7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

724 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Nooit meer

Sab,
14-7-2018

Herrie herrie herrie slapen paar uur per nacht. Zwembad schoon en leuk strand is ook prima. Mensen van touroperator niet behulpzaam. Herrie duurt tot half 2 snachts, overlast van jeugd op hangplekken wegsturen helpt niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Ilse,
5-7-2018

Vorige week terug gekomen van geweldige vakantie op deze camping. Zeer ruime plaatsen, geweldig zwembad metname voor jonge kinderen. Veel ligbedden en daarom altijd plek. Lekkere bakker en veel te doen op de camping. Sanitair gebouw erg mooi en schoon. Zee op loopafstand, prachtig strand, zeer warm.

Enige kleine nadeel in de omgeving weinig te doen. Kortom wij hebben genoten en zeker een camping om weer eens na toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super camping!

Fan. Jacobs,
22-6-2018

Ruim opgezette camping. Wij hebben een stacaravan (6 personen) gehuurd, de nieuwste van touroperator. Mooie en nette stacaravan maar voor 6 personen wel wat krap. Wij waren met 2 volwassene en 1 kind en dat was zeker prima.

Op de camping is er genoeg te beleven. Een waar paradijs voor de kleintjes (tot +/- 7 jaar). Heel veel kleine glijbaantjes en spetter plezier.

Er zijn meer dan genoeg ligbedden dus je hoeft niet te haasten voor een bedje.

Het sanitair bij op de camping word perfect schoon gehouden.

Het strand is op loopafstand. Mooi strand. Zorg wel voor waterschoenen want het eerste gedeelte van de zee ligt vol met grote schelpen.

Op de camping zelf veel faciliteiten zoals een bakker, supermarkt, slager en visboer.

Animatie hebben wij niet veel gebruik van gemaakt omdat voor kinderen van 4+ was.

Er is ook een trampoline en draaimolen tegen betaling aanwezig.

De medewerkers en reisleiding zijn allemaal vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Cindy,
17-6-2018

Top camping schoon / groot/ goede bakker/winkel/slager/ verse paella zeker proberen/ goede animatie/ goed zwembad voor de kleinste. Voor de grotere verwacht ik toch wel een keer een opknapper, maar verder net zwembad/ook snel bij Lidl en Carrefour/ lopend naar het strand/gaan nu voor derde keer/ gewoon omdat het een top camping is. Staan op phare quest/. Waait veel maar hoort erbij ...tot over 5 weken!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet via deze touroperator maar via andere.

Herman,
20-5-2018

Caravan gehuurd via touroperator. Caravan zijn oud, slecht onderhouden en nauwelijks schoon gemaakt. De vertegenwoordiger op de camping gaat hier dan ook nog met je in discussie wat schoon is , touroperator kwam ongevraagd onze caravan binnen terwijl het gordijn gesloten was om wat te vragen maar een goede morgen kon er niet af , eigenlijk was deze man zeer onbeschoft

Camping is 100% in orde en er valt veel te beleven voor jong en oud. Er is een warme bakker en een casinowinkel aanwezig voor de dagelijkse boodschappen

Alles is goed georganiseerd door en op de camping om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bieden.

Een nadeel, vlak bij de camping is een manege en een klein moeras waardoor je wel wat last hebt van muggen en paardenvliegen. Dus insmeren tegen insecten is hier wel een must.

Gereisd met partner in mei 2018

Hopelijk snel weer

Wendy,
19-5-2018

Heerlijke camping voor gezinnen met kleine kinderen. Die van ons 5 en 3 hebben wrderom genoten. Was onze 3e x hier. Maar 1e x hoogseizoen. Drukte viel me enorm mee ondanks dat het een enorme camping is.

Zwembad is voor kids een waar paradijs. Veel glijbaantjes voor 1-6 jaar in ondiep water. Grote bad had glijbaan voor oudere kids. Netjes afgesloten meet hekkes zodat kleine kids er niet zomaar in kunnen.

Camping ligt aan het zandstrand. Dus iedere dag kiezen zwembad of strand.

Voor de wellness liefhebbers zit er ook nog een adult only bad. Met bubbels en ligbedden.

Verder animatie gericht op verschillende leeftijden.

Wij gaan zeker nog eens terug. Enige minpunt is de prijs. Wij hebben geen eigen kampeermiddel en dus afhankelijk van huuraccomodatie. Deze kosten al gauw 2000 euro pw in het hoogseizoen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wij stonden op camping gedeelte phare ouest plek T28, heerlijke grote plek zonder manoeuvreren de caravan zo op zijn plek. Goed vlak dus stonden binnen 5 minuten waterpas. Waterpunt per vier plekken. Sanitair wordt goed schoongehouden, helaas zijn het de kampeerders zelf die het niet netjes houden.

Fijn dan je heerlijk aan het strand ligt, wij als ouders op het strand, onze zoon gaat zijn eigen gang naar zwembad enzo. Toch ben je dichtbij voor als er iets aan de hand zou zijn.

Soms jammer dat bij verkeerde wind je last hebt van animatie van naastgelegen camping, maar dit is in drie weken slechts een enkele keer voorgekomen.

Winkel, bakker, slager, visboer en groenteman op camping zeer fijn. En prijzen niet veel duurder dan in de supermarkt. Wij deden hier eigenlijk de dagelijkse boodschappen. Uit de winkel zo de bbq op, lekker vers. Ook de paella van de visboer is een aanrader.

In de omgeving hoop leuks te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

(0) zeer grote camping, ruim opgezet,

(+) fraai strand,

(0) verouderd sanitair en enkele nieuwe sanitair gebouwen. l

(+) leuke kinderspeeltuin en water park.

(-) personeel niet geïnteresseerd in haar gasten.

(-) rommelige uitstraling. faciliteiten verspreid over camping. niet logisch

(-) Extreem veel muggen, hierdoor vakantieplezier weg

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Perfect en zeker voor Tesla-rijders!

Stickybit,
18-4-2018

Relaxte camping met erg mooie stacaravans. Wij hadden de Cabane Canardiere, die staan erg mooi en autovrij. Een klein dorpje op zich, alles dusdanig geplaatst dat je altijd vrij zit.

Geen standaard plaatsingen van caravans op een rijtje, alles schots en scheef en dus leuk.

Loopafstand van het strand.

Fietsen en wifi gratis bij deze Cabanes. Verwarmd zwembad (geen overbodige luxe zo vroeg in het seizoen).

Elke week een circus voor het terrein, dus leuk vermaak voor de kinderen.

En last but not least! Meerdere Tesla laders op de camping. Aangezien wij ook een Tesla rijden, was dit 1 van de grote pluspunten wat ook de doorslag heeft gegeven voor het boeken. Netjes werd elke auto gewisseld zodra deze vol was, precies zoals het hoort!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Verrukkelijk

B,
9-3-2018

Schone huisjes en omgeving, lag iets te ver van dorp vandaan om te lopen, goede animatie en heerlijke spa. Prima restaurants

Gereisd met partner in juni 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.