Hotel Estelou

Hotel Estelou
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Estelou voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Estelou in het Nederlands

Super mooi en goed

martine vanallemeersch
26-8-2014

Zeer mooi hotel. Inrichting is zeer mooi. Kamers prima. Personeel is meer dan behulpzaam en vriendelijk. Alles wat je vraagt komt zo snel mogelijk in orde. Ontbijt was lekker maar mag wat uitgebreider. Ligt zeer dicht bij het centrum waardoor je alles te voet kan doen. Aanrader.

De sfeer als oud station is bijna perfect bewaard gebleven en draagt bij aan een nostalgische beleving. Vriendelijke Franse eigenaren/beheerders. Lekker (maar klein) zwembad om af te koelen en te relaxen. Eenvoudige kamers. Ontbijt is vrij eenvoudig, maar ruim voldoende. Prima overnachtingshotel op doorreis of voor een verblijf van een aantal dagen. De ligging tussen Montpellier en Nimes is daarvoor uitstekend. Wij zijn hier drie nachten gebleven en hebben ook de omgeving wat bekeken, zoals met de bus naar Montpellier. Ook Sommières zelf is een sfeervol stadje met een aantal restaurants, shops en ateliers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estelou in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estelou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estelou scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.