Camping Domaine de Massereau

8.5Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Sommières (Gard)

8.5Fantastisch

• 9.1Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Massereau voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

In een wijngebied in Frankrijk ligt Camping Domaine de Massereau Gard. Aan elk type kampeerder en alle leeftijden is gedacht. Kies voor een ingerichte chalet of een eigen kampeerplaats. Bezoek het waterpark, geniet van de zon op het privéstrand of relax in de wellness. Ook een bezoek aan Montpellier en de arena’s van Nîmes mag zeker niet ontbreken!

268 reviews over Camping Domaine de Massereau

• 7Koen08-08-2020

Camping met geweldige faciliteiten

Heerlijke zwembaden, deels alleen 18+. Goed restaurant. Wij vonden de sfeer op de camping niet geweldig. Alle faciliteiten aan het begin van de camping, veel mobil homes tussen de kampeerplekken, hoge heggen. Daardoor weinig contact met andere kampeerders. Receptie met toeristische info ook ver weg van de kampeerplekken. Alle voorzieningen dus top, maar geen camping atmosfeer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Arjan08-08-2020

Super camping

Wij hebben voor 2e keer genoten op de massereau Prijs is echt vrij hoog voor ons 90 eu per nacht. Ik zou het eigenlijk rond de 75 waard vinden. Dat is enige nadeel. Maar de rest is ronduit super uitstapjes naar zee, Sommières, Montpellier, sete, Nimes. En dag op de camping is ook super. Fietsen op vlakke fietspad (20km) Supermarkten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Sylvia30-07-2020

Fantastisch!

Plus: veel schaduw, ruime opzet, oogt kleinschalig, rustig, mooi, ligweide in de schaduw bij zwembad, prachtig nieuw wellnessgedeelte. Luxe camping, maar daar is de prijs ook naar. Min: duur, maar daar krijg je geen spijt van. Waar voor je geld!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9EStarmans30-09-2019

Absolute aanrader, echt heel goed

Wij verbleven medio september 2019 op deze camping. Het heeft de charme van een kleine camping en de faciliteiten van een grote. De camping heeft diverse plekken, waarvan sommige mega groot (de onze 501 ongeveer 250m2), schaduwrijk en ook enkele in de zon. Mooi en schoon sanitair. Bakkertje en klein winkeltje ook in laagseizoen. Erg mooi zwembad met glijbanen. Diversiteit aan landen (NL, GB, FR, DE ed.)

Mooie uitvalsbasis voor veel te bezichtigen, je bent redelijk snel op de snelweg. Je wordt heel fijn geholpen. Ze hebben alles netjes op orde.

Wij waren hier met het Acsi tarief, wel jammer dat er nog boekingskosten van 29,- werden doorgerekend, dit zijn wij niet gewend.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Vd voort01-09-2019

Teleurstellend

Ik had het idee dat de receptionistes wat ‘eindeseizoenmoeheid’ hadden. Tentplek die we kregen bleek bezet, bij terugkeer receptie veel gezucht en zeker geen excuses. Douches oranje aanslag op wanden. E29,- ‘reserveringskosten’ E 77,- per nacht voor een tentplek met 4 personen. Erg veel geld, balen dat je dan alsnog voor bv sauna moet betalen. 5 dagen eerder weg moeten gaan ivm begrafenis, ondanks halflege camping geen coulance ( of zelfs condoleance!!) in de vorm van deels terugbetalen kosten of een tegoed voor volgend jaar vanuit camping. We hadden geen verzekering, dus de camping was niets verplicht maar had hier zorgvuldiger mee om moeten gaan. Tot 3x toe ‘moest er met de manager overlegd worden’ maar uiteindelijk is er niemand meer op onze vraag teruggekomen. Zeker geen 5 sterrenservice. Restaurant was zoals eerdere jaren heel goed. Massereau was voor ons erg teleurstellend dit jaar.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Bart25-08-2019

Verzorgde camping met veel mogelijkheden

Wat een leuke camping. Top kwaliteit. Alleen al dat ze Belgisch bier schenken is een teken dat ze weten waar ze mee bezig zijn. We voelden ons meteen welkom van bij de vriendelijke ontvangst. Onze plek was reusachtig en schaduwrijk met een eigen kraantje en 16 amp. elektra. Het winkeltje is klein en niet geschikt voor de dagelijkse boodschappen, maar je kan er wel de zeer lekkere wijn van het domein kopen. Het publiek bestaat vooral uit Engelsen en natuurlijk Nederlanders, die zijn overal. De zwembaden zijn tof en nooit te vol. Wat wij minder vonden was het sanitair. Gemengd man/vrouw vond vooral ons vrouwelijk gezelschap niet tof. Speciale vermelding voor het restaurant. Niet duur en grote porties, maar bovendien lekker. Personeel zeer vriendelijk al kon de coördinatie soms wat beter. In de buurt is veel te doen en te zien. We komen hier zeker nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Nicole09-08-2019

Fantastische camping

Fantastische camping waar we dit jaar voor de 2e keer zijn geweest en de boeking voor 2020 al is gemaakt. Wij verbleven in een cabane zonder sanitair met airco.
    Sanitair wordt paar keer per dag schoongemaakt. Aardig en servicegericht personeel. Restaurant op de camping is echt fantastisch met normale prijzen. Grote porties. In de omgeving is een Lidl en Intermarche en het dorpje Sommieres is erg leuk om te bezoeken. Verder is er een te gek klimpark schuin tegenover de camping. En Nimes en Montpellier zijn ook goed te bezoeken vanuit Sommieres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marc Verboven11-06-2019

Een echte aanrader

Ik begrijp bepaalde reacties niet. Voor ons een schitterende camping. Sanitair wordt continu schoongemaakt en is onberispelijk. Zeer vriendelijk/hartelijk personeel zowel aan de receptie als in de winkel en de bar en het restaurant. Lekkere, grote porties in het restaurant en echt niet duur.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9David23-11-2018

Ronduit "Top" !

We verbleven tien dagen op deze fantastische camping. Een leuke mengelmoes van nationaliteiten waar iedereen gereserveerd maar erg vriendelijk met elkaar omgaat. De camping zelf is niet heel groot maar mooi gelegen, netjes onderhouden en met een erg leuk zwembad. Onze kinderen hebben er zich fantastisch vermaakt. Sanitaire was erg proper, er wordt voortdurend gekuist. Het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Ze zijn gereserveerd aanwezig en helpen daar waar nodig. Zo hoort het wat mij betreft. Het restaurant van de camping vonden wij erg goed en de wijnen van het domein waar de camping zelf gelegen is zijn fantastisch. 's Avonds is de camping rustig en zo hoort het ook te zijn. In de omgeving is voldoende te beleven en het nabij gelegen dorpje Sommières is erg gezellig met oa een erg goed restaurant op het centrale plein. De camping is niet goedkoop, dat klopt, maar dit is voor mij een camping hoe een camping hoort te zijn en dan betaal ik gerust en graag iets meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8C. Bukkens11-11-2018

Aanrader

Mooie, rustige 5 sterrencamping met mooi en goed restaurant. In hoogseizoen een dure camping maar met de Acsi korting prima te doen. Sommieres is een leuk stadje met een leuk boulevaardje en wat leuke winkeltjes. Mooie plaatsen. Wel op tijd aanwezig want ook in het voorseizoen aan het eind van de middag zo goed als vol. Een prima fietspad naar het stadje. Vijf minuten fietsen. Uitstekend sanitair.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017