Camping Le Paradis

18-8-2018

zeer tevreden klant

pothaar,
19-6-2018

Mooie schone camping parkachtig gunstig gelegen (strand, fietsroutes)

kwaliteit camping

Wim Pieters,
14-6-2018

Leuke gezellige camping die niet zo ontzettend groot is en alle noodzakelijke voorzieningen heeft.

Meule camping Moore schaduwrijke plaatsen S choon en

wiek,
10-6-2018

Meule camping Moore schaduwrijke plaatsen S choon en vriendelijke camping personeel

prima camping

Paul Moossdorff,
4-6-2018

Goede verzorging en prima plaatsen en zwembad

Camping H eeft een parkachtige omgeving eigennaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

Locatie top,camping prima, omgeving minder

Familie van Wersch,
10-11-2017

Camping is ideaal gelegen op loopafstand van winkels. Rustige en kleinschalige camping met kampeerders van verschillende nationaliteiten. Plaatsen groot genoeg, voldoende plekken met schaduw. Omgeving was wat ons betreft niet echt bijzonder. Lekker stokbrood, restaurant niet geprobeerd. Zwembad temperatuur prima, maar mag wel een opknapbeurt krijgen. Jacuzzi is heerlijk. Als de omgeving meer naar onze smaak was zouden we rustig terugkomen.

Weer een geweldige vakantie gehad op Le Paradis.

Sijtze Zwanenburg,
8-10-2017

Een heel rustige, goed onderhouden camping waar de eigenaren je op een zeer vriendelijke manier ontvangen. De toiletgebouwen worden 2 keer per dag goed schoon gehouden. Een pluspunt is het restaurant, waar je kunt genieten van de heerlijke gerechten van Jean Marie. En 's ochtends een warm stokbroodje is ook niet te versmaden.

In sommige reviews wordt kritisch geschreven over aspecten van de camping.

Maar wat is er tegen om de was op een rekje te hangen i.p.v. op een waslijn (etendoirs eventueel verkrijgbaar bij de receptie).

In het zwembad worden logischerwijze regels gehanteerd. Het is een zwembad, waar je eerst gaat douchen en gaat zwemmen in zwemkleding. Om te zonnen en te bruinen : ga dan naar het grote zwembad ( M.Zee) een aantal km's verderop.

Wij zijn al heel vaak op deze camping geweest en komen er vast en zeker weer terug.

Rustig gelegen camping

Ceustermans,
27-5-2017

Camping om tot rust te komen, grootwinkels op loop afstand.

Fijn en goed onderhouden camping plaatsen.

Sanitair in orde, Douche is wel supper goed.

Zwemplaats is geen schaduw aanwezig, maar is wel proper en verzorgd.

Lekker kunnen fietsen...

Camping uitbaters zijn correcte personen.

Camping om te onthouden,

Twijfelachtige regels

Fam Bakker
28-8-2016

Meteen als je in het zembad komt, komt de badmeester(es) naar je toe. Je mag geen zonnebrandcreme gebruiken, geen zonnebril op in het zwembad, geen flesje water mee. Het was 33 graden, zwembad in de volle zon, geen parasols. Onze kleindochters 1 en 3 jaar zijn nogal blank en niet insmeren is dus heel slecht. In deze tijd waarin huidkanker een issue is en je vooral goed moet insmeren....... De reden is dat de strandstoelen vies zouden worden van zonnebrandcreme, pfffff, het sanitair is schoon, de plekken varieren van klein tot ruim. Terwijl er wel 30 plekken leeg waren, mochten we kiezen uit 6 plekken. Je mag geen waslijn spannen. Serignan is een leuke plaats en Serignan plage heeft een mooi strand. Tegenover de camping zit een Carrefout, MacDonalds en Liddle. Rustige camping met vooral veel fransen. Ondanks de strenge regels leuke week gehad. We hadden electrische fietsen mee, maar erg interressante fietstochten zijn er niet echt. Je moet vaak op de snelweg fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradis in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.