Vakantiehuis

12 reviews over Vakantiehuis Voyage des Hermes in het Nederlands

Gewoon goed

Marino Furniere
28-8-2018

Hoewel het domein niet super groot is : een vakantiewoning met alles erop en eraan . Prachtig prive zwembad, rustige ligging &mooie streek

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

leuk vakantiehuis met alles erop en eeraan

jo weyn
1-7-2017

alles is aanwezig ,niets tekort, zelfs bij aankomst een flesje wijn. Geweldig zwembad. Rustige omgeving en veel privacy. Zoals het op de foto's te zien is, zo is het ook. Alles vlot verlopen van begin tot het einde.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Geweldig verblijf, met goed zwembad.

Lies
28-6-2016

Alleen maar genieten. Goed uitgerust huis, goed bedden, fijn zwembad, genoeg tuinstoelen en ligbedden. Keuken voorzien wat je nodig of niet Nodig hebt. Fijne rustige omgeving,,goede uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

kompleet naar onze verwachtingen

lieve en johan
19-7-2015

De accomodatie is uitstekend en maakt het mogelijk om er met zes personen komfortabel te verblijven - Het huisje is in zeer goede staat en zeer netjes . De keuken en beide badkamers zijn volledig uitgerust. In de slaapkamers staan goede bedden en beschikken over veel opbergruimte.Het zwembad ligt de hele dag in de zon en is goed onderhouden. Wij hebben genoten van onze drie weken - Een echte aanrader voor wie de streek wil verkennen of zich wil terugtrekken om te genieten van een zalige rust

Gereisd Met partner in juli 2015

Zomer in Mei 2015

fam Van den Bleeken
18-5-2015

Prachtig weer en zeer goed dat de bomen rondom het zwembad zijn verdwenen. Hierdoor is er de ganse dag zon aan en in het zwembad.

Gereisd Anders in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed uitgerust, ruim huis

vvaernewyck
22-4-2015

Huis op zich is fantastisch, nooit een beter gehad. Super uitgeruste keuken, zelfs wasspelden zijn aanwezig, alsook wasmachine. Ruime kamers. Mooi ruim terras. Ligging is minder, je moet al een eind rijden om een restaurant te vinden als je op zaterdagavond toekomt. Wij hebben in de buurt alleen nog de laatste pizza kunnen bemachtigen in een dubieus tentje. Voor alles wel de wagen nodig. Groot minpunt was het zwembad dat veel te koud was (ondanks de temperaturen van boven de 30°). Ligt grootste deel van de dag in de schaduw. We hebben er op de 14 dagen 3 keer een paar minuten gebruik van gemaakt.Het water in zee voelde veel warmer aan. Als men verwarming zou installeren zou dit huis een dikke 9 scoren. Want dan zou de mindere ligging niet zo erg zijn. Vanaf een uur of 7 s' avonds ook geen zon meer aan de voorkant, wegens de veel te hoge bomen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

klein pardijsje

Katleen Ducatteeuw
18-4-2015

Heel mooie ligging, je kan genieten van de natuur vanop het terras. Je kan starten aan het huisje voor mooie wandelingen. prijs/ kwaliteit is zeker ok, het huisje heeft alles (en zelfs meer) wat een mens nodig heeft op vakantie. De 2 badkamers is een luxe ! Er is genoeg speelgoed aanwezig waardoor de kinderen zich zeker niet vervelen. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toffe vakantieplek!

Pattyn
1-4-2015

Een prachtig huis met alle voorzieningen die je maar kan wensen: mooi, gezellig, fantastisch uitzicht en erg proper. De keuken is ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden sliepen overigens heerlijk, niets beter dan op vakantie uitgeslapen wakker worden.

Gereisd Met partner in maart 2015

Voor herhaling vatbaar!

fam Vandoorn
13-12-2014

Wij hebben een heerlijk weekje gehad in deze vakantiewoning. Het was prachtig weer, zodat wij 's ochtends in het zonnetje op het terras konden ontbijten. We hebben veel gewandeld en genoten van de prachtige omgeving. Echt een plek om even helemaal tot rust te komen. De keuken is zeer goed uitgerust (de eerste keer dat we dat hebben). Een leuk privé zwembad maar daarvoor was het wel nog een beetje te koud. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijke plek!

Babs
14-1-2013

Een frisse duik in het zwembad, heerlijk kokkerellen in het mooi en goed uitgerust keukentje, ontbijt op het terras, zonnebaden in de ligstoelen, aperitieven op een bank in de tuin, ... Voor wie even wil ontsnappen uit het drukke leven is Voyage des Hermes een ideale plek. Het is er heerlijk om te vertoeven en in alle rust te genieten van het rustige Zuid-Franse platteland met zijn pitoreske dorpjes, oude abdijen en prachtige natuur. Wij hebben er alvast van genoten!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voyage des Hermes in Soubes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voyage des Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.