Géén boekingskosten

Camping Beau Rivage

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSt. Ambroix (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Beau Rivage voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 116 reviews

Meer camping info

116 Reviews over Beau Rivage

• 10R.C. Eestermans12-09-2021

Super/echt geweldig/fenomenaal

Deze camping is ten eerste zo erg super schoon. Heerlijk! Je kan kiezen uit plaatsen, dit is een terrassencamping, maar je kan ook kiezen om naast elkaar te staan. Deze camping is geschikt voor jong en oud. Voor ieder wel wat. Wij zijn er geweest in coronatijd 2020 en 2021, Ik voel mij daar op die camping veiliger dan in Domburg (zeeland), in mijn omgeving en in het ziekenhuis waar ik werk. Gewoon zalig! Dit is voor mij echt vakantie. Ohhh en de pizza's daar zijn subliem. Onze dochter werkt in de horeca en de pizza met de geitenkaas was zooooo lekker. Volgend jaar gaan wij zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 7svdl30-08-2021

rustige camping met als grote plus de rivier

Camping heeft verschillende soorten plekken. Groot klein, veel schaduw of weinig. Sommige plekken vond ik zelf wat somber door de vele bomen. De camping heeft steile weggetjes waardoor caravans alleen boven mogen staan. Veel nederlanders maar ook Fransen. Er zijn meerdere toiletgebouwen verspreid over camping. Geen water op plek/straatje dus vanaf sommige plekken vrij ver lopen dus veel mensen vullen lege flessen. Brood te bestellen bij receptie. Het is s avonds donker dus zaklamp is een must om veilig wc gebouw te bereiken. Rivier is heerlijk. Er is stroming dus leuk met een band. Je hebt diepe plekken en ondiepe plekken. Waterschoenen zijn wel een must met alle steentjes. Naar kampeerplek is wel een pittig klimmetje. Zwembad en Restaurant ben ik niet in geweest. Ligt aan rand van camping aan andere kant van receptie. Misschien door de hoogte verschillen en omdat het niet centraal lag. Door rivier zwembad niet gemist

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Van Aalderen24-08-2021

Een heerlijke plek! Voor de derde keer geweest en nog steeds erg enthousiast! Lieve , hardwerkende eigenaren, prachtige rivier, mooi zwembad met een geweldig uitzicht. Echt een aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Björn en Nele24-08-2021

Camping blijft een aanrader! Voor jong en oud!

Zalige tijd ervaren. De nieuwe uitbaters doen het schitterend.Kleine aanpassingen maar die erg goed zijn! De charme van deze mooie camping werd volledig behouden.

• 10Ilse Hoelbeek10-08-2021

Prachtig en fantastisch

Een zeer mooi gelegen camping aan de Cèze! Aan het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de heuvels. Je kan er aan zeer democratische prijzen wat drinken en eten. De kampeerplaatsen zijn groot en prachtig onderverdeeld in terrassen met veel schaduw voor wie dat wil. Je kan kiezen voor elektriciteit en zelfs een frigo! Een luxe maar echt een aanrader! Aan de rivier is er eindeloos plezier: varen, zwemmen, vissen, zonnen, naar de springrots, of gewoon nietsdoen en genieten van het uitzicht.Prachtige omgeving met veel gezellige markten en mooie of spectaculaire wandelingen. Er hangt de typische zalige geur van Zuid-Frankrijk, met krekel-en kikkerconcerten op de achtergrond.Ook met oudere kinderen is dit een fantastische plek. Er zijn genoeg sportieve en culturele activiteiten in de omgeving voor alle leeftijden. Voor mij 10/10!!

• 9Familie Jansen17-08-2020

Mooie rustige camping

Mooie terrassencamping aan de rivier de Ceze. Prachtige grote plaats onder de bomen wat heerlijk was vanwege het warme weer. Wel veel ongedierte door de bomen, we zijn lek geprikt maar daar kan de camping weinig aan doen. Op korte afstand het gezellige dorp met veel supermarkten. Zwembad is niet groot maar wel heel mooi gelegen met uitzicht op de omgeving. Eten in het restaurant is heerlijk. Brood bestellen bij de receptie de dag vooraf. Hele vriendelijke eigenaren die hard werken om alle ballen in de lucht te houden. Vanwege Corona waren van het dichtstbijzijnde sanitairblok alleen de wc's open, om te douchen of af te wassen moesten we iets verder lopen maar dat was geen probleem. Wel een hele klim vanwege de terrasvorming. Brandschoon sanitair. 's Avonds na 22.30 uur is het stil. Veel privacy als je niet onderaan de rivier staat, daar sta je vrij dicht op elkaar. Bij een volle camping lijkt ons het strand aan de kleine kant.

• 8Te Poele13-08-2020

Mooie rustige natuur camping aan de prachtige Cèze

Mooie terassen camping aan een prachtige rivier. Kinderen (9 en 11) hebben zich uitstekend vermaakt in het water. We hadden een plek bij de rivier, helaas zagen we daar door de begroeiing weinig van. De plek waar wij stonden (185) was voor een vouwwagen, bijzettent en een auto wat aan de krappe kant. Andere plaatsen waren wel groter. De plek was mooi schaduwrijk en je was zo bij de prachtige verkoelende rivier en het sanitair dat overigens perfect schoon gehouden werd. Er was wel veel hoogte verschil, naar de receptie en het zwembad was een beste klim, maar je krijgt daar wel weer prachtige vergezichten voor terug wanneer je boven bent. Heerlijk gegeten in op het terras van de camping, eenvoudige maar lekkere gerechten. Camping eigenaren werken hard om alles op en top te houden. Voor mensen die een beetje hoogte verschil niet erg vinden een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 10plume d'oie24-06-2020

grande route à travers l'Europe

Ook bij grote rijzen heb je wel eens behoefte aan een camping. 20 jaar geleden waren we hier en in de tussentijd hebben ze er twee, wel verdiende, Stèren bij gekregen. Nog even idyllisch als toen maar zeker meegegaan met de tijd. Een mooie uitvalsbasis om het zuiden van Frankrijk te verkennen. Cevennes, Ardèche en Provence zijn de gebieden die je van hieruit makkelijk in een dag kan bezoeken. Er zijn voldoende richtpunten waarnaar je kunt Googelen om te gaan bekijken. Ook een mooie kano toer, zelfs ongeoefend, is vanuit het nabijgelegen dorpje Saint-Ambroix prima te doen. Peddelend Langs de camping Kom je na een dag weer terug bij de tent, caravan of camper.

Franck & Stéphanie, gérant, 28-06-2020

Hi plume d'oie :) Thank you so much for your review. We were happy to welcome you. 20 years have passed and you still love our campsite, that's great! we hope to see you again but before 20 years :) Groeten,

• 10Martijn Hoelbeek12-06-2020

wat mij betreft een waar paradijs :)

Wij zijn al vele malen op deze camping geweest en op een of andere manier gaat deze camping nooit vervelen. Sinds dat Franck en Stéphanie deze camping uitbaten zijn er veel nieuwe dingen gekomen. Ik denk dan aan de gloednieuwe sanitairblok beneden aan de rivier. de mogelijkheid om huisgemaakte pizza's en salades te eten aan de bar. electriciteit op de meeste campingplaatsen en mogelijkheid om een frigo te huren. Mijn ervaring is dat het sanitair 2 tot 3x per dag helemaal schoon gemaakt wordt. Dit is dus altijd brandschoon en heel mooi onderhouden. de allereerste keer dat ik op deze camping kwam was ik 4 jaar (36 jaar geleden dus) en voor mij is het dus heel nostalgisch om te zien dat er aan de basis van de camping weinig veranderd is. de camping heeft zijn charme weten te behouden in die 36 jaar tijd. mijn kinderen amuseren zich altijd rot met het vangen van allerlei beestjes en vissen in de rivier. Tot binnenkort franck en Stéphanie :)

Franck & Stéphanie, gérant, 28-06-2020

Hallo Martijn, Nous serons ravis de vous revoir cette année. Un grand merci pour votre avis zoover et aussi de participer à l'avenir de notre camping qui sans vous et à cause du covid19 n'existerait plus. Ca nous fait chaud au coeur :) A très bientôt.

• 9Gina10-11-2019

Alles aanwezig voor een geslaagde vakantie.

Echt mooie terrassencamping midden in mooie natuur. Hier heb je alles voor een geslaagde vakantie. Mooie natuur. In de omgeving veel leuke uitstapjes om te maken. Wil je dat niet dan kun je je heerlijk vermaken bij de rivier die aan de camping grenst. Hier naar toe gaan is echt vakantie hebben en tot rust komen.

Franck & Stéphanie, gérant, 12-12-2019

Dear Gina, Thank you so much for writing a nice comment. We are happy that you like our camping and our region. You will always be welcome to here. See you soon :)

Camping Beau Rivage info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar