Vakantiehuis Lou Souleu

VakantiehuisWeer vandaag29°17°
Vakantiehuis Lou Souleu
8,6

5 reviews over Vakantiehuis Lou Souleu in het Nederlands

Mooi ,comfortabel huis met prachtig uitzicht.

Familie den Heijer
25-9-2017

Mooie ligging,smaakvolle en complete inrichting,fijne tuin met prima tuinmeubilair, interessante omgeving en attente en zorgvuldige communicatie door en met

de eigenaren .

Fantastisch huis op een prachtige plek.

Rop en Marion
3-9-2017

Heerlijk huis van alle gemakken voorzien, prachtig uitzicht, meerdere schaduwrijke terrassen in een rustig dorp. Fijn contact met behulpzame eigenaren. Een aanrader voor iedereen die van een afwisselende vakantie houdt. Steden, natuur, wandelen, kanoën, grotten en de zee vanuit dit huis is het allemaal te combineren. Genoten van 3 heerlijke weken.

Heerlijk rustig!

Familie Bonne
22-8-2017

Dit vakantiehuis is zeer mooi gelegen - met een schitterend uitzicht over het dorpje en de velden. Het beschikt over verschillende terrassen, waardoor je telkens wel een stukje schaduw kan vinden.

Het huis beschikt over alle comfort in keuken, badkamer, wasmachine, tuin.

Het voetbadje en de buitendouche zorgen voor een aangename verfrissing.

Prima uitvalsbasis voor uitstappen naar Uzès, Nîmes, Anduze, ea.

Een aanrader voor wie van een rustige vakantie houdt.

Een heerlijk vakantieverblijf

Fam. Bröker
18-8-2017

Het huis is van alle gemakken voorzien en op de vele terrassen kun je van een prachtig uitzicht genieten. De tuin is heel mooi. Kortom, hier krijg je het ultieme vakantiegevoel.

Een heel schoon huis. Mooie omgeving, rustig dorp. Zeker een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lou Souleu in Serviers-et-Labaume, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lou Souleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lou Souleu scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: