Camping Le Pré Saint André

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Souvignargues

7.2Goed

• 6.4Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pré Saint André voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

15 reviews over Camping Le Pré Saint André

• 8Jo29-08-2017

Fijne camping met vriendelijke eigenaren

Fijne camping met veel bomen en daardoor voldoende schaduw en als je dat graag hebt genoeg plek om een hangmat op te hangen. Zelf een plek uitzoeken (welke vrij waren die week) was geen probleem. Eigenaar-stel + "manager" (vorige eigenaar die nog steeds veel deed) waren heel vriendelijk en bij vragen probeerden ze die meteen op te lossen. Had zelf helaas last van Portugese mannen die in de omgeving werkte en daar overnachtten. Ik zat er precies tussen in en ze waren erg luidruchtig (na 23.00u en om 6.00u s ochtends). Nog aangegeven bij campingbaas die aangaf zelf ook last van ze te hebben met andere zaken. Ik hoop dus dat zij niet terugkomen daar. Sanitair is basaal maar prima en redelijk schoon. Zwembad prima om af te koelen op warme dagen. Tip: Op donderdag zijn in Nimes feesten in de avond. Centrum staat vol met muziek, dans, kraampjes en eten/drinken. Erg leuk!

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2017

• 9Leonoor07-08-2016

Super camping

Heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. De prijs is voor de regio vrij laag. Het zwembad en sanitair zijn erg schoon. Er is een fijne bar waar je voor weinig geld gratis wifii, een lekker koud drankje, een gratis borrelhapje en een goedkope maaltijd kan krijgen. Je kan in het restaurantje/ bar eten of het meenemen naar je plek. De eigenaren zijn erg vriendelijk en helpen je overal bij, spreken ook goed Engels. Al met al een heerlijke camping, veel schaduw en grote plaatsen. Het is er rustig, maar niet te stil.

Een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2016

• 4Ton Meijer18-08-2014

Aftands en slecht onderhouden

Op't eerste gezicht aardige camping met 74 staanplaatsen. Campingregels kon ik nergens vinden, b.v. honden aangelijnd, 22.00 uur stilte...o.i.d., niets. En zo was de camping ook: geen regels blijkbaar. Bijna elke avond herrie tot laat in de nacht. Geschreeuw, dichtslaande autodeuren, ruzies...De eigenaren lieten zich niet zien.Geen wonder: een frans en een duits kinderkamp, een groep banlieujongens, nog de redelijksten, een maf koppel Wallonen die er al 5 jaar de boel lopen te jennen...CAMPING VOLLEDIG OVERBELAST. Sanitair aftands en smerig, vloer van beton zonder tegels. 1x p/dag tuinslang erop = schoon? Pingpong en de andere zut is niks. Zwembad vrij klein en snel vies. Geen watermonsters genomen in 10 dagn. AFTANDS

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7shl_theunissen29-11-2012

Een ruwe diamant

Mooie plaatsen, veel schaduw en groot genoeg. Nieuwe eigenaren zijn zeer sympathiek. Hij heeft veel gebeld en meegeholpen met het informeren naar onze auto die het begaf. Ze hebben wel nog een jaartje nodig om te renoveren maar dan wordt dit echt een topper. Veel Fransen op de camping. 1'15 min van het strand.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 6ewinter22-08-2012

camping met mogelijkheden

vriendelijk welkom op de camping,eigenaar is zeer behulpzaam. bij aankomst moest je wel zeggen hoeveel nachten je wilde blijven en meteen afrekenen.de camping ligt grotendeels in de schaduw onder de bomen we konden amper met de caravan op de plaats komen waar we ook niet alles op kwijt konden. weinig nl op de camping dus onze kids waren op elkaar aangewezen.ten tijde van ons was er een aantal keren ingebroken bij kampeerders.dat gaf een onveilig gevoel.sanitair is oud maar in principe wel schoon maar dingen die kapot waren of verstopte putjes werd niets aan gedaan, douche ijskoud of kokend heet. sanitair bij zwembad is oud en kapot. zwembad is goede temp. en alles mag.maar moet opgeknapt worden.elektra viel vaak uit maar dat zou aan de gemeente liggen.eten is redelijk en eenvoudig, gezellige sfeer bij terras en speeltuin. op 3km supermarkt en sommieres-erg leuke plaats. kortom als de eigenaren deze winter de camping flink onderhanden nemen dan is er wat van te maken.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Jan Meijer14-07-2008

Een bijzonder prettge camping, met vriendelijke eigenaren. Schone toiletten en douches, maar wel ietwat verouderd. Onze kinderen (20 en 22 jaar) komen gaarne elk jaar een weekje bij ons langs. Het zwembad is schoon en het lawaai van de krekels valt hier heel erg mee. EEN AANRADER!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Fam Groen30-09-2007

Rustige en kleine camping met nieuwe vriendelijke eigenaars welke hun best doen. Sanitair niet nieuw maar wel schoon.Met zwembad,camping ligt net buiten het dorp en ±5km van Sommieres en ongeveer een half uur rijden van de kust.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2007

Camping Le Pré Saint André info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine