Camping Domaine de Massereau

8.1Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Sommières (Gard)

8.1Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Massereau voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

In een wijngebied in Frankrijk ligt Camping Domaine de Massereau Gard. Aan elk type kampeerder en alle leeftijden is gedacht. Kies voor een ingerichte chalet of een eigen kampeerplaats. Bezoek het waterpark, geniet van de zon op het privéstrand of relax in de wellness. Ook een bezoek aan Montpellier en de arena’s van Nîmes mag zeker niet ontbreken!

265 reviews over Camping Domaine de Massereau

• 2019
    9EStarmans30-09-2019

Absolute aanrader, echt heel goed

Wij verbleven medio september 2019 op deze camping. Het heeft de charme van een kleine camping en de faciliteiten van een grote. De camping heeft diverse plekken, waarvan sommige mega groot (de onze 501 ongeveer 250m2), schaduwrijk en ook enkele in de zon. Mooi en schoon sanitair. Bakkertje en klein winkeltje ook in laagseizoen. Erg mooi zwembad met glijbanen. Diversiteit aan landen (NL, GB, FR, DE ed.)

Mooie uitvalsbasis voor veel te bezichtigen, je bent redelijk snel op de snelweg. Je wordt heel fijn geholpen. Ze hebben alles netjes op orde.

Wij waren hier met het Acsi tarief, wel jammer dat er nog boekingskosten van 29,- werden doorgerekend, dit zijn wij niet gewend.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Vd voort01-09-2019

Teleurstellend

Ik had het idee dat de receptionistes wat ‘eindeseizoenmoeheid’ hadden. Tentplek die we kregen bleek bezet, bij terugkeer receptie veel gezucht en zeker geen excuses. Douches oranje aanslag op wanden. E29,- ‘reserveringskosten’ E 77,- per nacht voor een tentplek met 4 personen. Erg veel geld, balen dat je dan alsnog voor bv sauna moet betalen. 5 dagen eerder weg moeten gaan ivm begrafenis, ondanks halflege camping geen coulance ( of zelfs condoleance!!) in de vorm van deels terugbetalen kosten of een tegoed voor volgend jaar vanuit camping. We hadden geen verzekering, dus de camping was niets verplicht maar had hier zorgvuldiger mee om moeten gaan. Tot 3x toe ‘moest er met de manager overlegd worden’ maar uiteindelijk is er niemand meer op onze vraag teruggekomen. Zeker geen 5 sterrenservice. Restaurant was zoals eerdere jaren heel goed. Massereau was voor ons erg teleurstellend dit jaar.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Bart25-08-2019

Verzorgde camping met veel mogelijkheden

Wat een leuke camping. Top kwaliteit. Alleen al dat ze Belgisch bier schenken is een teken dat ze weten waar ze mee bezig zijn. We voelden ons meteen welkom van bij de vriendelijke ontvangst. Onze plek was reusachtig en schaduwrijk met een eigen kraantje en 16 amp. elektra. Het winkeltje is klein en niet geschikt voor de dagelijkse boodschappen, maar je kan er wel de zeer lekkere wijn van het domein kopen. Het publiek bestaat vooral uit Engelsen en natuurlijk Nederlanders, die zijn overal. De zwembaden zijn tof en nooit te vol. Wat wij minder vonden was het sanitair. Gemengd man/vrouw vond vooral ons vrouwelijk gezelschap niet tof. Speciale vermelding voor het restaurant. Niet duur en grote porties, maar bovendien lekker. Personeel zeer vriendelijk al kon de coördinatie soms wat beter. In de buurt is veel te doen en te zien. We komen hier zeker nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Nicole09-08-2019

Fantastische camping

Fantastische camping waar we dit jaar voor de 2e keer zijn geweest en de boeking voor 2020 al is gemaakt. Wij verbleven in een cabane zonder sanitair met airco.
    Sanitair wordt paar keer per dag schoongemaakt. Aardig en servicegericht personeel. Restaurant op de camping is echt fantastisch met normale prijzen. Grote porties. In de omgeving is een Lidl en Intermarche en het dorpje Sommieres is erg leuk om te bezoeken. Verder is er een te gek klimpark schuin tegenover de camping. En Nimes en Montpellier zijn ook goed te bezoeken vanuit Sommieres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marc Verboven11-06-2019

Een echte aanrader

Ik begrijp bepaalde reacties niet. Voor ons een schitterende camping. Sanitair wordt continu schoongemaakt en is onberispelijk. Zeer vriendelijk/hartelijk personeel zowel aan de receptie als in de winkel en de bar en het restaurant. Lekkere, grote porties in het restaurant en echt niet duur.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9David23-11-2018

Ronduit "Top" !

We verbleven tien dagen op deze fantastische camping. Een leuke mengelmoes van nationaliteiten waar iedereen gereserveerd maar erg vriendelijk met elkaar omgaat. De camping zelf is niet heel groot maar mooi gelegen, netjes onderhouden en met een erg leuk zwembad. Onze kinderen hebben er zich fantastisch vermaakt. Sanitaire was erg proper, er wordt voortdurend gekuist. Het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Ze zijn gereserveerd aanwezig en helpen daar waar nodig. Zo hoort het wat mij betreft. Het restaurant van de camping vonden wij erg goed en de wijnen van het domein waar de camping zelf gelegen is zijn fantastisch. 's Avonds is de camping rustig en zo hoort het ook te zijn. In de omgeving is voldoende te beleven en het nabij gelegen dorpje Sommières is erg gezellig met oa een erg goed restaurant op het centrale plein. De camping is niet goedkoop, dat klopt, maar dit is voor mij een camping hoe een camping hoort te zijn en dan betaal ik gerust en graag iets meer.

• 8C. Bukkens11-11-2018

Aanrader

Mooie, rustige 5 sterrencamping met mooi en goed restaurant. In hoogseizoen een dure camping maar met de Acsi korting prima te doen. Sommieres is een leuk stadje met een leuk boulevaardje en wat leuke winkeltjes. Mooie plaatsen. Wel op tijd aanwezig want ook in het voorseizoen aan het eind van de middag zo goed als vol. Een prima fietspad naar het stadje. Vijf minuten fietsen. Uitstekend sanitair.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Annelies van Mol31-08-2018

Fantastisch!!

Moet na die zure reactie hieronder toch echt even reageren. Als je kiest voor een 5 sterren camping in Frankrijk, die schaars zijn, kun je verwachten dat je niet op een camping van keten terecht komt waar men samen klikt onder het genot van veel bier en de hele dag hare muziek draait van Hazes en co. Dan heb je zelf misschien de verkeerde keuze gemaakt en is het een beetje flauw dat je je ongenoegen dan gaat uiten in een review als deze. In Frankrijk krijg je niet zomaar 5 sterren, daarvoor moet je aan heel veel hoge en strenge eisen voldoen. Natuurlijk kun je het sanitair een keer in een minder goede staat aantreffen, maar ik weet uit ervaring dat dat ook heel snel weer schoongemaakt wordt. Zéker als je het meldt bij het personeel. Ben wel benieuwd hoe die meneer hieronder zich zélf gedraagt tegenover het personeel, ik heb zo mijn vermoeden. Wij zijn groot fan van de camping, en wonen niet eens in het Gooi....

• 4Jilco Tigchelaar23-08-2018

Doe het niet, hoe mooi het ook lijkt

Tsja, conclusie is kort maar krachtig, ik zou niet naar deze camping gaan. Wat Dennie schrijft in de vorige review klopt helemaal. Goedemorgen kan er niet af bij deze kudde decadente campeerders, sanitair wordt zeer oppervlakkig schoongemaakt (bloedspetters zitten er al de hele week) en het is veeeeeeel te duur. Wel een mooi zwembad, maar wel erg druk (lijkt op de foto groter dan het is). Receptie dames zijn net zo oppervlakkig als de rest van de kouwe kak hier, gemaakt lachje en op de automatische piloot je te woord staan. Restaurant was best goed, maar dan wel forse prijzen ook. Nogmaals, ik raad het af (tenzij je uit blaricum of het gooi komt en je met soortgenoten de zomer wilt doorbrengen)

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 9Bert en Johanna21-08-2018

Mooie camping met goede voorzieningen

Mooie camping met goed onderhouden terrein. Het zwembad was lekker warm en door het ontbreken van overactieve badmeesters ontstaat er een prettige zelfregulerende sfeer. Dit vonden wij echt positief. Het restaurant en de bar zijn top. De winkel mist verse producten. En jammer dat je alles moet reserveren (brood en restaurant.) Door de kleinschaligheid hebben de kinderen gauw vriendjes. Animatie was voor onze kinderen goed, maar oudere tieners moeten zichzelf vermaken. De chalet huisjes zijn al wat gedateerd (plaats 115 is af te raden). Sommières is klein maar fijn. Het naastgelegen Parc Adventure is spannend voor de kids. Al met al een leuke vakantieplek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping Domaine de Massereau info