7,9

18 reviews over Camping Serignan Plage Nature (naturisme) in het Nederlands

Wij komen Zeker terug!

Marleen de Goeij
14-10-2018

Ja het kan een lange rit met de auto zijn maar het is het echt wel waard! 2 volle weken op deze camping geweest en het was met 1 woord Heerlijk!! Goede accomodatie, alles wat je in eerste instantie nodig hebt op het terrein, groot strand aan de camping, en de rust die je vind, super!!

Gereisd Met partner in september 2018

ietwat tegenvallend door niet gepleegd onderhoud

Caroline
25-8-2017

We komen al jaren op deze en de buurcamping die nu zijn samengevoegd. Dit is vorig jaar tot stand gekomen. En zou in het najaar van 2016 worden afgerond door het vervangen van het 30 jaar oude sanitair. Omdat vorig jaar al bleek dat het ook in mei veel populairder was geworden toch maar gereserveerd. Kwamen we aan en bleek dat er niks aan het sanitair was gedaan. Blijft dat de locatie prima is heerlijk aan het strand en de omgeving is ook prima . Vlak bij diverse bezienswaardigheden die die de moeite waard zijn. Wel was het heel erg vol zelf al half mei en wij vinden de prijs hiervoor erg hoog. Al 40 euro per nacht begin juni. Dus volgende jaar maar eens wat anders proberen. Voorlopig even genoeg van deze drukte en hoge prijzen.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zaten op het oude gedeelte van Le Clos de Ferrand

Roy van den Broek
23-7-2016

Veel te duur voor wat er wordt geboden. Er word voor de campingplaatsen van het 3 jaar geleden aangekochte gedeelte van Le Clos de Ferrand het zelfde zeer hoge tarief gevraagd als van Serignan Nature. De sanitair voorzieningen hier zijn voor het gevraagde tarief echter ver beneden peil. Tegels ontbreken, niet schoon te houden, deurposten verrot. vrij klein naturisten strand, wel aangrenzend aan het strand. Het is dat het een naturisten camping is aan het strand maar zo langzamerhand reizen de tarieven de pan uit. Hier vonden we geen goede prijs kwaliteit verhouding.

Prachtige schone en mooie camping

Harrie
25-6-2016

De camping is behoorlijk verbeterd. Er is een prachtig zwembad aangelegd, wat zeker een aanwinst is. De bomen zijn gesnoeid en de hegjes flink uitgedund, daardoor niet veel last van muggen dit jaar.

Gereisd Met partner in juni 2016

Helemaal tot rust komen

Evelien
18-7-2015

Prachtige camping, verzorgd en proper sanitair. Heel rustig. Wel een winderige streek. Zwembad en strand heel knap. Echt een aanrader voor een rustgevende vakantie.

mooi en goed

philippe en inge
18-8-2014

zeer tevreden goede sfeer niets op aan te merken

Gereisd Met partner in januari 2014

Al 15 jaar mijn tweede huis

Fred van Batum
12-3-2013

Je voelt je thuis. Receptie personeel arrogant maar dat hoort in Frankrijk de camping ligt i de delta van de rivier de l,Orb. Strand is rechtstreeks te bereiken vanuit de camping. Niet geschikt voor jonge gezinnen met kinderen.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, volgend jaar weer

Anoniem
20-9-2011

Prachtige camping met ruime plaatsen, bungalow tenten en stacaravans. Mooi verzorgd. Sanitair is keurig en zeer schoon. Service is vriendelijk en goed. Entertainment samen met Yellow Serignan plage is leuk en afwisselend. Strand direct naast de camping is heerlijk.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Vakantieganger
11-9-2011

deze camping is door ons bezocht in de eerste week van september. We hebben op de website fantastische plaatjes gezien van de Balneo, maar in het echt liepen er heel veel bejaarden op de camping rond die vanaf 09.00 uur zo'n 3-4 uur in de jacuzzi gaan zitten. Kortom weinig plaats voor de echte vakantieganger. Verder is alleen jeu-de-boules de sport van de camping en kun je bij 1 duur restaurant uit eten gaan. Het strand is inderdaad op loopafstand maar na 1 week bejaarden om je heen ga je toch echt verlangen naar het textielstrand op 100 meter afstand. Voor ons nooit meer omdat er teveel repeaters zijn en je er nooit bij zult horen gezien onze jonge leeftijd. Er zijn genoeg andere combinaties mogelijk waaronder Arna aan de Atlantische Oceaaan die wel aandacht heeft voor alle klanten.

Gereisd Met partner in september 2011

nooit meer

mich
24-7-2011

te hoge prijs voor wat deze camping voorstelt, slecht onderhouden staanplaatsen, wildgroei van beplantingen,kleine staanplaatsen.direct het hele bedrag betalen bij aankomst.de plaats die je normaal had krijg je niet b.v.wij hadden nr 20 en we moesten op nr 47 gaan staan,ongedierte(ratten)bij vermelding van dit ongedierte werd er niets aangedaan,het nachtlawaai van mede kampeerders waar ook niets aan gedaan werd bij vermelding, het enige positieve was dat het sanitair proper was en meermaals per dag werd gereinigd.DEZE CAMPING NOOIT MEER

Gereisd Met partner in juni 2011

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Warme douchesAanwezig

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Serignan Plage Nature (naturisme) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Serignan Plage Nature (naturisme) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.