Tijdelijk €25 aanbetaling

Serignan Plage Nature (naturisme)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Serignan Plage Nature (naturisme) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 32 reviews

7.9GoedScore uit 32 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

32 Reviews over Serignan Plage Nature (naturisme)

• 9Piet08-07-2022

perfect onderhouden camping!

Mooie rustige (wij waren in de "grijze koppen" periode) camping, keurig onderhouden en brandschoon sanitair! Receptie medewerkers bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. De Balneo is fantastisch, het zwembad is prima al zijn de ligbedden daar mooi om te zien maar onmogelijk om comfortabel op te liggen. Het strand is bereikbaar vanaf de camping, ook hier goed schoongehouden en voldoende afvalbakken. De omgeving is fietsvriendelijk, Serignan is een leuk plaatsje om even doorheen te lopen en op het plein onder de Platanen kan je heerlijk eten of een bakkie doen bij de bakker. Valras Plage is goed bereikbaar door het veerbootje, voor 1,20 mag je meevaren naar de overkant waar je de leukste toeristen winkeltjes kan vinden en heel veel restaurantjes. Het restaurantje op de camping is trouwens ook prima, leuke bediening en schappelijke prijzen, op vrijdag Moules Frites is een absolute aanrader

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 7L.K26-05-2022

Hele mooie camping maar voor ons niet weer

Hele mooie camping met fantastisch zwembad en Balneo. Caravan is goed onderhouden, netjes en schoon. Jammer dat de caravans dicht op elkaar staan, terras met uitzicht op toilet van de buren.( niet heel fijn) Het gras rondom de caravan stond te hoog waardoor voor ons geen pad naar de caravan was. Dit hebben we wel in het begin gemeld maar werd niks aangedaan onder mom van personeel tekort. We zijn 3 ochtenden om 5 uur op geschrikt door de sproei installatie, dit ook gemeld en werd direct verholpen. De omgeving van de camping was niet wat wij verwacht hadden. Winkeltje en restaurant op de geklede kant van de camping is fantastisch.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Fam de Goeij12-09-2020

Was weer heerlijk! We wilden niet naar huis

Voor de 2de keer op deze camping geweest voor 2 volle weken en het was weer genieten! Wij zijn eind augustus gekomen en begin 2de week van September weer vertrokken.

Maar 1 week kinderen om ons heen gehad ivm dat de schoolvakanties in NL en FR weer begonnen de laatste week van augustus. En ook papa's gezien met een zwembril in het zwembad tijdens het zwemmen en ja het is zeer ongepast! Daar moet wat op gevonden worden door de camping!

Met de Covid 19 houd iedereen rekening met elkaar. Iedereen netjes een mondkapje op in de campingwinkel en overal handsanitaiser. Ruimte laten tussen elkaar met passeren! Wij voelden ons veiliger op de camping dan thuis in de supermarkt. Ook nog best wat Nederlanders/Belgen/Luxemburgers en Engelsen op de camping gezien ondanks dat tijdens onze vakantie het reisadvies van BUZA van geel naar oranje ging.

Met andere woorden: dit was zeker niet de laatste keer dat wij op deze camping komen! We Love It!

• 8Eetgelegenheden
  • 6Annie27-06-2020

Van wellnesscamping naar druk kinderspeelparadijs

We waren voor de derde keer op deze camping. Héérlijk vonden we de rust en het fantastische zwembad en de balneo. Het voelde echt als een wellness-camping waar we lekker tot rust kwamen. Vandaag echter waanden we ons in een kinderspeelparadijs. Veel schreeuwende kinderen met zwembandjes, duikbrillen en allerlei ander speelgoed. Je lekker rustig door het water bewegen was absoluut onmogelijk. Ik voelde me ook erg ongemakkelijk omdat een vader met duikbril en snorkel onder water kijkend door het hele zwembad zwom, echt ongepast. Terug naar de ligbedden moest ik over en tussen al het slingerende speelgoed door stappen. Voor ons is dit niet meer wat we zoeken. Het past totaal niet bij de sfeer die deze camping uitstraalt. Wat ons betreft is het de keuze minimumleeftijd naar bv 16 jaar of apart kinderbadje maken..

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Joost grasmaaiers27-06-2020

Natuurgedeelte Is kinderspeelpaleis geworden

Zwembad heeft een luxe uitstraling , en het gehele complex doet een beetje lounge sauna achtig aan. De andere jaren was het een weldaad van rust. Nu niet meer, 10 tallen schreeuwde jong, die ringen opduiken, van de kant springen, en vooral gillen, heel hard gillen. De bijbehorende ouders zijn te druk met hun eigen bezigheden en dat bestond o.a. Het met duikbril en snorkel in kaart brengen van het zwembad en de gasten.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9HS (België)21-01-2020

Wij gaan terug in juni 2020 !!!

Reeds ons tweede verblijf op deze camping na een zeer goede ervaring in 2018. Rustige en mooie ligging in de natuur. Wij huurden 12 dagen een caravan met airco (Détour) wat zalig was. Een bijhorend terrasje, beschut tegen de zon met ligstoelen (wel matrasjes meebrengen) en nodige tuinmeubelen. Er is buiten ook een gaskookplaat voorzien zodat je zelfs buiten bvb kan barbecuen. Zeer mooi zwembad dat ganse dag open is en in de voormiddag (tot 13u) is ook de Balneo enkel voor naturisten. Heel vriendelijk personeel, verschillende spreken zelfs nederlands. Ook vlak gelegen aan het naaktstrand, wat zeker een pluspunt is. Bij de eetgelegenheden gaat onze voorkeur zeker naar " le Clos des Oliviers", een gemoedelijke sfeer en een zeer aangenaam terras erbij. Iedere morgen vers brood in het supermarktje (er is een grotere in de naast gelegen textielcamping) Enig minpunt = het lawaai van de evenementen van textielcaming tot 23u 's avonds

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Marleen de Goeij14-10-2018

Wij komen Zeker terug!

Ja het kan een lange rit met de auto zijn maar het is het echt wel waard! 2 volle weken op deze camping geweest en het was met 1 woord Heerlijk!! Goede accomodatie, alles wat je in eerste instantie nodig hebt op het terrein, groot strand aan de camping, en de rust die je vind, super!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Caroline25-08-2017

ietwat tegenvallend door niet gepleegd onderhoud

We komen al jaren op deze en de buurcamping die nu zijn samengevoegd. Dit is vorig jaar tot stand gekomen. En zou in het najaar van 2016 worden afgerond door het vervangen van het 30 jaar oude sanitair. Omdat vorig jaar al bleek dat het ook in mei veel populairder was geworden toch maar gereserveerd. Kwamen we aan en bleek dat er niks aan het sanitair was gedaan. Blijft dat de locatie prima is heerlijk aan het strand en de omgeving is ook prima . Vlak bij diverse bezienswaardigheden die die de moeite waard zijn. Wel was het heel erg vol zelf al half mei en wij vinden de prijs hiervoor erg hoog. Al 40 euro per nacht begin juni. Dus volgende jaar maar eens wat anders proberen. Voorlopig even genoeg van deze drukte en hoge prijzen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 5Roy van den Broek23-07-2016

Zaten op het oude gedeelte van Le Clos de Ferrand

Veel te duur voor wat er wordt geboden. Er word voor de campingplaatsen van het 3 jaar geleden aangekochte gedeelte van Le Clos de Ferrand het zelfde zeer hoge tarief gevraagd als van Serignan Nature. De sanitair voorzieningen hier zijn voor het gevraagde tarief echter ver beneden peil. Tegels ontbreken, niet schoon te houden, deurposten verrot. vrij klein naturisten strand, wel aangrenzend aan het strand. Het is dat het een naturisten camping is aan het strand maar zo langzamerhand reizen de tarieven de pan uit. Hier vonden we geen goede prijs kwaliteit verhouding.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Harrie25-06-2016

Prachtige schone en mooie camping

De camping is behoorlijk verbeterd. Er is een prachtig zwembad aangelegd, wat zeker een aanwinst is. De bomen zijn gesnoeid en de hegjes flink uitgedund, daardoor niet veel last van muggen dit jaar.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar