Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
7,9

243 reacties Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Overlast animatie/disco??

Bertje, 1-9-2018

Hoi

Wij (gezin met jonge kinderen) overwegen om een stacaravan mango te huren. Deze schijnen dicht bij het zwembad te liggen.

Is er overlast s avonds van de disco of de animatie. Na 23:00 alles stil???

0 reacties

algemene ruimte met wasmachine en drogers

Toe aan vakantie, 27-7-2018

Wij gaan hier medio augustus naar toe.

Weet iemand of er een algemene ruimte aanwezig met wasmachines en drogers zodat je je kleding kan wassen?

Kampeerplaats

Zon, 4-7-2018
Welke plaatsen zijn mooie ruime plaatsen? Met wat beschutting? Als het kan dicht bij strand en/of zwembad. Had begrepen dat er ruime nieuwe plaatsen zijn maar dat er alleen nog kleine boompjes staan. Dus erg warm.
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Tieners

Vooijs , 15-5-2018
Is dit ook een leuke camping voor Tieners? Is er Nederlandse jeugd op de camping? En een voetbalveld waar ze in de avond naar toe kunnen gaan of zo iets?
0 reacties

Wie weet of de logdetenten met douche en wc aan te raden zijn op deze camping? Ik las ergens dat het op een slechte plek zou staan (maar dat was in 2012).. Hoe is de situatie in 2018? :). We gaan met 2 kleine kindjes.

Bedankt alvast!

Groet,

G

BBQ huren op de camping

Ineke, 21-2-2018

Weet iemand of je op de camping een BBQ incl gas kan huren?

Vakantie is niet compleet zonder BBQ☺️

Cottage Patio geluidsoverlast?

Nadine, 1-12-2017
Ik begrijp dat er flink animatie is ‘s avonds en dat dat best te horen is in de geboeden rondom het theater/pleintje. Maar is het zo erg dat ik bang moet zijn dat ons kindje van 2 niet kan slapen? We overwegen nl de Cottage Patio maar die liggen heel dicht bij de animatie. Mensen met kleine kindjes die in de Cottage Patio hebben gezeten en hier iets over kunnen zeggen?

Koelkast huren

Danielle, 11-7-2017
Weet iemand of je een koelkast kunt huren op de camping?
1 reactie

bbq

Helga Golsteijn, 2-7-2017
Mag je op deze camping ook een bbq op kolen gebruiken?
2 reacties

Caravans lux-camp

Paula, 24-6-2017
Is er iemand die weet waar da caravans van lux-camp staan?