Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door grietje Oude Oude luttikhuis -ten hoor

heerlijke vakantie gehad !

grietje Oude Oude luttikhuis -ten hoor,
22-9-2018

dit jaar via touroperator geboekt , we waren benieuwd omdat we ook wel negatieve reacties hadden gelezen. maar het was helemaal TOP! we kwamen ochtends 10.30 aan. we werden super ontvangen en mochten gelijk onze stacarvan in. helmaal top!

de camping zelf was geweldig voor de kids het zwembad was helemaal hot bij ze . ( 2 kinderen van 2 en ruim 3 ) het speelpark was maar 30cm ongeveer overal en om het diepe bad ston een hek dat voor kinderen zonder zwemdiploma niet te openen was. ouders gaven hier ook acht op .

de grote glijbanen die er nieuw bij zijn gekomen op andere kant ook top en onder begeleiding mogen jonge kinderen daar ook vanaf.

-badmeesters merk je niet op maar ze zien alles.

- kinderanimatie geen gebruik van gmaakt

- speelhal voor 0-4 leuk

enig minpunt

-alles op camping ontzettend duur . goedkoopste ijsje 2 euro

- in de omgeving zelf weinig te doen.

tips

neem fietsen mee