7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

724 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Slechtste campingervaring ooit

Ervaren campinggast,
19-8-2017

Hier slechtste ervaring ooit op campinggebied gehad: op basis van de goede recensies op internet tijdig de duurste categorie staanplaats op deze camping geboekt. Bij aankomst bleek echter dat we de slechtste staanplaats ooit toegewezen hadden gekregen; een klein stukje verdord zandveld op een kruising van doorgaande wegen zonder enkele privacy. Voor het eerst in onze campingervaring hebben we deze plek geweigerd. Hierop onbeschoft gedrag van de vrouwelijke campingmanager mee moeten maken die totaal niet begrepen heeft wat gastvriendelijkheid betekent. Pas toen we ons geld terugvroegen bleek er dan opeens toch nog wel een andere plek beschikbaar te zijn, maar pas nadat wij van haar kant een tirade hadden moeten aanhoren. Deze alternatieve staanplaats bleek wel wat beter, maar tijdens ons verblijf vervolgens verder veel gebreken ontdekt: de staanplaatsen zijn feitelijk stukken strand/duin (met rotsondergrond) zonder beschutting tegen de felle zon en harde wind. Bij de buren bleek de elektriciteit niet te werken; zij hebben die bij ons moeten lenen. De moderne toiletgebouwen leveren feitelijk alleen koud water, zowel voor het douchen als het afwassen. Geluidsoverlast tot 00.00 uur van zowel de animatie op de eigen camping als die van de camping er vlak naast. Er is een mooi opgezet centraal dorpje, maar bijvoorbeeld praktische informatievoorziening en voorzieningen als bijvoorbeeld voldoende wasmachines voor deze grote camping, ontbreken. Veel regeltjes, pasjes met foto die je steeds bij je moet hebben i.p.v. polsbandjes, kinderen onder de 16 jaar mogen op diverse plekken er niet in, etc., geven een ongastvrij gevoel. Deze camping voor ons dus echt nooit meer; we waren blij dat we weer konden vertrekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie

FC,
12-8-2017

Fantastische en goed onderhouden camping. Weinig op aan te merken. Accommodatie rechtstreeks via de camping gehuurd, Balneo gedeelte/wijk. Ideaal voor kinderen, autovrije locatie, accommodaties zijn recent van bouwjaar en stukje gras voor je deur. Prima zwembad/waterspeeltuin voor kinderen tot ca. 10 jaar, enthousiaste animatie en natuurlijk ter afwisseling het prachtige strand direct gelegen aan de camping. Wel kan het soms hard waaien, het is overigens een strand met bewaking. Enige nadeel wij zijn camping bijna niet af geweest. Kinderen (6-8 jaar) vermaakte zich prima.

Wederom Geweldig!!!

Fam. Schuurman,
8-8-2017

Alles hier bevalt prima, schoon sanitair, goede animatie, goede faciliteiten. Het strand is heerlijk wel missen wij daar een paar vlonders waar je overheen kan lopen het zand is loei heet aan je voeten echt niet fijn! Aanraders zijn het stadje Sete, de markt op maandag en vrijdagochtend in Valras, Pezenas op zaterdag, en wat zeker niet mag ontbreken is de mini canyon met z'n waterval in Navacelle echt prachtig. Boodschappen lekker dichtbij doen bij Lidl of Aldi(deze is rustiger) in Serignan. Ook het eten op het park is prima wel miste mijn man de frikandellen ;-) bij de snackbar. Supermarktje op de camping voldoet ook prima voor de vergeten of snelle boodschappen. De P plaatsen voor het kamperen zijn een aanrader want de S en T velden zijn ver weg van alles dus neem evt fietsen mee! Wij gaan in ieder geval zeker weer terug!

Prima camping

Anoniem,
29-7-2017

Hele mooie groene camping, schoon, wel alleen maar stacaravans. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Heerlijke paella afgehaald en een fruit de mer bij de stacaravan laten bezorgen. Leuke (wel alleen in het frans) animatie. Super waterpark voor kleine kindjes, mooi strand. Ik vond het alleen erg saai, niks in de directe omgeving waar je heen kon lopen. De prijzen van de bakker/visboer/slager/supermarkt/restaurant vond ik schandalig duur. Daarnaast stond er een harde wind gedurende ons verblijf van 2 weken in juli waardoor we haast niet op het strand konden zitten zonder gezandstraald te worden en was het zeewater ijs- en ijskoud. Maar dat is pech hebben gehad. De accommodatie was verder prima alleen de bedden en de kussens waren ronduit slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima familiecamping

Maarten,
21-7-2017

Heerlijke camping voor (vooral) jongere kinderen.

2 mooie zwembaden (waarvan 1 met zachte ondergrond)

En leuke animatie

Bakker, Slager en Supermarkt op de camping. Grote supermarkt op 10 minuten rijden.

Nette camping met voldoende keuze in campeer/ lodge mogelijkheden.

In de omgeving is weinig leuks te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie camping,zeer geschikt voor jonge gezinnen!!

Diepstraten,
12-7-2017

Grote camping, wij zaten vlakbij de ingang. Veel mensen hadden een fiets gehuurd op de camping maar wij vonden het zonder ook goed te doen! Prima caravan met airco. Bedden lagen prima. Erg goed schoongemaakt was er niet. Speeltuintje en groot voetbalveld naast de deur. Bakker waar je vanaf 7.30 heerlijke broden kunt halen (en ook tussen 17u en 19u). 1x in t restaurant gegeten, was heerlijk maar wel vrij prijzig! Ongeveer 8 min lopen naar het geweldige waterspeelparadijs waar onze kids van 1 en 4 héérlijk hebben gespeeld! Ideaal dat het naastgelegen zwembad omheind is met een hoog poortje! Hierdoor ben je als ouder een stuk geruster! Het strand was hooguit 15 min lopen. Jammer dat er geen strandtent was om wat te eten/drinken. Wij hebben 12 heerlijke dagen gehad. Uitstapjes moet je wel met de auto doen maar dat vonden wij niet storend. Onder andere Montpellier en Carcassonne bezocht, vooral de laatste viel erg in de smaak bij onze zoon die weg is van ridders en kastelen!

Uitstekende camping

Mark,
2-7-2017

Wij hadden de stacaravan met 3 slaapkamers van touroperator. Prima accommodatie, alhoewel langzaam begint te dateren. Mooi en ruim overdekt terras. Accommodatie is van alles voorzien, en als je toch iets aan te merken hebt: de matige kwaliteit van de matrassen, de stotterende heet/koud douche, de matig werkende airco en de slecht onderhouden buitenruimte. Maar al met al een luxe accommodatie voor op een camping. Voor het overige is de camping een paradijs voor kinderen. Waterpark, strand, animatie, speeltuinen, animatie, kinderdisco, trampoline, carrousel etc.. Bakker, restaurants, supermarkt, alles is aanwezig. Verwacht van de kwaliteit van de restaurants niet te veel.

De kritiek over de loopafstanden begrijp ik niet. Tuurlijk is het een hele grote camping en dus moet je wat verder lopen, maar dat weet je van te voren. Maar wij zaten helemaal aan de noordzijde van de camping en de zwembaden lagen op 5 min lopen, het centrum op 7 minuten en het strand op 10 min. Dat valt reuze mee.

Fantastisch!

Uuldersma,
1-7-2017

Afgelopen maand hier verbleven met onze twee kinderen van 3 en 1 jaar, wat een geweldige camping. Het zwembad is prachtig voor zowel hele jonge als de wat oudere kinderen. Het strand en de zee zijn mooi. Het water komt de eerste 30 meter niet hoger dan je heup en een gedeelte niet hoger dan je knieën. Dit gaf ons een veilig gevoel richting de kinderen. Het geheel is super goed onderhouden en schoon. Ik zal deze camping zeker adviseren!

5 sterren!

Jeroen,
28-6-2017

Top camping. Voor ons niets op aan te merken. Stacaravan gehuurd rechtstreekse via camping. Super schoon en goed onderhoud. Echt niets op aan te merken. Fantastisch zwembad, prima animatie, geweldige speeltuinen en mooi strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige plek voor een heerlijke vakantie

Steffie,
24-6-2017

Erg mooie, wel grote camping, direct aan een erg mooi zandstrand. Het zwembad is echt geweldig, ook voor kleine kinderen. Het waterpretparkje is met zachte en stroeve modem, ideaal. Erg leuke animatie op camping in avonden.

Lekkere broodjes s morgens en heerlijke pizza's.

Voor ongeving heb je een auto nodig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.