Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door RvdN

Geweldige camping voor jonge gezinnen

RvdN,
31-7-2018

Het is een geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen (4 en 7 jaar) hebben zich prima vermaakt en dat was het jaar ervoor (2017) ook al het geval. Leuk zwembad en als je de camping af loopt, sta je op het strand. Dat vonden wij ideaal. Wij hadden een stacaravan voor 6 personen en waren met z'n 4en. Zo konden de kids bij elkaar slapen en als dat niet ging doordat het "te gezellig" was, konden we ze nog apart leggen. Camping is niet zo kolossaal als het naastgelegen Serignan Plage.

Helaas toch wel wat minpuntjes over deze camping:

1) WIFI is al 2 jaar drama. Valt regelmatig weg en kost toch nog € 20,00 per week

2) je moet om 10:00u je caravan uit zijn en om 12:00u het park verlaten hebben. Wij hadden op de dag van vertrek nog willen zwemmen ivm zwarte zaterdag . Zelfs auto mocht niet op de parking blijven staan dus ook geen strand die dag.

3) eten niet toegestaan op zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018