Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Voyage des Hermes in het Nederlands

kompleet naar onze verwachtingen

lieve en johan
19-7-2015

De accomodatie is uitstekend en maakt het mogelijk om er met zes personen komfortabel te verblijven - Het huisje is in zeer goede staat en zeer netjes . De keuken en beide badkamers zijn volledig uitgerust. In de slaapkamers staan goede bedden en beschikken over veel opbergruimte.Het zwembad ligt de hele dag in de zon en is goed onderhouden. Wij hebben genoten van onze drie weken - Een echte aanrader voor wie de streek wil verkennen of zich wil terugtrekken om te genieten van een zalige rust

Gereisd Met partner in juli 2015

Toffe vakantieplek!

Pattyn
1-4-2015

Een prachtig huis met alle voorzieningen die je maar kan wensen: mooi, gezellig, fantastisch uitzicht en erg proper. De keuken is ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden sliepen overigens heerlijk, niets beter dan op vakantie uitgeslapen wakker worden.

Gereisd Met partner in maart 2015

Voor herhaling vatbaar!

fam Vandoorn
13-12-2014

Wij hebben een heerlijk weekje gehad in deze vakantiewoning. Het was prachtig weer, zodat wij 's ochtends in het zonnetje op het terras konden ontbijten. We hebben veel gewandeld en genoten van de prachtige omgeving. Echt een plek om even helemaal tot rust te komen. De keuken is zeer goed uitgerust (de eerste keer dat we dat hebben). Een leuk privé zwembad maar daarvoor was het wel nog een beetje te koud. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in mei 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voyage des Hermes in Soubes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voyage des Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.