Hotel Imperial

Kleine hotelsWeer vandaag18°14°
Hotel Imperial
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Imperial in het Nederlands

een mooi net holtel

Ed
26-1-2009

ben hier is januari /februari 6 weken geweest

Het hotel is oud maar netjes

Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt

Ontbijt is simpel maar ruim voldoende

Hoteleigenaar spreekt een beetje ebgels

2007

met valentijn hier geweest, eerst was onze reservatie kwijt..., er was wel plaats, gelukkig! geen verwarming op de kamer, wel radiators maar ze werken niet! we hebben dan uiteindelijk electrische radiators gekregen

Ligging goed, net naast het casino en dicht bij het water

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial in Sète (Herault), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.