Sorteren

Reviews over Servian

Gastvrijheid is helemaal top!

Peter
    28-9-2018

Met groep vrienden tweede keer Domaine St. Pierre bezocht.Wederom zeer gastvrij onthaald door Hein en Jacqueline, eigenaren van dit mooi gerenoveerde domaine. Gites zijn voorzien van alle luxe, zijn rustig gelegen en bieden een mooi uitzicht over de wijngaarden van de buurman. Er zijn voldoende mogelijkheden voor uitstapjes naar uitstekende wijnhuizen(Terre des Dames aanrader) en leuke restaurantjes in de omgeving. Sfeer in de omgeving is erg gemoedelijk. Ook ben je snel bij de mooiste stranden en leuke stadjes aan zee. Een bezoek aan het mooie Montpellier is een must, mooie historische romeine stad. ’s Avond ook uitstekend om te gaan eten en gezellig rond te wandelen.Ook het eten op het domaine is uitstekend, zeker als de BBQ wordt aangestoken. Jacqueline maakt het compleet met allerlei heerlijke hapjes en Hein vult geheel aan met voortreffelijke wijn. 's Morgens vers brood/ croissantjes. Gastvrijheid is helemaal top! Volgend jaar weer

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

Tab
    7-7-2018

Wij verbleven 2 weken in gite Sauvignon. Wat ons betreft de fijnste gite (ruim van binnen, ruim terras met dicht begroeide schutting, maar wel grenzend aan het terrein zodat de kinderen lekker hun gang kunnen gaan). Het domain is een fijn terrein, rustig met prachtig uitzicht op de wijnvelden en voor onze jonge kinderen veilig om erop uit te gaan. Aanraders in de omgeving: Abdij Fonfroide, wijnproeverij bij Terre des Dames, Pezenas, Carcassonne, strand Roquille in Cap d'adge.

Super!

Een tevreden gezin
    18-6-2018

We (man, vrouw en dochter van 2) zijn net terug van een heerlijke 10 daagse vakantie bij Jacqueline, Hein en alle lieve beesten. Wat een super vakantie! We verbleven in de Sauvignon gite die erg sfeervol is ingericht. Perfecte bedden (ook voor onze dochter), schoon, knus en ondanks de authentieke sfeer voorzien van alle gemakken.

Het terrein is gezien de omheining en al het speelmateriaal (als een huisje, zandbak, trampoline, glijbaan) ideaal voor kinderen. Het zwembad is schoon (wederom met speelgoed) en het poolhuisje is met de gezellige bar perfect vertoeven.

Jacqueline en Hein zijn zeer gastvrij en kunnen leuke tips voor de omgeving geven.

Kortom een aanrader voor iedereen!

Kinderparadijs!

Tamara
    14-9-2017

We zijn hier 2 weken verbleven in augustus met onze 3 kinderen. Het was een waar kinderparadijs, met diverse speeltoestellen, mooi en ruim zwembad, trampoline, maar vooral veel ruimte en veilige bewegingsvrijheid! Dit in combinatie met de Franse uitstraling en de heerlijke maaltijden van Jaqueline zorgden ervoor dat wij ook hebben genoten. Het ligt dicht bij leuke strandjes (Portiragnes) en binnen een half uurtje zit je in de bergen, best of both worlds!

Uitstekend!

Fam Niessink
    29-7-2017

We zijn hier in juli met onze 3 kinderen (6-4-4) een week te gast geweest. Het zwembad, de grote tuin en de speeltoestellen hebben ervoor gezorgd dat ze de hele week een enorme vrijheid hebben ervaren en veel hebben gespeeld met de andere kinderen. Het zwembad is heel schoon, het domaine heeft een echte franse uitstraling en de service is uitstekend! We hopen hier snel weer terug te komen.

Servian scoort een 5,8 uit 10, op basis van 6 reviews