Géén boekingskosten

Le Pré Saint André

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSouvignargues

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Pré Saint André voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 15 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 15 reviews
  • 7.2Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Le Pré Saint André

• 8Jo29-08-2017

Fijne camping met vriendelijke eigenaren

Fijne camping met veel bomen en daardoor voldoende schaduw en als je dat graag hebt genoeg plek om een hangmat op te hangen. Zelf een plek uitzoeken (welke vrij waren die week) was geen probleem. Eigenaar-stel + "manager" (vorige eigenaar die nog steeds veel deed) waren heel vriendelijk en bij vragen probeerden ze die meteen op te lossen. Had zelf helaas last van Portugese mannen die in de omgeving werkte en daar overnachtten. Ik zat er precies tussen in en ze waren erg luidruchtig (na 23.00u en om 6.00u s ochtends). Nog aangegeven bij campingbaas die aangaf zelf ook last van ze te hebben met andere zaken. Ik hoop dus dat zij niet terugkomen daar. Sanitair is basaal maar prima en redelijk schoon. Zwembad prima om af te koelen op warme dagen. Tip: Op donderdag zijn in Nimes feesten in de avond. Centrum staat vol met muziek, dans, kraampjes en eten/drinken. Erg leuk!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10roger18-08-2017

superbe camping .accueil parfait. emplacement top

patron très accueillant. animatrice au top .camping agréable .activité au top .très convivial .nombreuses sortie au alentour très proche de tout . en bref un très bon camping aussi bien familial que pour personne sans enfants .emplacement très agréable et ombragé .a recommande pour les vacances .

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9fernande23-10-2016

camping a conseiller a des personnes intelligentes

ce camping est très accueillant des propriétaires a votre écoute ;a ce n est pas un 5 étoiles mais croyez moi les 3 étoiles il les mérites, surement pour certaines personnes aisée ils faut qu ils aille ailleure voir les prix qui je pense les 5 étoiles ne sont pour tous le monde .pour l aimabillitée la ,propretée du sanitaire,le camping par lui mème,la piscine vraiment tout est correct, pour le prix, camping tous repos et agréable alors n hésite faire un séjour a souvinargues;camping pe pré st andré

• 9Leonoor07-08-2016

Super camping

Heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. De prijs is voor de regio vrij laag. Het zwembad en sanitair zijn erg schoon. Er is een fijne bar waar je voor weinig geld gratis wifii, een lekker koud drankje, een gratis borrelhapje en een goedkope maaltijd kan krijgen. Je kan in het restaurantje/ bar eten of het meenemen naar je plek. De eigenaren zijn erg vriendelijk en helpen je overal bij, spreken ook goed Engels. Al met al een heerlijke camping, veel schaduw en grote plaatsen. Het is er rustig, maar niet te stil.

Een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 1gh20-08-2015

Très mauvais séjour.... SALE

Mobil home dans un piteux état. Sale du sol au plafond.... Lavabo/robinetterie cassée, vaisselle sale et endommagée, cafards, araignées, puces dans le lit... WC sale, sol collant, armoire crasseuse...Store cuisine recouvert de graisse et de poussières, store cassé, chauffe eau qui tiens avec un bout de bois, enfin du grand n’importe quoi.... Pas d'eau chaude a notre arrivée et eau couleur rouille.Honteux. Sécurité : bouteille de gaz non protégé devant mobil home, piscine non sécurisé: porte bloquée par bidon (combien de noyade encore cet été????) C'est simple tout est prêt a tombé de ce truc. Séjour coûteux achat de lessive, vaisselle plastique/ casserole, insecticide pour ne pas ramener les insectes.Enfin consultations chez le médecin. Les propriétaires plutôt fort désagréable : on dit que les puces venais de chez nous, ben oui, c'est plus simple de dire ça....Photos pour témoigner de notre mauvaise fois selon les proprio du camping. Donc séjour le pire que je connaisse.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Aloupa08-06-2015

Super sympa!

Nous avons passé en juillet 2014 3 semaines sur ce petit camping bien ombragé avec de beaux emplacements. On s'est vraiment régalé! Parfait si on vient en famille (piscine pour les grands et une belle pataugeoire pour les plus petits, air de jeu, de la place pour courir et jouer au ballon)... La partie "animation" avec le bar/resto, la piscine et l'air de jeu et à l'entrée du camping et du coup, on est au calme sur le reste du terrain.

• 4Ton Meijer18-08-2014

Aftands en slecht onderhouden

Op't eerste gezicht aardige camping met 74 staanplaatsen. Campingregels kon ik nergens vinden, b.v. honden aangelijnd, 22.00 uur stilte...o.i.d., niets. En zo was de camping ook: geen regels blijkbaar. Bijna elke avond herrie tot laat in de nacht. Geschreeuw, dichtslaande autodeuren, ruzies...De eigenaren lieten zich niet zien.Geen wonder: een frans en een duits kinderkamp, een groep banlieujongens, nog de redelijksten, een maf koppel Wallonen die er al 5 jaar de boel lopen te jennen...CAMPING VOLLEDIG OVERBELAST. Sanitair aftands en smerig, vloer van beton zonder tegels. 1x p/dag tuinslang erop = schoon? Pingpong en de andere zut is niks. Zwembad vrij klein en snel vies. Geen watermonsters genomen in 10 dagn. AFTANDS

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10DORMEAU26-08-2013

Merci !!!!

15 jours magnifiques. Des propriétaires super sympathiques, acceuiillants et surtout disponibles. Le camping est très bien structuré, propre et parfaitement adapté aux enfants. Belle piscine (avec transats disponibles !!!). A proximité de nombreuses visites et d'activités (plage à 25 mn, possibilité de s'y rendre par une navette (1,90 euros). Coté restauration : pizzas (copieuses !!!) , barquette de frites à prix très raisonnable ( quantité +++), épicerie Coté animations (concert, soirées repas régionnal, karaoké....).

Merci à vous !!!

• 9Eetgelegenheden
  • 8LARONCHE29-03-2013

Camping familial et chaleureux

Nous sommes allés dans ce camping 2semaines 1/2 en aout 2012 et nous avons adoré ainsi que les enfants. Propriétaires (Jean et Yves)sympas ,commercants, une ambiance familiale et reposante, les soirées du mardi soir sont conviviales(vive la chanson et tchik et tchak...).Pour aller sur la côte 35min, pas mal de choses à visiter dans la région. C'est une adresse à conserver pour des prochaines vacances dans le gard.

• 7Eetgelegenheden
  • 7shl_theunissen29-11-2012

Een ruwe diamant

Mooie plaatsen, veel schaduw en groot genoeg. Nieuwe eigenaren zijn zeer sympathiek. Hij heeft veel gebeld en meegeholpen met het informeren naar onze auto die het begaf. Ze hebben wel nog een jaartje nodig om te renoveren maar dan wordt dit echt een topper. Veel Fransen op de camping. 1'15 min van het strand.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar