Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Voyage des Hermes in het Nederlands

Gewoon goed

Marino Furniere
28-8-2018

Hoewel het domein niet super groot is : een vakantiewoning met alles erop en eraan . Prachtig prive zwembad, rustige ligging &mooie streek

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer goed uitgerust, ruim huis

vvaernewyck
22-4-2015

Huis op zich is fantastisch, nooit een beter gehad. Super uitgeruste keuken, zelfs wasspelden zijn aanwezig, alsook wasmachine. Ruime kamers. Mooi ruim terras. Ligging is minder, je moet al een eind rijden om een restaurant te vinden als je op zaterdagavond toekomt. Wij hebben in de buurt alleen nog de laatste pizza kunnen bemachtigen in een dubieus tentje. Voor alles wel de wagen nodig. Groot minpunt was het zwembad dat veel te koud was (ondanks de temperaturen van boven de 30°). Ligt grootste deel van de dag in de schaduw. We hebben er op de 14 dagen 3 keer een paar minuten gebruik van gemaakt.Het water in zee voelde veel warmer aan. Als men verwarming zou installeren zou dit huis een dikke 9 scoren. Want dan zou de mindere ligging niet zo erg zijn. Vanaf een uur of 7 s' avonds ook geen zon meer aan de voorkant, wegens de veel te hoge bomen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voyage des Hermes in Soubes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voyage des Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.