7,9

Omschrijving
Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

61 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Geweldige camping.volgend jaar weer

Rob v.d veer Schoonhoven,
13-8-2018

Prachtige schone goed verzorgde camping.Zeer grote campingplaatsen.Enige minpunt entertainment s'avonds erg luid.

Gereisd met partner in juni 2018

Niet via deze touroperator maar via andere.

Herman,
20-5-2018

Caravan gehuurd via touroperator. Caravan zijn oud, slecht onderhouden en nauwelijks schoon gemaakt. De vertegenwoordiger op de camping gaat hier dan ook nog met je in discussie wat schoon is , touroperator kwam ongevraagd onze caravan binnen terwijl het gordijn gesloten was om wat te vragen maar een goede morgen kon er niet af , eigenlijk was deze man zeer onbeschoft

Camping is 100% in orde en er valt veel te beleven voor jong en oud. Er is een warme bakker en een casinowinkel aanwezig voor de dagelijkse boodschappen

Alles is goed georganiseerd door en op de camping om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bieden.

Een nadeel, vlak bij de camping is een manege en een klein moeras waardoor je wel wat last hebt van muggen en paardenvliegen. Dus insmeren tegen insecten is hier wel een must.

Gereisd met partner in mei 2018

Verrukkelijk

B,
9-3-2018

Schone huisjes en omgeving, lag iets te ver van dorp vandaan om te lopen, goede animatie en heerlijke spa. Prima restaurants

Frederique,
      13-1-2018

Alles was leuk. Mooie omgeving voor fietsers, wandelaars. Dichtbij het strand

Gereisd met partner in september 2017

fantastisch vakantie gehad

peter
      12-2-2017

ruime camping plaatsen, mooi strand, voldoende winkels in de omgeving

Wat jammer

Lia Kok
      10-1-2017

Serignan , Le Clos Ferrand was een mooie rustige camping aan het strand. De ligging is gebleven de camping is weg. Clos Ferrand is opgegaan in Serignan Plage met al de drukte die erbij schijnt te horen. Ook hier nu veel vermaak voor kinderen, ouders en wat meer. Je kunt niet meer onaangekondigd komen alles is gereserveerd. Het kamperen is om zeep geholpen en dat spijt ons. Waarom we toch nog een poging doen om in 2017 te komen: de ligging, Serignan is een geweldig dorp (wij komen al 25 jaar in dit dorp) lekkere wijnen, vis en het strand in de buurt.

Sanitair is prima, medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Heel goed

Cindy Arends-Borninkhof
      10-12-2016

Alles was goed, goeie tijd gehad en we komen weer!

Janny Bakker
      25-10-2016

Alles is goed Het is een super camping We zijn hier 3 weken geweest Dicht bij zee Een heerlijk zwembad en het Balneo is gewoon geweldig. We komen hier al heel lang en altijd met veel plezier. Alleen jammer dat ze uit het ACSI boekje zijn Zo word het wel een dure camping in het laagseizoen We hebben ook nog nooit zoveel lege plaatsen gezien in het laagseizoen. Hopelijk gaan ze of de prijzen aanpassen in het laagseizoen of weer terug naar ACSI Toch een dikke pluim voor de gastvrijheid

Mooie omgeving en camping

Marij
      2-10-2016

In augustus 15 dagen verblijf in chalet Balneo. Het chalet was zeer schoon en bij verblijf van >8 dagen kon men bedlinnen + handdoekenpakket verwisselen. Het park werd heel goed onderhouden. De kwaliteit van de producten bij de bakker en slager was zeer goed. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de 2 restaurants (zonder reden) wel van de afhaalpunten. De kwaliteit hiervan was voldoende tot goed. Van de 2 fietsen die verbonden waren aan het chalet hebben wij veel gebruik gemaakt om de directe omgeving te verkennen. Mooie routes langs Canal de Midi en in de nabije omgeving van de camping. Doordat veel mensen gebruik maakten van deze fietsen was het op de camping vaak uitkijken. Alles en iedereen ging met de fiets. Mijn inziens, het doel voorbij geschoten. De spa was super : mooi en rustig. 'S morgens alleen toegankelijk voor naturisten en vanaf 14uur alleen voor "geklede" mensen . Het strand was een fijn zandstrand en breed. Hier was het ook vrij rustig en kon men goed vertoeven. Bij de campeerplaatsen was weinig tot geen schaduw wat niet gold voor de chalets: half zon, half schaduw. Bij de receptie was men vriendelijk, behulpzaam en werden vele talen goed gesproken. Al met al een mooie goed verzorgde camping en voor herhaling vatbaar.

TOP VAKANTIE

john loes
      27-7-2016

Wij zijn voor de 2 de keer geweest nu in de balneo stacaravan super goed .Een jaar daarvoor in een tent van vakantie select in een grindbak wel leuk gehad . Deze vakantie in de balneo was super .Het park is prachtig schoon allemaal vriendelijke mensen goeie slager en visboer en bakker . Verder we willen weer terug komen .Het strand is prachtig alleen geen strandstoelen deze hadden we maar gekocht bij de supermarkt. Het enige zijn de muggen. Hebben wat foto s toegevoegd . Waren met onze kinderen hopen volgend weer .

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.