Vakantiehuis

5 reviews over Vakantiehuis Voyage des Hermes in het Nederlands

leuk vakantiehuis met alles erop en eeraan

jo weyn
1-7-2017

alles is aanwezig ,niets tekort, zelfs bij aankomst een flesje wijn. Geweldig zwembad. Rustige omgeving en veel privacy. Zoals het op de foto's te zien is, zo is het ook. Alles vlot verlopen van begin tot het einde.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Geweldig verblijf, met goed zwembad.

Lies
28-6-2016

Alleen maar genieten. Goed uitgerust huis, goed bedden, fijn zwembad, genoeg tuinstoelen en ligbedden. Keuken voorzien wat je nodig of niet Nodig hebt. Fijne rustige omgeving,,goede uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Heerlijke plek!

Babs
14-1-2013

Een frisse duik in het zwembad, heerlijk kokkerellen in het mooi en goed uitgerust keukentje, ontbijt op het terras, zonnebaden in de ligstoelen, aperitieven op een bank in de tuin, ... Voor wie even wil ontsnappen uit het drukke leven is Voyage des Hermes een ideale plek. Het is er heerlijk om te vertoeven en in alle rust te genieten van het rustige Zuid-Franse platteland met zijn pitoreske dorpjes, oude abdijen en prachtige natuur. Wij hebben er alvast van genoten!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prachtige vakantiewoning! Zeer aan te raden!

lieve segers
11-1-2013

Zeer mooi en praktisch, goede bereikbaarheid, mooi en rustig gelegen, zeer netjes, smaakvol ingericht, kindvriendelijk, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prachtige natuur en veel bezienswaardigheden in nabije omgeving!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Héél mooi huis in een schitterende omgeving!!

Ineke Kuppens
11-1-2013

Voyage des Hermes is een heel gezellig en mooi ingericht huis in een prachtige omgeving! Ontbijten met zicht op het groene dal, luieren aan het zwembad, wandelen, uitstapjes maken... het kan er allemaal. Een absolute aanrader voor vrienden / vriendinnen, koppels, families, ook met kinderen... Voor ons alvast voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voyage des Hermes in Soubes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voyage des Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.