Camping Le Castellas ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door B.

Enorm drukke camping!

B.
15-9-2016

De camping is schoon, mooi en heerlijk aan het strand. Het fijne is dat de hele camping omheind is en je niet zomaar de camping of t strand op en af kunt. Je krijgt een bandje die je verplicht moet dragen en er zit bewaking bij de in en uitgangen van zowel het strand als de camping. Het strand is lekker rustig en schoon. Geen algen of iets dergelijks in het water. Wel stankoverlast en aan de overlast door jongeren doet men niets. Rustige ligging was ons beloofd maar in de 2e week werden er gewoon groepen jongeren tussen de gezinnen gezet met keiharde muziek en geluidsoverlast tot het ochtendgloren. Kampwinkel zeer duur..goedkoperr supermarkten met auto bereikbaar. Wel slecht was t zwembad. Veel te klein voor de camping, het water stinkt en er was geen ruimte om te zwemmen. Animatie best amusant maar alles in het Frans en voorstellingen/djs beginnen pas om 22.00 uur. Verder weinig te doen. Wij kiezen de volgende keer een andere camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)