7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Canvas Holidays

101 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Monica
27-7-2013

Fijne familiecamping met zwembad en strand op loopafstand. Regelmatig leuk amusement 's avonds. Verzorgde douches die regelmatig schoongemaakt worden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi strand. Leuke sfeer op de camping. Mooie beplanting en alles wordt goed onderhouden. Nieuw peuter/kinderzwembad!!

Goede bereikbaarheid van camping. Supermarkten dichtbij.

Gereisd familie in juli 2013

Leuke camping aan zee

Dorine van der Meij
24-7-2013

Vorig jaar waren we naar een camping die ongeveer de helft besloeg. Aanvankelijk vonden we de camping ook wat groot, maar na een paar dagen weet je de weg en ben je daar ook wel aan gewend. Daarnaast stond onze caravan (geboekt via touroperator) in een rustig straatje waar de kinderen lekker konden fietsen en spelen met de vele andere aanwezige Nederlandse kindjes, De ene kant van het straatje kwam uit bij een voetbalveldje met springkussen, aan de andere kant was een speeltuintje. Grote voordeel van deze camping was dat je zo naar het strand liep. Een heerlijk zandstrand, niet te druk. Het zwembad was ook leuk, maar daar was het helaas wel altijd druk. Al met al hebben we hier 2,5 week een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2013
2008

Supermooie kindvriendelijke camping!!

Jose
17-11-2008

Wij waren er met 2 kinderen van 11 en 9 in het hoogseizoen. Supercamping! Zwembad was soms wel heel erg druk, maar dan gingen we gewoon naar het aangrenzende strand!! Vriendelijk personeel en veel te doen voor de kinderen.

Gereisd familie in juli 2006

Mooie grote camping

Rolf van Duivenboden
13-11-2008

Mooie camping met mooi zwembad en een breed strand. De restaurants gingen pas laat open, maar het eten was goed. De speeltoestellen in de verschillende speeltuinen zijn nieuw en goed onderhouden. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd familie in september 2008

perfect voor met kleine kinderen

fam. Verbeek - Heist-op-den-Berg
8-11-2008

Wij zijn er met onze 3 jongens (8, 6 en 2 jaar) op vakantie geweest voor een weekje. Ondanks de vele Nederlanders op deze camping is het voor ons Vlamingen best meegevallen. De caravan van Selectcamp met airco is een echte aanrader. Enig minpuntje is dat ze nogal dicht op elkaar staan. Je kan er naar hartelust bbq-en of genieten van een een afhaalpizza Voor de rest een verzorgde camping met veel luxe. Heel wat kleine speeltuintjes maken de minitochtjes naar het zwembad, het strand en het centrum zeer aangenaam. Ook lekker gegeten in het restaurant in het centrum (ook de kindermenu's waren OK). De camping ligt wel wat afgelegen maar uitstapjes naar Sète, Cap d'Agde en Carcassonne zijn best te doen (zelfs onze jongens "zaagden" daar niet over). Kortweg, dik in orde ... we hebben al plannen voor volgend jaar!

Gereisd familie in juli 2008

Geweldige camping

Eric
5-10-2008

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De mensen die deze camping groot en druk vinden, moeten maar nooit richting de campings in Italie gaan. Vond het hier heerlijk rustig en ontspannen. En wat betreft de lange rij voor de bakker, de meeste mannen namen graag de moeite om s'morgens geholpen te worden door de mooie blonde dame met de veel te korte rokjes (was ook altijd de langste rij). Wij hebben al weer geboekt om volgen jaar 3 weken te gaan genieten. Een echte aanrader!!!

Gereisd familie in oktober 2008

Super!!!

f.coenen
2-10-2008

Wij zijn in april/mei vakantie geweest in 2008 en mede dankzij het goede weer is het een topvakantie geweest! Prima caravan en prima camping. De camping op zich ligt wel wat afgelegen.

Gereisd familie in oktober 2008

leuk

saskia
23-9-2008

Super gave VIP/cabane geboekt! was 1e seizoen dat deze accommadatie er stond en zag er perfect uit. Alles in strandstijl! met een leuke veranda + incl. fietsen (die in zeer slechte staat waren,maar voor even naar de receptie te fietsen was het oke).zelfs het servies was leuk.En...op 40 mtr van het strand! super. lekkere bakker op de camping, supermarkt erg prijzig,boutique ook erg duur! zwembad erg koud, binnenzwembad lekker voor de ochtend met je kinderen, was wel warm. speeltoestellen op de camping erg leuk.Personeel receptie erg vriendelijk, de rest was denk ik seizoen moe. Wij waren de laatste 2 weken daar, 21 sep ging de camping al dicht! erg vroeg denk ik zelf.

Aanrader

Fam.Kristel
17-9-2008

Laatste week augustus,eerste week september geweest.Stacaravan via Pharosreizen. Nette caravan, nieuwere versie. Staanplaats met tuinset en 2 ligbedden. Niet heel groot, maar wel wat soort van heggen ertussen. Mooi zandstrand, aflopend, dus voor kleine kinderen prettig. Fijne sfeer op de camping, vriendelijk personeel. Nederlandstalige receptie. Pizza en frites te eten maar niet spectaculair. Zwembad netjes, veel ligbedden. Bij drukte wat klein.

Dus een heerlijke vakantie gehad met 2 kleine kinderen die zich daar prima hebben vermaakt.

Gereisd familie in augustus 2008

Een echte aanrader voor gezinnen

Bianca
16-9-2008

In Augustus 2 weken geweest.

Luxe caravan met airco, leuk terras, parkeren bij de caravan.

Zeer leuke camping, veel te doen voor kids.Mooi zwembad.Fijne relaxte sfeer!!!

Veel speeltuintjes waar de kids niet meer weg willen.

Wat zo fijn is is vooral de ligging, je loopt vanaf de camping zo op het strand, heerlijk.

een echte aanrader!!!!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.