Vakantiehuis Voyage des Hermes

• 9.2Inrichting
  • 9.1Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

13 Reviews over Voyage des Hermes

• 9Marino Furniere28-08-2018

Gewoon goed

Hoewel het domein niet super groot is : een vakantiewoning met alles erop en eraan . Prachtig prive zwembad, rustige ligging &mooie streek

• 8jo weyn01-07-2017

leuk vakantiehuis met alles erop en eeraan

alles is aanwezig ,niets tekort, zelfs bij aankomst een flesje wijn. Geweldig zwembad. Rustige omgeving en veel privacy. Zoals het op de foto's te zien is, zo is het ook. Alles vlot verlopen van begin tot het einde.

• 9Lies28-06-2016

Geweldig verblijf, met goed zwembad.

Alleen maar genieten. Goed uitgerust huis, goed bedden, fijn zwembad, genoeg tuinstoelen en ligbedden. Keuken voorzien wat je nodig of niet Nodig hebt. Fijne rustige omgeving,,goede uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken.

• 9lieve en johan19-07-2015

kompleet naar onze verwachtingen

De accomodatie is uitstekend en maakt het mogelijk om er met zes personen komfortabel te verblijven - Het huisje is in zeer goede staat en zeer netjes . De keuken en beide badkamers zijn volledig uitgerust. In de slaapkamers staan goede bedden en beschikken over veel opbergruimte.Het zwembad ligt de hele dag in de zon en is goed onderhouden. Wij hebben genoten van onze drie weken - Een echte aanrader voor wie de streek wil verkennen of zich wil terugtrekken om te genieten van een zalige rust

• 9fam Van den Bleeken18-05-2015

Zomer in Mei 2015

Prachtig weer en zeer goed dat de bomen rondom het zwembad zijn verdwenen. Hierdoor is er de ganse dag zon aan en in het zwembad.

• 8vvaernewyck22-04-2015

Zeer goed uitgerust, ruim huis

Huis op zich is fantastisch, nooit een beter gehad. Super uitgeruste keuken, zelfs wasspelden zijn aanwezig, alsook wasmachine. Ruime kamers. Mooi ruim terras. Ligging is minder, je moet al een eind rijden om een restaurant te vinden als je op zaterdagavond toekomt. Wij hebben in de buurt alleen nog de laatste pizza kunnen bemachtigen in een dubieus tentje. Voor alles wel de wagen nodig. Groot minpunt was het zwembad dat veel te koud was (ondanks de temperaturen van boven de 30°). Ligt grootste deel van de dag in de schaduw. We hebben er op de 14 dagen 3 keer een paar minuten gebruik van gemaakt.Het water in zee voelde veel warmer aan. Als men verwarming zou installeren zou dit huis een dikke 9 scoren. Want dan zou de mindere ligging niet zo erg zijn. Vanaf een uur of 7 s' avonds ook geen zon meer aan de voorkant, wegens de veel te hoge bomen.

• 10Katleen Ducatteeuw18-04-2015

klein pardijsje

Heel mooie ligging, je kan genieten van de natuur vanop het terras. Je kan starten aan het huisje voor mooie wandelingen. prijs/ kwaliteit is zeker ok, het huisje heeft alles (en zelfs meer) wat een mens nodig heeft op vakantie. De 2 badkamers is een luxe ! Er is genoeg speelgoed aanwezig waardoor de kinderen zich zeker niet vervelen. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars.

• 9Pattyn01-04-2015

Toffe vakantieplek!

Een prachtig huis met alle voorzieningen die je maar kan wensen: mooi, gezellig, fantastisch uitzicht en erg proper. De keuken is ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden sliepen overigens heerlijk, niets beter dan op vakantie uitgeslapen wakker worden.

• 9fam Vandoorn13-12-2014

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een heerlijk weekje gehad in deze vakantiewoning. Het was prachtig weer, zodat wij 's ochtends in het zonnetje op het terras konden ontbijten. We hebben veel gewandeld en genoten van de prachtige omgeving. Echt een plek om even helemaal tot rust te komen. De keuken is zeer goed uitgerust (de eerste keer dat we dat hebben). Een leuk privé zwembad maar daarvoor was het wel nog een beetje te koud. We komen hier zeker nog eens terug.

• 9Babs14-01-2013

Heerlijke plek!

Een frisse duik in het zwembad, ontbijten op het terras, zonnebaden in een ligstoel, heerlijk kokkerellen, aperitieven op een bank in de tuin, ... Vakantiehuis Voyage des Hermes is een mooi en goed uitgerust vakantiehuisje om even uit het drukke leven te ontsnappen. Het is er heerlijk vertoeven en ideaal om in alle rust te genieten van het Zuid-Franse platteland, van authentieke dorpjes, van oude abdijen en wandelingen in de prachtige natuur. Wij hebben er enorm van genoten!

Vakantiehuis Voyage des Hermes info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij