Camping Des Sources

10 reviews over Camping Des Sources in het Nederlands

Even tot rust komen

Anke
27-8-2018

Als doorreiscamping naar Spanje hier terecht gekomen en een dag gebleven. Heerlijk klein campinkje,rustig en gemoedelijk, wordt met zorg en aandacht gerund door een Frans echtpaar. Fijn restaurantje; leuke sfeer met goed eten tegen zeer redelijke prijzen. Schoon sanitair, een klein zwembad met ligbedjes voor de nodige afkoeling en een beek waar de eigenaar een vlonder aangelegd heeft met zitjes. De kinderen kunnen aan een touw slingeren om zich vervolgens in de beek te laten vallen. Ook voor langer verblijf prima ; mooie heuvelachtige omgeving om te wandelen en fietsen en nog niet overspoeld door hordes Nederlanders, schitterend plekje!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke rustige camping

Tonny
23-7-2018

Kleine camping, deels met vakantiehuisjes. Veel Franse gasten. Er is een bar/restaurant en zwembad.

Gereisd Met partner in juli 2018

Wat een zalige camping

Ard
25-3-2018

De korte versie: We zijn hier toevallig terecht gekomen en niet meer weggegaan. De iets langere versie: Mijn vrouw en ik reizen met onze hond met een vouwwagen door Zuid-Frankrijk en Noord-Spanje. We waren in augustus 2017 op zoek naar een plekje en zijn stom toevallig op deze camping terecht gekomen. We zouden een paar dagen blijven, maar dat werden twee weken. Wij vonden de plekken, de rust, de omgeving, het sanitair, het zwembadje, het strand (nabijheid), het beekje, de eigenaren, het restaurantje, eigenlijk alles(!) helemaal top. In het restaurantje maakte de eigenaar de lekkerste pizza's of andere gerechten. Het strand bevindt zich op een uurtje rijden. Ook tref je binnen dezelfde straal leuke dorpjes, steden en bezienswaardigheden (bv het viaduct van Millau). Eigenlijk moet deze plek een geheim blijven. Maar ja, ik heb de eigenaren nu eenmaal deze review beloofd....:)

Gereisd Met partner in augustus 2017

Een fantatische plek om uit te rusten

Kristof
24-7-2017

Een rustige camping. Het is er heerlijk toeven. Overdag voldoende schaduw op warme (hete dagen) en voldoende plek om wat kleur op te doen. Lekker restaurant tijdens de vakantiemaanden. De eigenaren staan steeds ter beschikking om op al je vragen een antwoord te geven of op te zoeken. We verbleven er 14 dagen in een chalet die uitgerust was met alles wat we nodig hadden. De nachten waren heerlijk koel zodat de nachtrust verkwikkend was. De nabijheid van de rivier, waarin geravot kan worden, zal hier zeker toe bijdragen. In de buurt is er heel veel te zien en te doen. Op de camping is er een plek met allerlei toeristische info. Aangezien het op een goede 6 km van een afrit op de A75 ligt, is het ook een goede rustplek

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping

Klaas van Elk
10-7-2016

Vóór 01 juli is het restaurantje nog niet geopend. Brood kun je in het dorp halen: kwartiertje lopen of vijf minuten met de auto. Eigenaar en vrouw zeer prettig in de omgang; vriendelijk en behulpzaam.

Super

Loes en Jan
30-6-2016

In mei hebben we 3 weken op les Sources gestaan. Het is een kleine camping aan de rivier, met een vlonder waar je heerlijk kunt zitten. Er zijn plaatsen in de zon en/of schaduw. Het sanitair is superschoon. Het restaurant op de camping was in mei nog niet open, maar je kunt lekker eten in het dorp, op loopafstand. De eigenaren zijn heel sympathiek, staan altijd voor je klaar. Een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Heerlijk gelegen en hartverwarmende eigenaren

Thomas Swinkels
30-7-2012

Een rivier om in te zwemmen, afwisselend ondiep en zeer diep, Zeer klantvriendelijke eigenaren. Voldoende te doen maar gelukkig geen disco, wel tafeltennis, zwemmen, film en trampoline. Sympathieke campinggasten die een ander niet tot last willen zijn. Een prima eetgelegenheid. Schoon en fijn sanitair. Twee kleine minpunten, enkele smalle of kleine staanplaatsen, wij hadden zelf een perfecte en zeer ruime plek. Klein verkoelend zwembadje, wij verkozen de koude rivier. Ligging ideaal om steden, zee, wijngebieden of hoge languedoc te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

fantastische plaats voor uitstappen te doen

vanzieleghem ronny
14-8-2011

Camping zeer rustig en mooi gelegen, prachtige uitzichten. De beheerders( man en vrouw) zeer vriendelijke en behulpzame mensen, zeker de heer des huizes. De kampeerplaatsen zijn niet al te groot, omdat dit gaat om een terassencamping en veel tenten aanwezig zijn. Plaatsen voor caravans zijn er schaars. Zwembad; het water is nogal koud (bronwater). De sanitaire uitrusting is van zeer degelijke kwaliteit en proper, 2 maal per dag gereinigd. De streek leent zich toe tot allerlei bezoeken. We werden op een degelijke manier ingelicht door de campinghouder, zelden meegemaakt !!! Alles samengevat zeker een bezoek waard en voor herhaling vatbaar. Verder wens ik de uitbaters een dikke pluim toe.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke camping

Annemarie
30-6-2011

vorig jaar geweest. Top camping met alle voorziening. onze kinderen hadden volop (Nederlandse)vriendjes en speelde de hele dag in de rivier naast de camping. ook de omgeving is zeer de moeite waard. 40 minuten naar het strand, de bergen en het lac. een omgeving waar je je zeker niet verveeld. De eigenaren zijn verschrikkelijk vriendelijk en spreken ook Engels. gezellig restaurant en bar. een camping die wij in de toekomst zeker weer bezoeken, een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Leuke camping met mooie ligging

Melanie
23-4-2010

De ligging is erg mooi. De camping ligt in een dalletje waardoor je overal om je heen naar bergen kijkt! Erg leuk! Als je geen camoing met alleen maar nederlanders wil, is deze camping geschikt. We hebben hier heel veel verschillende nationaliteiten gezien. Wij hebben in een huisje gezeten. Deze waren net nieuw en dus nog mooi en compleet. De duurzaamheid van deze huisjes is niet geweldig. Mijn zoon van 2 had binnen een paar dagen het een en ander gesloopt en het is gewoonlijk geen sloper. Ik vraag me dus af of ze er na een paar jaar nog steeds goed uitzien. De eigenaren zijn vriendelijk, alleen de vrouw spreekt een paar woorden engels waardoor de communicatie wel wat moeizaam verliep. Het zwembadje is klein en erg koud (water uit de bron) en dus niet echt geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Sources in Soubes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.