Rustige veilige camping direct aan privéstrand

Review geschreven door Adinda

Rustige veilige camping direct aan privéstrand

Adinda
29-7-2017

Le castellas is niet meer zoals het was 20 jaar geleden. Camping is echt gericht op gezinnen.mobile homes ingerichte bungalowtenten en staplaatsten.De mobile homes staan tussen de bomen en veel groen.De andere plekken zijn wat kaal en in de zon.De drukke weg tussen de camping en strand is weg en is nu een rustig fietspad. Het strand is breed en privé voor gasten voor de camping. Savonds kampvuur. Beveiliging is goed: poort met code en bewaking. Animatie is in het Frans en elke avond disco met goede muziek. Na 24.00 is het echt rustig op de camping. Zwembad is druk maar door uitbreiding is het te doen. Heel veel ligbedden en schaduwplekken. Pizza's zijn super!! Ook vis en snacks. Dorpjes om de camping zijn gezellig met goede restaurant en pretparken en goede discotheeks. Mobile homes: Geen tv en waterkoker maar wel koffiezetapparaat en magnetron. Eigen parkeerplek. Tv wel te huur en ook wifi. Bbq alleen gas en electrisch. Einkeltjes: bakkerij supermarkt appotheek. Fietsen te huur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017