Camping Le Paradis

Camping Le Paradis
8,8

36 reviews over Camping Le Paradis in het Nederlands

Locatie top,camping prima, omgeving minder

Familie van Wersch, 10-11-2017

Camping is ideaal gelegen op loopafstand van winkels. Rustige en kleinschalige camping met kampeerders van verschillende nationaliteiten. Plaatsen groot genoeg, voldoende plekken met schaduw. Omgeving was wat ons betreft niet echt bijzonder. Lekker stokbrood, restaurant niet geprobeerd. Zwembad temperatuur prima, maar mag wel een opknapbeurt krijgen. Jacuzzi is heerlijk. Als de omgeving meer naar onze smaak was zouden we rustig terugkomen.

Weer een geweldige vakantie gehad op Le Paradis.

Sijtze Zwanenburg, 8-10-2017

Een heel rustige, goed onderhouden camping waar de eigenaren je op een zeer vriendelijke manier ontvangen. De toiletgebouwen worden 2 keer per dag goed schoon gehouden. Een pluspunt is het restaurant, waar je kunt genieten van de heerlijke gerechten van Jean Marie. En 's ochtends een warm stokbroodje is ook niet te versmaden.

In sommige reviews wordt kritisch geschreven over aspecten van de camping.

Maar wat is er tegen om de was op een rekje te hangen i.p.v. op een waslijn (etendoirs eventueel verkrijgbaar bij de receptie).

In het zwembad worden logischerwijze regels gehanteerd. Het is een zwembad, waar je eerst gaat douchen en gaat zwemmen in zwemkleding. Om te zonnen en te bruinen : ga dan naar het grote zwembad ( M.Zee) een aantal km's verderop.

Wij zijn al heel vaak op deze camping geweest en komen er vast en zeker weer terug.

Rustig gelegen camping

Ceustermans, 27-5-2017

Camping om tot rust te komen, grootwinkels op loop afstand.

Fijn en goed onderhouden camping plaatsen.

Sanitair in orde, Douche is wel supper goed.

Zwemplaats is geen schaduw aanwezig, maar is wel proper en verzorgd.

Lekker kunnen fietsen...

Camping uitbaters zijn correcte personen.

Camping om te onthouden,

Twijfelachtige regels

Fam Bakker, 28-8-2016

Meteen als je in het zembad komt, komt de badmeester(es) naar je toe. Je mag geen zonnebrandcreme gebruiken, geen zonnebril op in het zwembad, geen flesje water mee. Het was 33 graden, zwembad in de volle zon, geen parasols. Onze kleindochters 1 en 3 jaar zijn nogal blank en niet insmeren is dus heel slecht. In deze tijd waarin huidkanker een issue is en je vooral goed moet insmeren....... De reden is dat de strandstoelen vies zouden worden van zonnebrandcreme, pfffff, het sanitair is schoon, de plekken varieren van klein tot ruim. Terwijl er wel 30 plekken leeg waren, mochten we kiezen uit 6 plekken. Je mag geen waslijn spannen. Serignan is een leuke plaats en Serignan plage heeft een mooi strand. Tegenover de camping zit een Carrefout, MacDonalds en Liddle. Rustige camping met vooral veel fransen. Ondanks de strenge regels leuke week gehad. We hadden electrische fietsen mee, maar erg interressante fietstochten zijn er niet echt. Je moet vaak op de snelweg fietsen

Leuke en rustige camping

IrIs Schilperoord, 18-8-2016

We zijn dit jaar voor het 4de jaar op rij naar deze camping geweest.. Kids kennen elkaar al jaren en spelen en genieten met zijn alle.. Vriendelijke eigenaren en nooit geen problemen.. Aan de overkant een carrefour, Lidl en de Mac.. Strand op 7 min met de auto.. Echt lekkere schaduw plekken op de camping en redelijk ruim.. Wc's en douche's schoon.. 2 keer disco op de camping en 1 keer moonlight zwemmen per week.. Wij genieten op deze camping en hebben het naar ons zin.. En er zijn genoeg dingen in de omgeving te doen..! En goed betaalbaar!! Volgend jaar gaan we weer naar deze camping 😊

Fantastisch, eerste keer camping en doen we over.

Martin Deschryver-Sophie Dekinder, 13-7-2016

Alles voldeed aan de verwachtingen, daarenboven erg netjes, correct, lekker eten in het restaurant, behulpzame eigenaars. Ook de kinderen vonden het leuk en willen volgend jaar terug. Alle faciliteiten dichtbij.

Uitvalsbasis Zuid-Frankrijk

Kris, 13-7-2016

Onze uitvalsbasis voor Zuid-Frankrijk. Ingang camping ligt aan een drukke rotonde, maar verder naar achteren op de camping stuit je op de kilometers niemandsland. Hier kun je rustige plaatsen vinden tussen schaduwgevende bomen die dagelijks via een ondergronds systeem van water worden voorzien. Deze schaduw is moeilijk te vinden zo vlak aan de kust. Zon vindt je aan het strand: 7 minuten met de auto, of met de fiets over het in 2016 nieuw opgeleverde fietspad naar Serignan-Plage.

Vorig jaar een familie steenuiltjes boven de tent, kleinere vogeltjes die uit je hand eten en dit jaar een koereiger voor de tent. De natuur waardeert dit geïrrigeerde stukje terrein duidelijk ook!

Keurige camping.

Marijke Jorissen, 25-6-2016

Wij hebben 10 dagen op deze camping gestaan in juni 2016. Wij staan meestal op Acsi campings, maar deze komt niet voor in gids en wij kwamen op deze camping terecht omdat hier vrienden van ons stonden. Een keurig, nette camping waar sommige andere campings in de omgeving niet aan kunnen tippen, vonden wij tenminste. Mooie, grote plaatsen. Je kunt erg lekker eten in het restaurant op de camping. Een grote Carrefour en Lidl liggen direct tegenover de camping. Valras is ook leuk om te bezoeken en andere dorpjes in de directe omgeving.

Mooi fietspad vlakbij.

Nooit meer!

Ronald, 17-1-2016

Als je van een kamp houd waar een dictator de scepter zwaait, moet je hier zeker naar toe. Camping is schoon maar daar houd het mee op. De eigenaar loopt iedere avond zijn ronde om te controleren of zijn "gasten" stil zijn. Word er gefluisterd word je gemaand stil te zijn, zo niet dreigt hij je van de camping af te gooien. Het moet muisstil zijn behalve als mijnheer met zijn Franse vriendjes iets te vieren heeft, dan gaat hij door tot diep in de nacht.

Onze dochter was jarig, visite die kwam was netjes aangemeld en gevraagd of zij mochten zwemmen en dit was geen probleem. Totdat we inderdaad gingen zwemmen en toen mocht het niet meer. De eigenaar vond het nodig om een van mijn kinderen met zijn te grote handen vast te houden en weg te trekken!!!!!! Dit meisje heeft een trauma voor haar leven.

Geen aanrader dus, mensen dit is geen paradijs!!!!!!

Leuke camping maar erg streng

Jan Willem, 11-8-2015

Deze hele nette camping bezocht in de meivakantie. De eigenaresse is heel zakelijk en spreekt goed Engels. Mobilhome was schoon, toen wij meldden dat er een scheur in de douchebak zat kregen we zelf de schuld. De reparateur die werd ingeschakeld bevestigde dat het ouderdom was, we hoefden dus niets te betalen. Excuses werd niet gemaakt door eigenaresse, dat was jammer. Voordeel in deze periode was dat we konden aankomen en vertrekken wanneer we wilden. Achteraf betaalden we. Het was rustig op de camping. Ik schat een bezetting van 25%. Gasten bestonden uit aardige vaste gasten, wat ouderen en wat gezinnen. Het mooie zwembad was open, stoelen daar mochten we niet verschuiven. Sanitair was schoon en warm, speeltuin prima. Restaurant gesloten. Doordat de camping tegenover een grote supermarkt ligt hadden we elke ochtend vers brood. Strand is 5 minuten rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradis in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Paradis scoort een 8.84 uit 10 op basis van 100 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: