7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

68 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Super vakantie gehad!!

Dennis & Kim
3-9-2016

10 dagen genoten met ons gezin, waarvan 4 kinderen van verschillende leeftijden. Geweldig zwembad voor de 2 jongste meiden en de 2 oudste jongens hebben zich overal goed geamuseerd. Strand is ook erg fijn, ondanks dat er geen strand bedjes waren. Een fiets is wel erg handig als je die hier bij je hebt. Top vakantie in de Grand lodge tent van touroperator. Volgend jaar komen we weer maar dan met eigen caravan!!

Gereisd anders in augustus 2016
2008

We zijn net terug van vakantie met drie kinderen (6, 5 en2). Het was heel plezant. Mooi zwembad, goed verzorgd, prachtig strand en zee ideaal voor de kinderen, kunnen er diep in gaan. Via een touroperator geboekt, nederlandstalige animatie vonden de kinderen geweldig. De caravan van comfort class was heel goed verzorgd en redelijk ruim. Het enige nadeel waren de muggen!

Gereisd anders in juni 2008

Zomer 2007 tien dagen op deze camping gestaan. In eerste instantie viel het nogal tegen: de camping ligt ver weg van de bewoonde wereld en alles ziet er een beetje vervallen uit. De foto's op de website zijn zeker niet representatief. We hadden een tent gehuurd via VS en die was wel oke. Wel super is dat je zo vanaf de camping het (brede) strand oploopt, maar wij gaan hier zeker niet nog een keer heen.

Gereisd anders in februari 2008

2007

wij zijn eerste 2 wkn van juli geweest met kinderen van 3 tot 6 jaar.

Caravan via de camping zelf geboekt, heel netjes. Het strand is heel fijn en het balneo is geweldig. Maar voor kleine kinderen is er helaas geen buiten speeltuintje (wel een enkel toestel) en verder is het zwembad klein en is ook hier geen speeltoestel voor kleine kinderen. Op de ligweide zijn er wel genoeg bedjes.

Verder een heel goede camping, met vriendelijk en snel personeel (als er iets is).

Gereisd anders in juli 2007

vorige week terug gekomen van camping

p.groenen
9-7-2007

vorige week terug gekomen van camping. Prima camping met mooi groot zwembad en mooie ligweide er omheen met veel ligbadjes, was druk om de camping, maar was heel goed te doen. Pal aan zee, en zee langzaam aflopend dus perfect voor de kleine kids. Word veel georganiseerd en leuke dorpen in de buurt. Je moet wel overal met auto naar toe. Hadden vip caravan van pharos reizen die zijn perfect, en hebben auto vrijgedeelte en tegenover balneo

Gereisd anders in juli 2007

vandaag thuisgekomen leuke camping niets op aan te merken. leuke speelruimte voor de allerkleinste. Alles is er strak en prima geregeld. wanneer er iets stuk is wordt het heel snel en prima opgelost en ze zijn erg vriendelijk. Ook het sanitair van de camping zelf erg netjes hier kun je bij het strand gebruik van maken. een aanrader dus!!

Gereisd anders in juni 2007

Ben net terug van deze camping

Ivette van Amelsfort
24-6-2007

Ben net terug van deze camping. Heerlijke plek (nr. 918) helemaal op het eind. Zwembad was prima, elke dag ligplaatsen en Balneo is heerlijk rustig zonder kids. Wel heel veel kleine kinderen deze tijd en dat geeft wat drukte. Zonder kids leg je minder snel contact had ik het idee. Geen massaal gevoel, wel grote camping. Gezellige patio, mooi sanitait met goed heet water in de douche. Alleen de omgeving viel wat tegen, leuke plaatsjes zijn wat verder weg.

Gereisd anders in juni 2007

Een prima camping waar wij in mei 2005, mei 2006 en zomer 2006 geweest zijn. Mooie zwembaden en heerlijk strand. Verder is er genoeg te doen voor de kinderen en ook de oudere jeugd hoeft zich niet te vervelen! Kortom een fantastische plek om je vakantie door te brengen met plaatsjes als Sete, Vias, Valras en beziers in de buurt. Bon voyage.

Gereisd anders in juni 2007

gewoon een super camping voor jongeren!! ik ben er vorig jaar heengeweest, en ben nog niet oud genoeg voor de balneo maar kom er wel in!! dit jaar ga ik weer, en ik weet zeker dat het weer een top vakantie wordt!!

Gereisd anders in mei 2007

Prima camping met mooie zwembaden en goede ligging aan het strand. Toch zijn die er meer. Prijs/kwaliteit is niet helemaal in verhouding wat betreft de VIP caravans. Deze liggen toch wel een stukje van het strand af en een echt camping gevoel heb je er niet meer. Het zijn meer huisjes dan caravans waardoor kinderen lastiger contact leggen. Overigens zijn het wel luxe en nette caravans, waar wel een airco eigenlijk in had moeten zitten. Vooraf was ons niet helemaal bekend dat dat Balneo niet toegankelijk is voor kinderen. Dat is wel begrijpelijk omdat het een zwembad is om te relaxen, maar dat betekent dat je met kinderen op het super drukke zwembad bent aangewezen. Balneo is wel erg mooi. Maar met kinderen kom je er dus nauwelijks aan toe. Strand is breed en mooi, maar met de verkeerde stroming ook erg koud. Wij vonden het wel een kwalitatief goede camping maar het is erg massaal.

Gereisd anders in mei 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.