Camping Beau Rivage

Camping Beau Rivage
7,9

69 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Echt genieten en tot rust komen..

Martine
28-4-2019

Sanitair is schoon en netjes. Vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Kinderen vermaken zichzelf zonder uitgebreid entertainment programma. Voor 8:00 en na 22:00 is het rustig. Ruime plekken. Rivier toegankelijk voor minder validen met de auto tot het strand. Gezamenlijke bbq en picknick tafel aanwezig. Gemoedelijke kleine camping.

Franck & Stéphanie, gérant, 15-5-2019

Dear Martine, Thank you so much for your revieuw. We are delighted that you enjoyed your stay at our campsite. Moreover, you have chose to come back this year and we thank you very much for this reservation. So to this summer :)

voor ons nooit weer

janneke mensink
26-9-2018

2 wk prachtige mh gehuurd op deze camping. Een mooie rivier, rustige plek en veel mooie stadjes binnen 1,5 uur rijden. Wel veel regels. Bij het zwembad werd om het minste geringste gefloten (!) en gebaard naar onze en andere kinderen om praktisch niets. Terwijl om het zwembad elke put met tegels omhoog lag, zodat je steeds je teen, voet stootte/verwondde. Onze douche in mh bleef koud ondanks melden. Helaas werd de camping getroffen door noodweer toen wij er waren en ontruimd. De prachtige rivier werd helaas onbegaanbaar en de mooie dam weggeslagen. Eigenaresse en man maakten al overspannen indruk, maar daarna kon je maar beter uit hun buurt blijven. Bij vertrek werd mh gecontroleerd en werd ons verweten dat het 'dirty' was. Mevr wilde ipv 50, zelfs wel 100 euro extra ontvangen voor schoonmaak. (de onkosten van het noodweer?). Deze klachten meer gehoord op camping. Heel mooi voor campeerplek huren, mobile home geen aanrader dus

Tegenvaller

Fam Dielemans
30-8-2018

Deze zomer 2,5 week op deze camping gestaan. De camping zelf ligt heel rustig, bestaat uit terassen ( vanaf de rivier naar boven best een klim). Wij kamperen met een caravan en vinden deze camping ongeschikt voor caravans. Op sommige plaatsen moet je een mover hebben. Als de camping vol staat is het lastig te manouvreren met je caravan. Het was heel rustig ( in hoogseizoen) wij stonden met vijf andere kampeerders. Dit had te maken met de eerdere overstroming in het gebied. Veel mensen zijn naar huis gegaan na de evacuatie op de camping. Opvallend is dat erover de gastvrijheid van de eigenaren gesproken wordt wij hebben dit heel anders ervaren. Wij voelden ons niet erg welkom op de camping. Dit maken wij echt anders mee op andere campings. Tevens konden wij de laatste week geen brood meer bestellen, de bar ging dicht, en koude douche.Dit vonden wij vreemd in het hoogseizoen. Wij zijn eerder vertrokken dan gepland. Voor ons niet meer!

Heerlijke plek

Ellen pauw
26-8-2018

Een leuke, vooral niet te grote camping. We hebben er 2 weken een heerlijke vakantie gehad. Vooral het spelen in de rivier vonden de kids geweldig. De mobile-home was van alle gemakken voorzien en heel netjes. De eigenaren zijn vriendelijk en staan klaar om te helpen waar nodig. Wij moesten met onze zoon naar de dokter en er werd meteen voor ons gebeld. Bij terugkomst ook even geïnformeerd hoe het was gegaan. Al met al een plek om naar terug te gaan!

Franck & Stéphanie, gérant, 14-11-2018

Dear Ellen, We thank you for your nice comments and are happy that you had a pleasant stay. you appreciated our service and this touched us. we Hope to have the pleasure of seeing you again ! Thank you once more :)

Grandioos!!! Elk jaar gaan we terugkomen

Mie en Johan
26-8-2018

Gedurende de laatste 4 jaren verblijven we tijdens de maand juni in de "gite", helemaal bovenaan de camping. Het geeft ons het gevoel van een 2de thuis te hebben. Dit enerzijds dankzij de prima conditie van de accommodatie in het gebouwtje en op de rest van de camping en anderzijds door het fijne gevoel dat we hebben bij de immer sympathieke en steeds behulpzame uitbaters, Stéphanie en Franck.

Hopelijk kunnen we nog elk jaar terugkomen in de toekomst.

Gereisd Met partner in juni 2018
Franck & Stéphanie, gérant, 14-11-2018

Hallo Mie en Johan,

Thank you so much for leaving a nice comments on Zoover. We are very happy to know that you spent pleasant holidays at Beau Rivage ! And to be like at home ! It's a real pleasure to seeing you again every year and share good moments:) We look forward to welcoming you again.Thank you once more.

Gezellige camping

Marleen
29-7-2018

leuke, niet te grote camping, op een helling aan een leuk riviertje. Zwembadje met bar. Wij hadden met ons gezin een erg nette stacaravan gehuurd. Vriendelijke eigenaars die altijd voor je klaar staan. Leuke omgeving, vlak onder de Ardèche. Wij waren hier 1 week maar hadden wel langer willen blijven.

Franck & Stéphanie, gérant, 7-8-2018

Dear Marleen, Thank you so much for your revieuw and your visit. It was the first stay in our camping. We were happy to meet you. Hoping to see you next time.

Beslist de moeite waard om terug te gaan!

Fam. Post
25-6-2018

Mooi gelegen, rustige camping (3 weken voorseizoen) met vriendelijke en behulpzame eigenaren (Franck en Stephanie) die het je zeker naar je zin willen maken tijdens je verblijf. De gehuurde mobil-home was netjes en compleet (zelfs een flat screen tv) en lag op een mooie locatie. Het zwembad is niet groot maar is perfect schoon en heeft een prachtig uitzicht over de omgeving. Sanitair is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Vanaf de camping is het mogelijk in alle richtingen de omgeving te verkennen die prachtig is.

Franck & Stéphanie, gérant, 1-7-2018

Hi Hein en Anja,

Dank u wel voor je verblijf ! and for your opinion. We are really happy to have welcomed you..... a nice meeting :) Hoping to see again you next year and share a drink together at beau rivage aperitif :)

Arlette Bevelander
28-5-2018

Wij komen elk jaar in mei 2 weken genieten op deze geweldige camping. Lieve eigenaars die echt hun best doen om het je naar je zin te maken! Top

Gereisd Met partner in mei 2018
Franck & Stéphanie, gérant, 9-6-2018

Dear Arlette, Thank you very much for your opinion left on Zoover. It's always a great joy to see you again in May. Already six years now. Hope yet more!! So next year ?

Hele fijne gastvrije camping!

R. Hendriks
7-5-2018

Afgelopen week 9 dagen tot rust gekomen op deze heerlijke camping. De camping is erg prettig gelegen: centraal om allerlei activiteiten te ondernemen, weg van massa toerisme, in de natuur. De camping is erg mooi door de hoogteverschillen en de ligging aan de rivier. Daarnaast zijn de eigenaren erg vriendelijk en gastvrij! Ze geven je echt het gevoel dat je te gast bent. Het sanitair was dik in orde! Zuivere (lekkere warme) douches en toiletten (met toiletpapier). Kortom: Wij hebben erg genoten!

Gereisd Met partner in mei 2018
Franck & Stéphanie, gérant, 12-5-2018

Thank you so much for your revieuw and visit. It was the first stay in our camping. We were happy to meet you. We wish you good luck with your house ! Maybe see you another time. It will be with pleasure :-)

Heerlijke vakantie gehad hier. Prachtige omgeving.

fam Spinhoven
1-2-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier. Hele rustige camping. De Ardèche is erg druk, maar net aan het randje in St Ambroix heerst de rust. Er waren bijna uitsluitend Nederlanders. Mooie ruime plekken met veel schaduw. Wij hadden een hele ruime plek aan de rivier. De rivier is rustig en ook erg fijn voor de kinderen om in te zwemmen en spelen. Ze zijn er de hele dag bezig geweest. In de omgeving is zoveel te doen! We zijn naar een klimpark geweest, dat werkelijk fantastisch was. De toeristische trekpleisters ook gehad, en de grotten zijn ook prachtig. Er is weinig animatie op de camping, maar dat was ook niet nodig. Kanoën op de Ardèche was echt geweldig! Voor kleine kinderen is kanoën op het kleine riviertje ook erg leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Franck & Stéphanie, gérant, 11-2-2018

Dear family Spinhoven We would like to thank you for leaving a commentary on zoover. We are truly happy you have enjoyed your stay in our campsite, our region and hope to have the pleasure to welcome you another time !

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in St. Ambroix (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.