7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Canvas Holidays

99 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Goed gehad.

Tom Duijtshoff,
4-9-2018

Een mooie camping . Van alle gemakken voorzien , echter vonden wij het wel een camping voor gezinnen met jonge kinderen voor onze zoon van 14 was er behalve het zwembad weinig te doen s'avonds.

Tent geboekt via touroperator, de reisleiding daar verzorgt door Cees en Jolanda was echt goed.

De tent zelf kan wel wat verzorging gebruiken met name buiten de tent veel spinnen webben ook binnen aan het plafond .

De zee was inderdaad aan de koude kant, maar wel op loop afstand . En het zwembad was super vooral met de nieuwe glijbanen .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische familiecamping!

Patricia,
25-8-2018

Deze camping mist alleen een goede DJ, en een iets warmere zee ;)

Verder echt een topcamping! Animatieteam is geweldig, broodjes zijn geweldig, shows zijn heel leuk. (afgelopen week wel iets minder, dj was slecht, 1 show compleet in frans, daar kunnen we niks mee.) Zwembad superfijn!, nieuwe glijbanen helemaal geweldig!

Supermarkt is belachelijk duur, beter even naar de carrefour/lidle in Serignan.

Theoretisch gezien hoef je de camping niet af.. alles is er, en top.

We hadden voor de 2e keer rechtstreeks bij de camping geboekt. Heerlijke ruime caravan, fijne douche (wel heel erg krap). Dit jaar veel last van muggen gehad. We zijn helemaal lek geprikt.

We hebben een super vakantie gehad!

We houden van deze camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wij stonden op camping gedeelte phare ouest plek T28, heerlijke grote plek zonder manoeuvreren de caravan zo op zijn plek. Goed vlak dus stonden binnen 5 minuten waterpas. Waterpunt per vier plekken. Sanitair wordt goed schoongehouden, helaas zijn het de kampeerders zelf die het niet netjes houden.

Fijn dan je heerlijk aan het strand ligt, wij als ouders op het strand, onze zoon gaat zijn eigen gang naar zwembad enzo. Toch ben je dichtbij voor als er iets aan de hand zou zijn.

Soms jammer dat bij verkeerde wind je last hebt van animatie van naastgelegen camping, maar dit is in drie weken slechts een enkele keer voorgekomen.

Winkel, bakker, slager, visboer en groenteman op camping zeer fijn. En prijzen niet veel duurder dan in de supermarkt. Wij deden hier eigenlijk de dagelijkse boodschappen. Uit de winkel zo de bbq op, lekker vers. Ook de paella van de visboer is een aanrader.

In de omgeving hoop leuks te zien.

D-reizen

Tof verblijf accomodatie supper wel weinig ruimte

An van liedekerke,
4-3-2018

Heel goed gelegen de restaurants op de camping goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Grote camping maar dat merk je niet. Leuke ligging aan zee. Deze was echter in aug 2015 erg koud 23 gr. Dus alleen pootje baden. Top zwembad verwarmd!

Super animatie, gezellig plein en winkels. De prijzen zijn hoog! Goede winkels en ik ben ook nog naar de camping kapper geweest. O en door de grote aantallen muggen moesten we s avonds al snel naar binnen. Jammer met zwoele zomeravonden binnen zitten. Het stilstaande meer is een grote kraamkamer.

Slechtste campingervaring ooit

Ervaren campinggast,
19-8-2017

Hier slechtste ervaring ooit op campinggebied gehad: op basis van de goede recensies op internet tijdig de duurste categorie staanplaats op deze camping geboekt. Bij aankomst bleek echter dat we de slechtste staanplaats ooit toegewezen hadden gekregen; een klein stukje verdord zandveld op een kruising van doorgaande wegen zonder enkele privacy. Voor het eerst in onze campingervaring hebben we deze plek geweigerd. Hierop onbeschoft gedrag van de vrouwelijke campingmanager mee moeten maken die totaal niet begrepen heeft wat gastvriendelijkheid betekent. Pas toen we ons geld terugvroegen bleek er dan opeens toch nog wel een andere plek beschikbaar te zijn, maar pas nadat wij van haar kant een tirade hadden moeten aanhoren. Deze alternatieve staanplaats bleek wel wat beter, maar tijdens ons verblijf vervolgens verder veel gebreken ontdekt: de staanplaatsen zijn feitelijk stukken strand/duin (met rotsondergrond) zonder beschutting tegen de felle zon en harde wind. Bij de buren bleek de elektriciteit niet te werken; zij hebben die bij ons moeten lenen. De moderne toiletgebouwen leveren feitelijk alleen koud water, zowel voor het douchen als het afwassen. Geluidsoverlast tot 00.00 uur van zowel de animatie op de eigen camping als die van de camping er vlak naast. Er is een mooi opgezet centraal dorpje, maar bijvoorbeeld praktische informatievoorziening en voorzieningen als bijvoorbeeld voldoende wasmachines voor deze grote camping, ontbreken. Veel regeltjes, pasjes met foto die je steeds bij je moet hebben i.p.v. polsbandjes, kinderen onder de 16 jaar mogen op diverse plekken er niet in, etc., geven een ongastvrij gevoel. Deze camping voor ons dus echt nooit meer; we waren blij dat we weer konden vertrekken.

Prima camping

Anoniem,
29-7-2017

Hele mooie groene camping, schoon, wel alleen maar stacaravans. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Heerlijke paella afgehaald en een fruit de mer bij de stacaravan laten bezorgen. Leuke (wel alleen in het frans) animatie. Super waterpark voor kleine kindjes, mooi strand. Ik vond het alleen erg saai, niks in de directe omgeving waar je heen kon lopen. De prijzen van de bakker/visboer/slager/supermarkt/restaurant vond ik schandalig duur. Daarnaast stond er een harde wind gedurende ons verblijf van 2 weken in juli waardoor we haast niet op het strand konden zitten zonder gezandstraald te worden en was het zeewater ijs- en ijskoud. Maar dat is pech hebben gehad. De accommodatie was verder prima alleen de bedden en de kussens waren ronduit slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping aan het strand

Mar,
6-5-2017

Voor de meivakantie de perfecte camping. Lekker rustig nog en alle voorzieningen al open. Heerlijk brood. Camping heeft vele aparte wijkjes met mobilhomes. Iedere wijke een eigen sfeer. Echte strandhuisjes vlakbij het strand met een zanderige ondergrond, maar ook een wijkje met tuinen met gras (Balneo of Patio). Bij onze mobilhome waren 2 fietsen. Ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische camping

Richard en Ingrid
10-9-2016

Wij waren in augustus 2 weken op deze camping. De camping is goed verzorgd, campingplaatsen op Phare Quest zijn ruim. Plage plaatsen kleiner maar ook daar voldoende grote plaatsen. Sanitair is uitstekend en wordt goed schoongehouden. Voorzieningen op de camping zijn goed, kwaliteit brood is goed. Strand is op loopafstand (5 minuten) en vanaf de camping is het centrum van het park ook goed aan te lopen. Balneo is een aanrader, zeker als je rust zoekt ipv het zwembad. Het zwembad ziet er leuk uit alleen bij een volle camping is het wel druk. Een extra zwembad voor oudere jeugd (incl grotere glijbaan) zou welkom zijn. Aandachtspunt is het verkeer op de camping. Er wordt soms vrij hard gereden (ook door het personeel). Animatie is tov andere campings van hoog niveau. Wifi op het gehele park uitstekend en zeker voor franse camping begrippen niet duur.

Prijs van de camping is aan de hoge kant maar als je dit afzet tegen de kwaliteit en de voorzieningen zeker te verklaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Sanitair zit er top uit, jammer dat er maar 1 gang toiletten is en dat die in het gebouw dat er best dichtbij stond op dezelfde tijd ook superschool worden gemaakt.

Fare Ouest is echt ver en er is ook niets.

Animatie(presentatie) allen in het frans is voor zo'n grote goed georganiseerde camping niet meer van deze tijd.

Te plek was lang en smal (te smal om caravan in de breedte neer te zetten en te smal voor voortent en luifel.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.