Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Juliette

Boek Premium!! Alles was super!!

Juliette,
23-7-2018

Geweest met gezin (kids 2 en 4). Boek zeker Premium!! Echt! Wij zaten in cabin jardin premium en dit is super. Bij boeken via de campingsite gevraagd om een cabin met privacy en niet aan looppad (zodat niet iedereen op je kijkt die voorbij loopt) Genoeg beschutting van de bomen. Geen last van de zand ondergrond. Was wel bang voor veel zand binnen maar was echt niet. De tip: neem zelf zit stoelen mee!! Echt doen. Anders zit je savonds aan de picknick tafel of op een ligbed zonder kussens. Je kan de stoelen van binnen pakken maar dat zijn stalen stoeltjes. Zit echt niet lekker. Wij waren heel blij met onze cheape campingstoelen van de action. Huur een BBQ via de receptie bij een mannetje. 50euro pw. Kan je ook voor mailen voordat je gaat. Camping is groot maar echt niks van gemerkt. Jardin zit dicht bij strand, centrum en zwembad. Fietsen zaten er ook bij. WiFi ook en blijf je langer dan een week komen ze je handdoeken verschonen. Top!! De animatie gaat idd door tot 23.30 maar dat hoort erbij en is echt niet erg. Vanwege de recensies was ik bang voor veel harde wind op het strand. Ook niet het geval. Prima lekker windje. Ook geen strandschoentjes nodig gehad voor de kids. Super zwembad voor de kids! Hele goede anti slip zwembadvloer. Ook geen schoenen voor nodig gehad. Altijd plaats. Nieuwe glijbanen voor de oudere kids ook echt super tof!! Grote hoge snelle glijbanen. Cool. Zwembad voor de oudere is omringt met hekje. Heel fijn!! Iedereen let er ook op dat het deurtje dicht is. (Kids kunnen niet bij het slot) De “negatievere”verhalen komen denk ik meer vanwege de gekozen staanplek. (?) Premium is super. Echt glamping. En we zijn wel wat gewend en ook niet de ‘makkelijkste’ maar dit was top!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018