7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

724 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Tof verblijf accomodatie supper wel weinig ruimte

An van liedekerke,
4-3-2018

Heel goed gelegen de restaurants op de camping goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar! y

Andy,
3-2-2018

Superleuke camping. Elke ochtend verse broodjes van de bakker. Mooi strand bij de camping. Genoeg te doen voor de kids. Leuk zwembad en fietsen te huur. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Frederique,
13-1-2018

Alles was leuk. Mooie omgeving voor fietsers, wandelaars. Dichtbij het strand

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige,goed onderhouden camping!

Eric Dings,
12-12-2017

Zeer mooie en onderhouden camping aan de zee. Er is veel te doen,voor zowel de kinderen als voor de volwassenen.

Leuk zwembad,en direct aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Grote camping maar dat merk je niet. Leuke ligging aan zee. Deze was echter in aug 2015 erg koud 23 gr. Dus alleen pootje baden. Top zwembad verwarmd!

Super animatie, gezellig plein en winkels. De prijzen zijn hoog! Goede winkels en ik ben ook nog naar de camping kapper geweest. O en door de grote aantallen muggen moesten we s avonds al snel naar binnen. Jammer met zwoele zomeravonden binnen zitten. Het stilstaande meer is een grote kraamkamer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk genoten

Mariëtte,
19-9-2017

Peuter/kinder zwembad is echt geweldig. Onze kinderen hebben zich hier heerlijk zelf kunnen vermaken. Het kosteloos lenen van een babybedje en kinderstoel was erg fijn.

Minpuntje, bij onze chalet was de hele dag geen zon waardoor het wat kouder voelde en wij meer binnen hebben gezeten. (September is het uiteraard wel wat kouder)

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Nooit meer

Anna,
12-9-2017

Ik kan deze camping echt niet aanraden. Wij wilden met onze kinderen genieten van een vakantie buiten het seizoen om op een camping waar iets te doen is.

Nu is er zeker wat te doen, zo begint het entertainmentprogramma S avonds om 21:00 wat bestaat uit optredens en soms een karaoke avond. Het geluid hiervan bereikt denk ik de halve camping. Dit gaat door tot 23:00/23:30.

Het zwembad heeft hele leuke speeltoestellen en glijbanen, echter is het water zo koud dat de kinderen er bibberend en met blauwe lippen rondlopen. Voor de trampolines en het carroussel moet betaald worden; 2,50€ per ritje.

Het huisje had matrassen met kuilen erin en was niet ingericht op kleine kinderen want de glazen stonden op lage planken zonder deurtjes en het bestek in vakjes in de tafel.

Er wordt door personeel rondgereden op soort van golf karretjes en ze rijden behoorlijk hard op de paadjes tussen de huisjes, dat vond ik niet fijn met de kleine kids.

Het receptie personeel is ronduit onvriendelijk.

Nooit meer

Jansen,
7-9-2017

Het brood van de bakker is vers je moet in een lange rij staan voor dat je aan de beurt bent. De prijzen liggen hoger als in de supermarkt in serignan. Het strand is mooi, maar het waait hard je wordt er gezand straalt verder geen goede strandtent te vinden. Het zwembad is te klein voor het aantal mensen wel leuk voor kleine kinderen. Animatie en shows tot 23.00 uur (herrie) is niet ons ding. Een verse drol aangetroffen in de douche ruimte is ook niet ons ding. Je moet het leuk vinden een erg groot massaal centerparcs gebeuren op een Franse manier. Voor ons nooit meer.

Erg grote massale camping

Roos,
2-9-2017

Wij hebben in augustus een stacaravan gehuurd in het sectie languedoc en kregen nummer CL58 toegewezen. Geen aanrader qua plek! Stacaravan binnen is prima, maar je hebt weinig privacy omdat de caravans op elkaar staan. ZoveeL mogelijk mensen kwijt kunnen lijkt wel. Het zwembad is leuk voor kinderen tot 10 jaar. De waterspeeltuin is echt super. Het grote zwembad vond ik onoverzichtelijk en druk. De glijbanen zijn voor jonge kids leuk maar tieners vinden dit niks. Wel fijn dat het verwarmd is. De afstand naar het strand is heel goed te doen. Je zit zo bij de zee! De camping is erg groot waardoor wij de gezelligheid miste. Onze zoon had een vriendje maar die zat een kilometer verderop waardoor ze niet zelf naar elkaar toe konden gaan. Het nieuwe gedeelte van de camping was nog kaal. Voor zo'n grote camping vallen de speeltuinen tegen, weinig en klein. Er is een grote speeltuin maar ook niet heel leuk. Wij vonden het een soort centerparcs, alle voorzieningen en faciliteiten zijn er maar je bent op jezelf. Het echte campingsfeertje is er niet. De omgeving is kaal, Ardèche vonden wij veel mooier.

Voor ons eenmalig

Ingrid,
27-8-2017

Grote camping direct aan het strand. Staanplaatsen voor de caravans, tenten e.d. liggen erg ver vanaf het centrum. Ook de speeltuin ligt wat verderop. Hierdoor gingen onze (jonge) kinderen niet meteen zelf daar spelen. Tevens bevat deze speeltuin een ijzeren glijbaan en geen schaduw.

Zwembad was netjes. Voor de kleinere kinderen is het watersplashpark erg mooi en groot. Het grotere zwembad is te klein voor het aantal gasten. Het heeft 2(dezelfde) kleine glijbanen langs elkaar die niet glijden.

Pluspunt is wel dat het grote bad voorzien is van een poortje en dat kleine kinderen er niet zelf in kunnen. Tevens is het goed verwarmd.

Strand heeft geen vertier. Wel een mooi zandstrand waar veel schelpen te vinden zijn. Er zit één klein strandtentje waar je een ijsje of wat drinken kunt halen.

Gedeelte waar de caravans staan is nog vrij nieuw en bevat geen schaduw doordat de begroeiing nog niet groot genoeg is. Dit maakt het ook erg 'kaal'.

Omgeving was helaas ook niet alles. Valras Plage is een leuk dorpje en Carcasonne is leuk om naartoe te gaan. Verder vonden wij het niet ons ding. Maar wij zijn dan ook de Dordogne gewend met alle bergen en het groen.

Voor ons was dit eenmalig, maar niet omdat deze camping slecht is.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.