Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
7,9

72 tips over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Fam. Jacobs, 22-6-2018

- ga zeker eens eten en winkelen in Valras-plage. Leuke boulevard, eetgelegenheden en souvenir winkeltjes (gratis parkeren);

- in de ochtend ontbijt halen bij de bakker op de camping zelf;

- winkelboulevard in Beziers. De wat bekendere winkels. Lekker eten + speelgelenheid voor de kinderen.

- neem een bolderkar mee! Alles is op loopafstand op de camping maar het scheelt een hoop gesjouw en voor de kleintjes is het toch een eindje lopen.

J., 2-9-2015
Bezoek aan Carcasonne & Valras Plage
Leienaren, 30-8-2015

Over de camping:

- geen noodzaak voor ligbeddenrace. Er waren er altijd genoeg op elk tijdstip van de dag.

- goed stokbrood en breed assortiment bij de bakker. Alternatief: pain pavé, is zachter brood dat je in plakjes kan laten snijden.

- Bij de Carrefour in Serignan (10min) is een zeer groot assortiment met veel dezelfde producten als in NL. Dus alle etenswaren meenemen niet per se nodig.

Accomodatie:

- er zijn geen kaasschaaf en garde (voor bv pannenkoeken bakken)

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Leienaren, 30-8-2015

bezienswaardigheden voor gezin met kleine kinderen:

- legomuseum in Valras Plage (15 min rijden). expositie, zelf spelen en verkoop.

- Seaquarium, Le-Grau-du-Roi (1 uur rijden)

- Carcassonne, groot middeleeuws kasteel. Indrukwekkend, maar niet handig met buggy en bij heet weer (1 uur rijden)

- winkelcentrum Polygone, Beziers (10 min rijden), voor als je eens wilt winkelen + speelplaats kinderen

Blazaro, 7-8-2015
Hele leuke huisjes zoals Robinson en de cabanes, wel erg duur maar voor ons het geld dubbel en dwars waard. De huisjes zijn in het echt gewoon net zo leuk en comfortabel als op de foto's.
irene_reekers, 25-7-2015
Tips: Carcassone, Boottochtje bij Cap D'agde, Penzena, Valras Plage

Marc, 20-7-2015
Dagje Carcassonne is leuk, markje in Portiragnes Plage is aardig, havenplaatsje Sete is grappig, sluizen bij Beziers zijn een klein spectakel en vooral tanken bij supermarkten als Carefour (Beziers en Serignan) is erg goedkoop.
storm76, 29-6-2015
Carcassonne is een aanrader, erg leuk, ook met kinderen.
Jess, 19-6-2015
De borg voor de huisjes pecheur is 300 euro, als je nachts wilt vertrekken heb je een creditcard nodig ivm terugkrijgen borg.
marieke, 26-5-2015

de wijncooperatie in Serignan. Erg gastvrij met uitleg van de wijnen en een proeverij(tje) naar keuze. Goede wijn tegen een goede prijs!

Bij slecht weer is het legomuseum in Valras Plage een aanrader. Klein museum maar daarna lekker zelf bouwen!