restaurant is heerlijk. Brood bestellen bij de receptie de dag vooraf. Hele vriendelijke eigenaren die hard werken om alle ballen in de lucht te houden. Vanwege Corona waren van het dichtstbijzijnde sanitairblok alleen de wc's open, om te douchen of af te wassen moesten we iets verder lopen maar dat was geen probleem. Wel een hele klim vanwege de terrasvorming. Brandschoon sanitair. 's Avonds na 22.30 uur is het stil. Veel privacy als je niet onderaan de rivier staat, daar sta je vrij dicht op elkaar. Bij een volle camping lijkt ons het strand aan de kleine kant.

• 8Te Poele13-08-2020

Mooie rustige natuur camping aan de prachtige Cèze

Mooie terassen camping aan een prachtige rivier. Kinderen (9 en 11) hebben zich uitstekend vermaakt in het water. We hadden een plek bij de rivier, helaas zagen we daar door de begroeiing weinig van. De plek waar wij stonden (185) was voor een vouwwagen, bijzettent en een auto wat aan de krappe kant. Andere plaatsen waren wel groter. De plek was mooi schaduwrijk en je was zo bij de prachtige verkoelende rivier en het sanitair dat overigens perfect schoon gehouden werd. Er was wel veel hoogte verschil, naar de receptie en het zwembad was een beste klim, maar je krijgt daar wel weer prachtige vergezichten voor terug wanneer je boven bent. Heerlijk gegeten in op het terras van de camping, eenvoudige maar lekkere gerechten. Camping eigenaren werken hard om alles op en top te houden. Voor mensen die een beetje hoogte verschil niet erg vinden een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar