7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Al Fresco
Lux-camp
Lux-camp
Canvas Holidays
Canvas Holidays

2 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Helemaal zen in Serignan Plage

Lies
31-5-2013

Een paar dagen in mei in een cabane aan zee op camping Le Serignan Plage en je komt helemaal zen terug. Een beetje wandelen over het strand, koffie met croissant op de patio, solo borrelen voor je fijn gestylde cabane. Even uit de drukte en zonder kinderen en bijtanken in de zon. Lekkere massage om te relaxen en boeken lezen in het balneo. Kon zomaar Ibiza zijn. Volgend jaar weer.....

Gereisd alleenreizend in januari 2013
2007

Ik heb hier voor ongeveer 3 maanden stage gelopen. Vind het een erg mooie camping. Erg luxe. Het enige nadeel vind ik dat het eten in de restaurants wel erg speciaal is. Als je een moeilijke eter bent of met kinderen bent dan staat er niet echt iets 'normaals' op de kaart...

Verder ontzettend naar mijn zin gehad, camping is goed beveiligd, goede animatie en het strand is super! Voor meer vragen mail maar!

Gereisd alleenreizend in december 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.