Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Review geschreven door Ilona

Fantastisch! Topcamping!

Ilona,
18-9-2018

Fantastische camping! Wij hadden een staanplaats Phare Quest. Sanitair super schoon, volgens mij net nieuw. Zwembaden voor ieder wat wils, nieuwe glijbanen top!

Animatie s'avonds was erg professioneel, ging wel door tot 23.00 - 23.30 maar daarna snel genoeg stil. Strand erg fijn en niet druk, kunt ver het water inlopen dus ideaal voor kleine kids. Ene dag was zeewater koud, andere dag niet, dit lag aan de stroming.

In beide restaurants heerlijk gegeten.

Tip is wel om bolderkar mee te nemen, scheelt hoop sjouwwerk naar strand. Afstanden zijn redelijk te doen op camping, fiets of step is geen overbodige luxe.

Winkels zijn ook fijn. Totaal geen last gehad van muggen of wespen. S'avonds koelt het lekker af, geen vestje of lange broek nodig gehad. Staat wel een windje maar dat is met 38 graden geen overbodige luxe maar juist heerlijk! In omgeving weinig te doen maar dat wisten we.

Kortom, wij gaan volgend jaar zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018