Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre

41 reviews over Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre

• 2019
    10Neeltje24-07-2019

Super.

Wij zijn hier geweest 2 weken in juli, 3 kinderen van 6-9-10. Hele fijne vakantie, fijn schoon zwembad, rustig, prettige mensen, veel speelplezier, mooie stadjes in nabijheid, zo ook de zee. De huizen zijn stuk voor stuk zeer smaakvol ingericht. Het eten was bijzonder lekker en gezellig. Jacqueline en Hein, fijne mensen. Staan altijd voor jou of je kind klaar. Lieve dieren die goed verzorgd worden. Wij hebben een topvakantie gehad. Dikke 10.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Peter28-09-2018

Gastvrijheid is helemaal top!

Met groep vrienden tweede keer Domaine St. Pierre bezocht.Wederom zeer gastvrij onthaald door Hein en Jacqueline, eigenaren van dit mooi gerenoveerde domaine. Gites zijn voorzien van alle luxe, zijn rustig gelegen en bieden een mooi uitzicht over de wijngaarden van de buurman. Er zijn voldoende mogelijkheden voor uitstapjes naar uitstekende wijnhuizen(Terre des Dames aanrader) en leuke restaurantjes in de omgeving. Sfeer in de omgeving is erg gemoedelijk. Ook ben je snel bij de mooiste stranden en leuke stadjes aan zee. Een bezoek aan het mooie Montpellier is een must, mooie historische romeine stad. ’s Avond ook uitstekend om te gaan eten en gezellig rond te wandelen.Ook het eten op het domaine is uitstekend, zeker als de BBQ wordt aangestoken. Jacqueline maakt het compleet met allerlei heerlijke hapjes en Hein vult geheel aan met voortreffelijke wijn. 's Morgens vers brood/ croissantjes. Gastvrijheid is helemaal top! Volgend jaar weer

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Tab07-07-2018

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

Wij verbleven 2 weken in gite Sauvignon. Wat ons betreft de fijnste gite (ruim van binnen, ruim terras met dicht begroeide schutting, maar wel grenzend aan het terrein zodat de kinderen lekker hun gang kunnen gaan). Het domain is een fijn terrein, rustig met prachtig uitzicht op de wijnvelden en voor onze jonge kinderen veilig om erop uit te gaan. Aanraders in de omgeving: Abdij Fonfroide, wijnproeverij bij Terre des Dames, Pezenas, Carcassonne, strand Roquille in Cap d'adge.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Een tevreden gezin18-06-2018

Super!

We (man, vrouw en dochter van 2) zijn net terug van een heerlijke 10 daagse vakantie bij Jacqueline, Hein en alle lieve beesten. Wat een super vakantie! We verbleven in de Sauvignon gite die erg sfeervol is ingericht. Perfecte bedden (ook voor onze dochter), schoon, knus en ondanks de authentieke sfeer voorzien van alle gemakken.

Het terrein is gezien de omheining en al het speelmateriaal (als een huisje, zandbak, trampoline, glijbaan) ideaal voor kinderen. Het zwembad is schoon (wederom met speelgoed) en het poolhuisje is met de gezellige bar perfect vertoeven.

Jacqueline en Hein zijn zeer gastvrij en kunnen leuke tips voor de omgeving geven.

Kortom een aanrader voor iedereen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Tamara14-09-2017

Kinderparadijs!

We zijn hier 2 weken verbleven in augustus met onze 3 kinderen. Het was een waar kinderparadijs, met diverse speeltoestellen, mooi en ruim zwembad, trampoline, maar vooral veel ruimte en veilige bewegingsvrijheid! Dit in combinatie met de Franse uitstraling en de heerlijke maaltijden van Jaqueline zorgden ervoor dat wij ook hebben genoten. Het ligt dicht bij leuke strandjes (Portiragnes) en binnen een half uurtje zit je in de bergen, best of both worlds!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Fam Niessink29-07-2017

Uitstekend!

We zijn hier in juli met onze 3 kinderen (6-4-4) een week te gast geweest. Het zwembad, de grote tuin en de speeltoestellen hebben ervoor gezorgd dat ze de hele week een enorme vrijheid hebben ervaren en veel hebben gespeeld met de andere kinderen. Het zwembad is heel schoon, het domaine heeft een echte franse uitstraling en de service is uitstekend! We hopen hier snel weer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Ilse04-07-2017

Aanrader, niet doorvertellen.

Wij zijn met onze tweeling van 3,5 jaar voor het tweede jaar bij Domaine de St. Pierre geweest. Voor ons brengt het alles wat we zoeken, kleinschalig, persoonlijk, natuur dichtbij. De huisjes zijn comfortabel en bieden voldoende ruimte en zijn goed schoon. De inrichting is zeer smaakvol, je voelt je er echt op vakantie. Er is geen airco in de gites maar binnen blijft het toch voldoende koel. De vaatwasser in de gites is heerlijk, maar er zijn in de omgeving ook meer dan voldoende restaurantjes etc. Er zijn voldoende spullen om goed zelf te kunnen koken en eten. De kinderen vermaken zich heerlijk in de tuin, waarin van alles te ontdekken valt, speelhuisjes, glijbaan, speelgoed. Het zwembad is goed en beveiligd met een hek. Jaqueline en Hein houden van dieren, de paarden, bok, katten, honden en schildpad worden uitstekend hen verzorgd en veroorzaken absoluut geen overlast. De eigenaren van Domaine de St. Pierre doen alles om het je naar de zin te maken. Wij komen graag nog eens terug!

• 9Caspar03-07-2017

Heerlijk bijkomen in de Languedoc. Aanrader!

We komen nu alweer voor het derde jaar op rij bij Domaine St. Pierre. Voor het gastvrije onthaal, voor de karakteristieke Franse Gites die prachtig zijn opgeknapt, voor de diversiteit aan uitstapjes, voor de prachtige wijnhuizen en de meest geweldige restaurantjes in de nabije omgeving, voor de gezellige contacten met andere gasten en de eigenaren.

Eigenlijk altijd net buiten het hoofdseizoen en voornamelijk omdat we bij Domain St. Pierre zo heerlijk kunnen bijkomen. Enige nadeel zo buiten het seizoen is dat de Table d'Hotes nog niet altijd "actief" is. Als de grote buiten BBQ wordt opgestart en de grote tafel wordt gedekt voegt dat zeker nog wat extra's toe (zowel in gezelligheid als in genieten).

Absolute plussen: het prachtige zwembad, de vele persoonlijke regionale tips en aanbevelingen, en deze keer de super lekkere verse vijgen die je zelf kan plukken....

En nadelen? Natuurlijk zijn die er ook. Geen air conditioning (wel ventilator), de kikkers kunnen af en toe behoorlijk wat herrie maken, de honden blaffen af en toe, nee, het is niet super-de-luxe, nee je kan niet de hele avond voor de TV hangen (ook niet als het in uitzonderlijke gevallen een keertje regent) en ja, de gemeenschappelijke voorzieningen moeten worden gedeeld en op de aangrenzende velden wordt soms nog echt gewerkt.

Vinden wij dat erg? Nee helemaal niet want wij tanken nergens zoveel nieuwe energie als bij Domaine St. Pierre.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Lin02-07-2017

Aanrader voor ouders met ukkies

Leuke accomodatie voor gezinnen met kleine kinderen die houden van kleinschaligheid maar ook van comfort. Kinderen kunnen veilig spelen op het terrein, waar ze niet zomaar af kunnen. zwembad is omheind en voorzien van hekjes met kinderslot. Er zijn veel (aaibare) huisdieren.

Wij hebben in juni met plezier een week gelogeerd in gite " le grenache", het kleinste huisje maar het was zeker ruim genoeg voor ons en ons kindje van 3. Wij vonden het ook overeenkomen met de info en foto's op de website.

De gite was schoon en alles wat je nodig hebt in de keuken was aanwezig. De bedden waren goed, ook de kinderbedden. Door de luiken voor de kamer kun je de kamers verduisteren.

De eigenaren regelen smorgens verse broodjes/ croissants voor je bij de bakker en leggen die bij je huisje. Het was er vaak al om half 8 wat fijn is als je kids hebt die vroeg wakker zijn.

Echt hele lieve mensen die hun best doen om het je naar de zin te maken en er voor je zijn als je ze nodig hebt.

• 9Jet Oosterwijk28-06-2017

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Samen met vriend en kind (7) heb ik hier een topweek gehad. We hadden het getroffen met de mensen in de andere (4) gites, maar konden ons ook prima terugtrekken in een van de zitjes in de weelderige tuin, op onze eigen patio of natuurlijk op een vd stranden in de buurt (bv Portiragnes Plage). Verder zijn er o.a. een prettig zwembad (met veilig hek eromheen), een trampoline (ingegraven én omheind), robuuste hangmatten, een poes die zich graag laat aaien, een boom met heerlijke vijgen die we dan ook volop hebben geplukt en een grote supermarkt op steenworp afstand (Servian). Ook Jacqueline en Hein zijn top. Niets lijkt teveel: 's morgens hangen ze - indien besteld - de verse broodjes aan je voordeur, ze verklappen met plezier fijne (eet)adresjes en toen we (gelukkig op het domaine) zonder benzine stonden gaven ze direct hun auto mee om een jerrycan te vullen bij de pomp in de buurt. Deze week kende eigenlijk maar 1 minpuntje en dat was dat die te snel was afgelopen :-) Dus... merci beaucoup et au revoir!

7 tips over Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre

• frank Bierenbroodspot, 13-03-2014

Dichtbij strand en de steden Beziers en Montpellier ook een dagje naar het mooie Arlès en Carcasonne is goed te doen.

• M., 26-07-2013

In de directe omgeving leuke plaatsjes om te bezoeken (Pezenas, Meze, Agde etc). Wat verder weg zijn Carcassonne en Montpeiller maar zeker de moeite waard.

• Marcel en Evelien, 10-08-2013

Dit is denk ik ook een hele fijne voor in het voor- of naseizoen, als gezin, of alle vijf Gites afhuren met een vriendengroep. Behalve wijn en het strand op een half uurtje zijn er aardige stadjes in de buurt, en voldoende mogelijkheden voor wat actie (bv kanovaren)

0 vragen over Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre

Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre info