Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Review geschreven door Alexandra

Super camping

Alexandra,
11-9-2018

Jeugdsentiment voor ons en ik denk voor heel veel mensen.

We stonden op het nieuwe gedeelte van de camping, hier is nog weinig begroeiing. Toen wij er waren stond er een harde wind, ik denk dat je er op de andere gedeeltes minder last van hebt.

Sanitair was dus ook vrij nieuw en netjes. Douches zijn ruim genoeg, toiletten ook netjes.

Zwembad is groot met een heel leuk speelgedeelte voor de kleinere kindjes. Onze kleine man kregen we met moeite mee. Ook heb je nog het Balneo, hier geen kinderen toegestaan, dus lekker relaxed en alle ruimte om banen te trekken.

Verder op heel veel plekken speeltuintjes, echt top.

Restaurantje op de camping was heel goed, variatie en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn tip is wel om fietsen mee te nemen. Zeker als je op het nieuwe gedeelte staat. Deze kun je ook huren, maar dat is niet goedkoop.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017