Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Review geschreven door Dings

Geweldige vakantie gehad!

Dings,
27-7-2018

Het is een hele grote camping. Een fiets of bolderkar is geen overbodige luxe omdat de afstanden van het zwembad, winkeltjes, podium enz groot zijn. Zwembad is mooi en de nieuwe glijbanen zijn geweldig, het is zeker een groot pluspunt voor de oudere kinderen. De kinderen moeten minimaal 120 cm groot zijn. Hier wordt goed op gecontroleerd. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden. De shows zijn wel laat, ze beginnen pas om 21:30uur. De mensen van de touroperator zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden een Aspen stacaravan, deze liggen ver van het zwembad maar hebben wel veel privacy. We hebben ook stacaravans gezien van andere organisaties en die stonden vlak bij elkaar. Broodjes bij de bakker zijn heerlijk. Ook hebben we bij beide restaurants gegeten; was lekker en betaalbaar. Strand is mooi en schoon. Omgeving viel ons wat tegen omdat je ver moet rijden om een leuk dorp of stade te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018