Camping Municipal Le Garanel

7,4

8 reviews over Camping Municipal Le Garanel in het Nederlands

Camping vinden wij erg leuk. Schoon sanitair en mooie beplanting wat goed onderhouden wordt.

Oude reviews (archief)

leuke camping in leuk dorp

hanmie
26-9-2016

Camping ligt fantastisch tegen dorp aan. Leuke terrasjes en op zaterdag gezellige markt.

Slecht management

Kees Besseling
24-9-2014

Ik kom al een aantal jaren op deze camping en constateer dat het beheerdersechtpaar aan hun pensioen toe is. Er wordt slecht schoongemaakt en voor de 2e keer is er niets gedaan met mijn reservering. Een ander echtpaar had gereserveerd, maar moest een nacht op de parkeerplaats doorbrengen, omdat er geen plaats was op de camping.

Kortom, we zijn hier voor de laatste keer geweest.

De camping is inderdaad achteruit gegaan, maar zoals eerder beschreven is heb ik het niet ervaren.

Geef toe dat aan het eind van september, de beheerder weinig doet. Is niet goed te spreken, maar wel te begrijpen.

De bladeren vallen al van de bomen en dan ziet de camping onverzorgd uit.

Desalniettemin heb ik 14 dagen met plezier op de camping gestaan en ben tot rust kunnen komen. Voor de prijs kan ik geen **** verwachten.

Ik ga wel weer terug, want de er veel te doen in de omgeving.

Kom niet graag terug

Mark & Louise
14-8-2011

Het beheerders paar zijn zeer vriendelijk. Wifi gratis, staat van onderhoud camping is zeer achterhaald. Sanitair moet je ontwijken, is niet meer van deze tijd en meer dan smerig. Als je achter het beheerderhuis komt te staan sta je recht tegenover een oud stikkend toilethok met vier piepende stalen deuren en één hoek van opslag van oud materiaal, zoals één kanotrailer (stuk/kromme dissel) met kano’s erop puinsteen en nachtelijke jeugd die elkaar ontmoeten net naast de campinghek. De vaste kampeerders vinden het ook gewoontjes om hun hond uit te laten op het campingterrein zonder het op te ruimen. De beheerder verzamelt ook oude caravans op het terrein zelfs op de kampeerplekken, terwijl allen stuk zijn. Ik zou ook niet graag willen mee eten, want alles stond dag en nacht buiten zonder dat het schoon werd gemaakt. Zwembad durften we niet te gebruikt. Nee we komen niet terug.

Eenvoudige maar prima gemeentecamping op loopafstand van het stadje Sommieres. Heel aardig beheerdersechtpaar die heel erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Organiseren geregeld (eenvoudige) maaltijden voor alle gasten voor een belachelijk laag bedrag. Camping heeft eenvoudig klein zwembad. Plaatsen zijn groot. Sanitair is heel eenvoudig maar wel schoon. Stadje is leuk en heeft enkele prima restaurantjes. Geregeld rommelmarkt op het nabije (markt)terrein. Op rijafstand van het strand (ruim een half uur). Rustige omgeving.

Camping Le Garanel ligt vlakbij de rivier, de arena en op korte loopafstand van Sommieres. Het is een heel goedkope gemeentecamping met een heel leuk en vriendelijk beheerders echtpaar. Zij organiseren regelmatig gezamenlijke maaltijden met een leuke activiteit waaraan je voor een appel en een ei kunt deelnemen. De camping zelf is klein maar heeft vrij grote plaatsen en de veelal Franse gasten zijn allemaal erg vriendelijk. Het sanitair is zeer eenvoudig (geen bril) maar wel goed schoon. De beheerder brengt je bestelde stokbrood bij je caravan of tent. De omgeving leent zich goed voor fietsen, de hellingen zijn niet erg stijl en het is er rustig. Bovendien is er een fietspad (Voie verte) van Sommieres naar Nimes. Sommieres is een heel oud stadje met leuke winkeltjes, restaurantjes en de wekelijkse markt.

Voor herhaling vatbaar

Bo Van de Woestyne
3-9-2008

Zeer goed gelegen bijna grenzend aan de Vidourle. Druk bezocht door Nederlanders. Weinig "vaste" bewoners. De campinguitbaters zijn zeer vriendelijk en beschikken over veel info. Er is vlak aan de camping een afgesloten speeltuin. Ruimte om petanque te spelen in overvloed. Goed onderhouden sanitair. Ruime staanplaatsen met veel schaduw. Camping op 5 minuutjes stappen naar het mooie middeleeuwse stadje (zaterdag marktdag). Sommières ligt op de grens van de Provençe en de Languedoc-Roussillon en is jammer genoeg niet opgenomen in één van beide Michelin-gidsen. Vergeten schoonheid! De stad ligt in een prachtig wandelgebied (een goed te combineren gele wandeling loopt langs de camping).Goede uitvalsbasis naar Stes-Maries-de-la-Mer, Aigues-Mortes, Arles, Nîmes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Garanel in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Garanel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Le Garanel scoort een 7.35 uit 10 op basis van 16 reviews.