Bed and Breakfast Mas de la Rivoire

Bed and Breakfast Mas de la Rivoire
7,6

8 reviews over Bed and Breakfast Mas de la Rivoire in het Nederlands

Met oudere kinderen

Genieten in een prachtig kader

peter
14-7-2014

We waren hier in 2010 al een keertje geweest en waren toen reeds onder de indruk van de prachtig gerestaureerde mas. We planden toen al om hier nog eens terug te komen.

Deze keer reisden, naast onze 14-jarige zoon, ook onze 2 kleine honden mee. We verbleven in één van de zeer mooi ingerichte gites met een eigen tuin en hondjes worden door de nieuwe eigenaars buiten het seizoen toegelaten. Het zwitserse koppel is zeer gastvrij en je kan bij hen terecht voor enkele activiteiten die zij organiseren. De sportieve eigenaar heeft me zo meegenomen op een mooie rit in de buurt met de koersfiets. Het mooie zwembad in de gemeenschappelijke tuin en al het sport-en speelmateriaal dat terbeschikking is, maakt het een fijne plaats om met kinderen te verblijven. We komen hier zeker nog een derde keer terug!

Heerlijke vakantie gehad!

M en E
14-8-2012

De mas is prachtig verbouwd naar de eisen van deze tijd met een fijn zwembad. De omgeving is rustig, maar alle bezienswaardigheden en de Middellandse Zee op prima afstand. Leuke markten in de buurt.

Eigenaars enthousiast en zeer gastvrij.De gite heeft een fijne tuin, dichtbij het zwembad. Kamers schoon.

De mas heeft een sfeervolle,gezellige binnenplaats.

Met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad! We komen zeker terug!

Een paradijs

Fransen
13-8-2012

Prachtig gerstaureerde mas, kamers elks met veel smaak ingericht. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Wij (2 volw en 2 kinderen< 6 jaar) genoten van 5 prachtige dagen.

Heerlijke plek!

Maarten & Riane
29-7-2012

In juli 2012 verbleven wij twee weken op deze mooie locatie. We waren de tweede huurders van een net voltooide en smaakvol ingerichte gite. De locatie is rustig gelegen maar bleek ook een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar het strand en omliggende plaatsen. De nieuwe Zwitserse eigenaren waren bijzonder gastvrij en toegankelijk. De table d'hotes op vrijdag zijn eenvoudig maar heerlijk.

nooit meer

erna boef
30-5-2012

de tuin is prachtig net zoals de omgeving maar de nieuwe eigenaren hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.tijdens ons 6 daags verblijf is er niets schoongemaakt dat mag jezelf doen.om toiletpapier en schone handdoeken moest gevraagd worden.zwembad was viesklantvriendelijkheid nog nooit van gehoord.dit alles a raison van 125 euro per nacht.

nooit meer

erna boef
30-5-2012

de tuin is prachtig,ligging goed maar de nieuwe eigenaren hebben geen idee wat service is.tijdens ons 6 daags verblijf is er totaal niets schoongemaakt dat wordt men geacht zelf te doen en dat voor 125 euro per nacht!om toiletpapier en schone handdoeken moest gevraagd worden.

prijs/kwaliteit staat in geen enkele verhouding

Heerlijke plek!

Anoniem
12-9-2011

Mooie gerestaureerde boerderij met mooie kamers. Jammer dat toen wij er waren dat er geen table d' hotes meer werd aangeboden. Inmiddels staat dit ook niet meer op de website, maar wij hadden het er wel om geboekt, dus dat was even een tegenvaller. Voor de rest keurig verzorgd perceel. Ontbijt mag wat verzorgder, aangezien het niet de goedkoopste chambre d' hotes is. Op de weg naar het zuiden is het een prima plek om te verblijven.

Wij verbleven in september een week in deze chambre d'hotes. Het is een prachtig gerenoveerde oude boerderij die gerund wordt door twee gastvrije nederlandese stellen. De kamers zijn fenomenaal, het zwembad is heerlijk, een prachtige tuin en een hemels-lekker-ontbijtje. Er is genoeg in de buurt om te doen/bezoeken: Nimes, Montpellier, Camarques, het strand!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas de la Rivoire in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas de la Rivoire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.