Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre

40 reviews over Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre in het Nederlands

Gastvrijheid is helemaal top!

Peter
28-9-2018

Met groep vrienden tweede keer Domaine St. Pierre bezocht.Wederom zeer gastvrij onthaald door Hein en Jacqueline, eigenaren van dit mooi gerenoveerde domaine. Gites zijn voorzien van alle luxe, zijn rustig gelegen en bieden een mooi uitzicht over de wijngaarden van de buurman. Er zijn voldoende mogelijkheden voor uitstapjes naar uitstekende wijnhuizen(Terre des Dames aanrader) en leuke restaurantjes in de omgeving. Sfeer in de omgeving is erg gemoedelijk. Ook ben je snel bij de mooiste stranden en leuke stadjes aan zee. Een bezoek aan het mooie Montpellier is een must, mooie historische romeine stad. ’s Avond ook uitstekend om te gaan eten en gezellig rond te wandelen.Ook het eten op het domaine is uitstekend, zeker als de BBQ wordt aangestoken. Jacqueline maakt het compleet met allerlei heerlijke hapjes en Hein vult geheel aan met voortreffelijke wijn. 's Morgens vers brood/ croissantjes. Gastvrijheid is helemaal top! Volgend jaar weer

Wij verbleven 2 weken in gite Sauvignon. Wat ons betreft de fijnste gite (ruim van binnen, ruim terras met dicht begroeide schutting, maar wel grenzend aan het terrein zodat de kinderen lekker hun gang kunnen gaan). Het domain is een fijn terrein, rustig met prachtig uitzicht op de wijnvelden en voor onze jonge kinderen veilig om erop uit te gaan. Aanraders in de omgeving: Abdij Fonfroide, wijnproeverij bij Terre des Dames, Pezenas, Carcassonne, strand Roquille in Cap d'adge.

Super!

Een tevreden gezin
18-6-2018

We (man, vrouw en dochter van 2) zijn net terug van een heerlijke 10 daagse vakantie bij Jacqueline, Hein en alle lieve beesten. Wat een super vakantie! We verbleven in de Sauvignon gite die erg sfeervol is ingericht. Perfecte bedden (ook voor onze dochter), schoon, knus en ondanks de authentieke sfeer voorzien van alle gemakken.

Het terrein is gezien de omheining en al het speelmateriaal (als een huisje, zandbak, trampoline, glijbaan) ideaal voor kinderen. Het zwembad is schoon (wederom met speelgoed) en het poolhuisje is met de gezellige bar perfect vertoeven.

Jacqueline en Hein zijn zeer gastvrij en kunnen leuke tips voor de omgeving geven.

Kortom een aanrader voor iedereen!

Kinderparadijs!

Tamara
14-9-2017

We zijn hier 2 weken verbleven in augustus met onze 3 kinderen. Het was een waar kinderparadijs, met diverse speeltoestellen, mooi en ruim zwembad, trampoline, maar vooral veel ruimte en veilige bewegingsvrijheid! Dit in combinatie met de Franse uitstraling en de heerlijke maaltijden van Jaqueline zorgden ervoor dat wij ook hebben genoten. Het ligt dicht bij leuke strandjes (Portiragnes) en binnen een half uurtje zit je in de bergen, best of both worlds!

Uitstekend!

Fam Niessink
29-7-2017

We zijn hier in juli met onze 3 kinderen (6-4-4) een week te gast geweest. Het zwembad, de grote tuin en de speeltoestellen hebben ervoor gezorgd dat ze de hele week een enorme vrijheid hebben ervaren en veel hebben gespeeld met de andere kinderen. Het zwembad is heel schoon, het domaine heeft een echte franse uitstraling en de service is uitstekend! We hopen hier snel weer terug te komen.

Aanrader, niet doorvertellen.

Ilse
4-7-2017

Wij zijn met onze tweeling van 3,5 jaar voor het tweede jaar bij Domaine de St. Pierre geweest. Voor ons brengt het alles wat we zoeken, kleinschalig, persoonlijk, natuur dichtbij. De huisjes zijn comfortabel en bieden voldoende ruimte en zijn goed schoon. De inrichting is zeer smaakvol, je voelt je er echt op vakantie. Er is geen airco in de gites maar binnen blijft het toch voldoende koel. De vaatwasser in de gites is heerlijk, maar er zijn in de omgeving ook meer dan voldoende restaurantjes etc. Er zijn voldoende spullen om goed zelf te kunnen koken en eten. De kinderen vermaken zich heerlijk in de tuin, waarin van alles te ontdekken valt, speelhuisjes, glijbaan, speelgoed. Het zwembad is goed en beveiligd met een hek. Jaqueline en Hein houden van dieren, de paarden, bok, katten, honden en schildpad worden uitstekend hen verzorgd en veroorzaken absoluut geen overlast. De eigenaren van Domaine de St. Pierre doen alles om het je naar de zin te maken. Wij komen graag nog eens terug!

We komen nu alweer voor het derde jaar op rij bij Domaine St. Pierre. Voor het gastvrije onthaal, voor de karakteristieke Franse Gites die prachtig zijn opgeknapt, voor de diversiteit aan uitstapjes, voor de prachtige wijnhuizen en de meest geweldige restaurantjes in de nabije omgeving, voor de gezellige contacten met andere gasten en de eigenaren.

Eigenlijk altijd net buiten het hoofdseizoen en voornamelijk omdat we bij Domain St. Pierre zo heerlijk kunnen bijkomen. Enige nadeel zo buiten het seizoen is dat de Table d'Hotes nog niet altijd "actief" is. Als de grote buiten BBQ wordt opgestart en de grote tafel wordt gedekt voegt dat zeker nog wat extra's toe (zowel in gezelligheid als in genieten).

Absolute plussen: het prachtige zwembad, de vele persoonlijke regionale tips en aanbevelingen, en deze keer de super lekkere verse vijgen die je zelf kan plukken....

En nadelen? Natuurlijk zijn die er ook. Geen air conditioning (wel ventilator), de kikkers kunnen af en toe behoorlijk wat herrie maken, de honden blaffen af en toe, nee, het is niet super-de-luxe, nee je kan niet de hele avond voor de TV hangen (ook niet als het in uitzonderlijke gevallen een keertje regent) en ja, de gemeenschappelijke voorzieningen moeten worden gedeeld en op de aangrenzende velden wordt soms nog echt gewerkt.

Vinden wij dat erg? Nee helemaal niet want wij tanken nergens zoveel nieuwe energie als bij Domaine St. Pierre.

Aanrader voor ouders met ukkies

Lin
2-7-2017

Leuke accomodatie voor gezinnen met kleine kinderen die houden van kleinschaligheid maar ook van comfort. Kinderen kunnen veilig spelen op het terrein, waar ze niet zomaar af kunnen. zwembad is omheind en voorzien van hekjes met kinderslot. Er zijn veel (aaibare) huisdieren.

Wij hebben in juni met plezier een week gelogeerd in gite " le grenache", het kleinste huisje maar het was zeker ruim genoeg voor ons en ons kindje van 3. Wij vonden het ook overeenkomen met de info en foto's op de website.

De gite was schoon en alles wat je nodig hebt in de keuken was aanwezig. De bedden waren goed, ook de kinderbedden. Door de luiken voor de kamer kun je de kamers verduisteren.

De eigenaren regelen smorgens verse broodjes/ croissants voor je bij de bakker en leggen die bij je huisje. Het was er vaak al om half 8 wat fijn is als je kids hebt die vroeg wakker zijn.

Echt hele lieve mensen die hun best doen om het je naar de zin te maken en er voor je zijn als je ze nodig hebt.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Jet Oosterwijk
28-6-2017

Samen met vriend en kind (7) heb ik hier een topweek gehad. We hadden het getroffen met de mensen in de andere (4) gites, maar konden ons ook prima terugtrekken in een van de zitjes in de weelderige tuin, op onze eigen patio of natuurlijk op een vd stranden in de buurt (bv Portiragnes Plage). Verder zijn er o.a. een prettig zwembad (met veilig hek eromheen), een trampoline (ingegraven én omheind), robuuste hangmatten, een poes die zich graag laat aaien, een boom met heerlijke vijgen die we dan ook volop hebben geplukt en een grote supermarkt op steenworp afstand (Servian). Ook Jacqueline en Hein zijn top. Niets lijkt teveel: 's morgens hangen ze - indien besteld - de verse broodjes aan je voordeur, ze verklappen met plezier fijne (eet)adresjes en toen we (gelukkig op het domaine) zonder benzine stonden gaven ze direct hun auto mee om een jerrycan te vullen bij de pomp in de buurt. Deze week kende eigenlijk maar 1 minpuntje en dat was dat die te snel was afgelopen :-) Dus... merci beaucoup et au revoir!

Ongeschikt voor met kleine kinderen

David
15-6-2017

Onlangs verbleven en om kort te zijn, het viel erg tegen, zeker gezien de kosten.

Het terrein bestaat vooral uit grind en weinig gras. Wat niet goed bij gehouden wordt en men laat honden er gewoon hun behoeftes doen op het gras. Meerdere keren gezien dat honden tegen speeltoestellen aan plasten en zelfs poepten naast de trampoline. En daar moeten kinderen dan spelen?

Het appartement (Sauvignon) kan ik kort over zijn. Donker, warm en heel vochtig. Huisje heeft door lage ligging vochtprobleem. Ipv goede luchtdroger/airco te installeren heeft men een mobiele ontvochtiger geplaatst met onvoldoende capaciteit (alleen op hele warme dagen komt het tot net onder de 60%). Die je als gast ook nog 2 a 3x per dag moet legen.

Heb je longproblemen zorg dat je daar dus niet bent.

Verder zijn er veel dingen viezig of stuk.

Gastvrijheid hield niet over. Krijgt het gevoel dat men gasten heeft om verblijf in frankrijk te bekostigen en niet omdat men het leuk vindt. Je bent een noodzakelijk kwaad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre in Servian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de St.Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.