Camping Le Paradis

Camping Le Paradis
9,1

6 tips over Camping Le Paradis

Luc, 12-8-2013
op de weg richting serignan plage zit net na de afslag aan de rechterkant een groentekraam. als je deze voorbij rijd en daar achter een onverharde parkeerplaats oprijd zie je een heel leuk en goed restaurantje aan een riviertje waar je lekker en goedkoop kan eten. (hoofdgerecht gemiddeld 10 tot 20 euro, dessert gemiddeld 5 tot 10 euro, halve liter wijn 4 euro en een halve liter bier 5 euro. zeer betaalbaar en zeer leuk.
Ben Groen, 10-4-2013
Gewoon doen! want ook in de omgeving is er best veel te zien.
Kees, 13-2-2013
Maak gebruik van de vriendelijk geprijsde afhaalmaaltijden, zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs. En je wijn koop je natuurlijk niet bij de supermarkt maar bij de cooperatieve cave in Serignan (enkele minuten van de camping).

M. Hartane, 27-9-2012
Er loopt een mooi verhard fietspad naar de canal du midi. De routebeschrijving van de Franse V.V.V is niet duidelijk en hebben voor de 2e keer een verkeerd pad vol stenen en kuilen genomen. Pas op de terugweg zaggen we dat het fout was.TIP: ga na de ijzerbrug van Serignan ietsje naar rechts en steek de grote weg over (wel oppassen). aan de overkant zie je een grote schoorsteen. Daar begint het fietspad die later parallel aan de weg loopt.
Lisanne, 6-9-2012
De route van Agde naar Sete (langs de zee en het meer), aan deze weg bevinden zich een aantal hele mooie stranden!
ingrid eding-konings, 15-8-2012
een geschikte camping voor dit gebied, als uitvalsbasis. Dicht bij grote drukke weg, waar je op de camping achteraan geen last van hebt. Met de fiets 10 minuten naar Valras plage, die ook goed qua parkeren te doen is, leuk stadje daar, zee was dit jaar ijskoud, veel wind, jetsky daar veel duurder dan tussen Sete en Vias, Jammer dat de camping te overdreven streng is, want de gezelligheid gaat daardoor verloren. We gaan er met onze zoon niet meer terug daarom.