Camping Le Castellas

5.9Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Sète (Herault)

5.9Voldoende

• 5.9Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

In Zuid-Frankrijk ligt Camping Le Castellas. De camping ligt naast het strand. Er is een zwembad, een speeltuin en er rijdt een treintje over de camping. Je kunt elke dag vers brood halen bij de bakkerij. De animatie is alleen in het Frans. Elke avond is er een gezellige muziekavond. Camping Le Castellas ligt 15 kilometer van het levendige Sète.

582 reviews over Camping Le Castellas

• 2019
    6Janneke15-09-2019

Fantastisch! Sanitairgebouwen ronduit slecht

Speciaal een bericht voor mensen die een bungalowtent/lodge willen gaan huren op deze prachtige camping. De tent an sich is netjes en mooi. Er zit bovendien een kraan + wasbak in met warm en koud water. Voor de afwas hoef je dus niet naar het sanitairgebouw. Het dichtstbijzijnde sanitairgebouw is ronduit slecht. Stukken liggen uit de muur, goten in de douche die open liggen of stukken missen. Wc waar het licht het niet doet of waar geen wc-papier hangt. Ook de andere sanitairgebouwen doen het niet veel beter...

PS wanneer je een linnenpakket koopt bij de reservering van de tent, zitten daar geen handdoeken bij. Neem die dus mee van huis ;-)

• 8Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in september 2019

• Oude reviews

6MG31-08-2017

Geweldige ligging, erg sobere stacaravan

De ligging van de camping is geweldig; meteen aan een mooi breed en rustig zandstrand. Camping en strand worden slechts gescheiden door een mooi wandel/ fietspad. De stacaravan was helaas wat minder. Slecht schoongemaakt en erg minimaal qua uitrusting. Als je als aanbieder 1700 Euro voor 1 week vraagt, verwacht ik als klant meer luxe dan wat er aangeboden werd. Het personeel op de camping spreekt alleen Frans, wat in principe niet erg is, alleen als je een klacht hebt of iets anders is het fijn als er in elk geval in het Engels gecommuniceerd kan worden. Zwembad is erg druk; heeft te weinig capaciteit voor zo'n grote camping. Animatie alleen in het Frans.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Adinda29-07-2017

Rustige veilige camping direct aan privéstrand

Le castellas is niet meer zoals het was 20 jaar geleden. Camping is echt gericht op gezinnen.mobile homes ingerichte bungalowtenten en staplaatsten.De mobile homes staan tussen de bomen en veel groen.De andere plekken zijn wat kaal en in de zon.De drukke weg tussen de camping en strand is weg en is nu een rustig fietspad. Het strand is breed en privé voor gasten voor de camping. Savonds kampvuur. Beveiliging is goed: poort met code en bewaking. Animatie is in het Frans en elke avond disco met goede muziek. Na 24.00 is het echt rustig op de camping. Zwembad is druk maar door uitbreiding is het te doen. Heel veel ligbedden en schaduwplekken. Pizza's zijn super!! Ook vis en snacks. Dorpjes om de camping zijn gezellig met goede restaurant en pretparken en goede discotheeks. Mobile homes: Geen tv en waterkoker maar wel koffiezetapparaat en magnetron. Eigen parkeerplek. Tv wel te huur en ook wifi. Bbq alleen gas en electrisch. Einkeltjes: bakkerij supermarkt appotheek. Fietsen te huur.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Wiersema29-06-2017

Mooie camping direct aan het strand!

Veel campings pretenderen 'aan het strand' . Deze camping ligt ook echt aan het strand met eigen opgang. Er is ook een fijn zwembad, te bereiken met een treintje, daar de camping erg langgerekt is. Het ligt wel ver van de andere aktiviteiten en bezienswaardigheden af.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Peter04-02-2017

Goede ligging maar helaas een slechte ervaring

De ligging van de camping is fraai. De gehele camping is langgerekt en vrijwel alle plaatsen liggen direct aan het strand. Hierdoor is de afstand van een deel van de camping naar de winkels, activiteiten, zwembad en receptie groot. Dit was voor ons geen bezwaar maar het kan handig zijn om fietsen mee te nemen of ter plaatse te huren. Er zijn 's avonds activiteiten en vooral voor jongeren tot zo'n 16 jaar is het een prima verblijf. Wel zijn er overwegend fransen en weinig andere nationaliteiten. Teleurstellend voor ons was de aankomst, ipv een 3-kamer caravan bleken wij geplaatst te zijn in een 2-kamer caravan. Bij de receptie werd hier geen melding van gedaan en we moesten dit zelf bij aankomst constateren. Terug naar de receptie waar geen alternatieven aangeboden konden worden. Pas na 2 dagen was er een 3-kamer caravan beschikbaar. Dus ook verhuizen, een hoop gedoe en een excuses kon er niet vanaf. Echt meedenken oplossing gericht werken was er niet bij. Jammer en een gemiste kans.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5B.15-09-2016

Enorm drukke camping!

De camping is schoon, mooi en heerlijk aan het strand. Het fijne is dat de hele camping omheind is en je niet zomaar de camping of t strand op en af kunt. Je krijgt een bandje die je verplicht moet dragen en er zit bewaking bij de in en uitgangen van zowel het strand als de camping. Het strand is lekker rustig en schoon. Geen algen of iets dergelijks in het water. Wel stankoverlast en aan de overlast door jongeren doet men niets. Rustige ligging was ons beloofd maar in de 2e week werden er gewoon groepen jongeren tussen de gezinnen gezet met keiharde muziek en geluidsoverlast tot het ochtendgloren. Kampwinkel zeer duur..goedkoperr supermarkten met auto bereikbaar. Wel slecht was t zwembad. Veel te klein voor de camping, het water stinkt en er was geen ruimte om te zwemmen. Animatie best amusant maar alles in het Frans en voorstellingen/djs beginnen pas om 22.00 uur. Verder weinig te doen. Wij kiezen de volgende keer een andere camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6fam. Mens08-09-2016

op zich prima

Op zich fijne vakantie gehad, prachtige zee en mooi weer (en daar komen we uiteindelijk voor). tegengevallen was de stacaravan echt vies en smerig en tevens werd er sochtends vroeg tussen 6.00 en 9.00 uur gelost door een vrachtwagen en zijn motor bleef maar draaien (pal naast onze caravan)... bedden waar zeer slecht spiralen voelde je er door heen. camping op zich prima... belachelijk om geld te vragen voor wifi maar dat zal in 2017 volgens Europese regelgeving moeten veranderen. Wij zullen niet meer gaan onze liefde gaat toch uit naar Italie (mensen zijn daar ook wat vriendelijker).

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Charlottr16-08-2016

Superligging en mooi aangeplant

Ontvangst verloopt in het hoogseizoen soepel en snel: je hoeft de auto niet uit en krijgt de sleutel aangereikt waarna je meteen kan doorrijden. Klasse! Zwembad sterk verouderd en op z'n Frans: duizend regeltjes voor wat wel en niet mag. Iedereen draagt zwemshorts. Tijdens ons verblijf werden er 100 ligstoelen bijgeplaatst, handdoekje leggen niet nodig (en zwembad opent pas om 10 uur dus verplicht uitslapen :))De animatie is geheel in het Frans en bovendien nergens aangeplakt waar/wanneer/wat was. Ook was dit van knullig niveau: iemand als koe verkleed aan een touw op handen en knieën langs het zwembad trekken vondt het Franse publiek al fantastisch: wij eerder erg genant. Het strand grenst aan de camping en is in 1 woord fantastisch. Niet druk, breed en lang. Service in het restaurant op de camping onder de maat en gerechten ook: niks vers en aan de prijs. Toch is de camping een aanrader: niet (te) veel Nederlanders, schone huisjes en genoeg te doen in de omgeving.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Cynthia15-08-2016

Strand camping

Camping qua ligging aan het strand ideaal, erg mooi breed zandstrand Caravans netjes alleen niet allemaal een veranda Zwembad is op zich leuk alleen te klein voor zo'n grote camping met aks gevolg een mensenmassa waardoor je niet eens echt kan zwemmen 2e week extra ligbedden dus wel plek maar die staan 3 rijen dik opgesteld Beste tijd voor het zwembad is na 18:00 Bakker is prima winkeltje ook uitgebreid assortiment Animatie alleen frans maar de sfeer op de camping is gezellig Wat meer kleinere speeltuintjes verdeeld over de camping zou leuk zijn Heerlijke vakantie gehad maar voor ons volgende keer toch weer een andere camping

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7van Dijk06-08-2016

Top vakantie!

Wij zijn met onze dochter van bijna 4 een week, in een mobile home, op Le Castellas geweest en hebben er een hele fijne tijd gehad! Nu zaten we wel heel gunstig met het huisje, op zeer korte loopafstand van het strand en het zwembad. Het zwembad is druk maar er is altijd wel een ligbedje te krijgen. De camping is inderdaad overwegend Frans maar er waren veel Nederlanders en er heerste een hele gezellige sfeer. Het terrein ligt er netjes bij, echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Camping Le Castellas info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine