Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Voyage des Hermes in het Nederlands

klein pardijsje

Katleen Ducatteeuw
18-4-2015

Heel mooie ligging, je kan genieten van de natuur vanop het terras. Je kan starten aan het huisje voor mooie wandelingen. prijs/ kwaliteit is zeker ok, het huisje heeft alles (en zelfs meer) wat een mens nodig heeft op vakantie. De 2 badkamers is een luxe ! Er is genoeg speelgoed aanwezig waardoor de kinderen zich zeker niet vervelen. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voyage des Hermes in Soubes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voyage des Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.