Camping Serignan Plage Nature (naturisme)

Camping Serignan Plage Nature (naturisme)stersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

26 reviews over Camping Serignan Plage Nature (naturisme)

• 2018
    8Marleen de Goeij14-10-2018

Wij komen Zeker terug!

Ja het kan een lange rit met de auto zijn maar het is het echt wel waard! 2 volle weken op deze camping geweest en het was met 1 woord Heerlijk!! Goede accomodatie, alles wat je in eerste instantie nodig hebt op het terrein, groot strand aan de camping, en de rust die je vind, super!!

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    7Caroline25-08-2017

ietwat tegenvallend door niet gepleegd onderhoud

We komen al jaren op deze en de buurcamping die nu zijn samengevoegd. Dit is vorig jaar tot stand gekomen. En zou in het najaar van 2016 worden afgerond door het vervangen van het 30 jaar oude sanitair. Omdat vorig jaar al bleek dat het ook in mei veel populairder was geworden toch maar gereserveerd. Kwamen we aan en bleek dat er niks aan het sanitair was gedaan. Blijft dat de locatie prima is heerlijk aan het strand en de omgeving is ook prima . Vlak bij diverse bezienswaardigheden die die de moeite waard zijn. Wel was het heel erg vol zelf al half mei en wij vinden de prijs hiervoor erg hoog. Al 40 euro per nacht begin juni. Dus volgende jaar maar eens wat anders proberen. Voorlopig even genoeg van deze drukte en hoge prijzen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

5Roy van den Broek23-07-2016

Zaten op het oude gedeelte van Le Clos de Ferrand

Veel te duur voor wat er wordt geboden. Er word voor de campingplaatsen van het 3 jaar geleden aangekochte gedeelte van Le Clos de Ferrand het zelfde zeer hoge tarief gevraagd als van Serignan Nature. De sanitair voorzieningen hier zijn voor het gevraagde tarief echter ver beneden peil. Tegels ontbreken, niet schoon te houden, deurposten verrot. vrij klein naturisten strand, wel aangrenzend aan het strand. Het is dat het een naturisten camping is aan het strand maar zo langzamerhand reizen de tarieven de pan uit. Hier vonden we geen goede prijs kwaliteit verhouding.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Harrie25-06-2016

Prachtige schone en mooie camping

De camping is behoorlijk verbeterd. Er is een prachtig zwembad aangelegd, wat zeker een aanwinst is. De bomen zijn gesnoeid en de hegjes flink uitgedund, daardoor niet veel last van muggen dit jaar.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Evelien18-07-2015

Helemaal tot rust komen

Prachtige camping, verzorgd en proper sanitair. Heel rustig. Wel een winderige streek. Zwembad en strand heel knap. Echt een aanrader voor een rustgevende vakantie.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9 philippe en inge18-08-2014

mooi en goed

zeer tevreden goede sfeer niets op aan te merken

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Fred van Batum12-03-2013

Al 15 jaar mijn tweede huis

Je voelt je thuis. Receptie personeel arrogant maar dat hoort in Frankrijk de camping ligt i de delta van de rivier de l,Orb. Strand is rechtstreeks te bereiken vanuit de camping. Niet geschikt voor jonge gezinnen met kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Anoniem20-09-2011

Fantastisch, volgend jaar weer

Prachtige camping met ruime plaatsen, bungalow tenten en stacaravans. Mooi verzorgd. Sanitair is keurig en zeer schoon. Service is vriendelijk en goed. Entertainment samen met Yellow Serignan plage is leuk en afwisselend. Strand direct naast de camping is heerlijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2011

• 6Vakantieganger11-09-2011

Nooit meer

deze camping is door ons bezocht in de eerste week van september. We hebben op de website fantastische plaatjes gezien van de Balneo, maar in het echt liepen er heel veel bejaarden op de camping rond die vanaf 09.00 uur zo'n 3-4 uur in de jacuzzi gaan zitten. Kortom weinig plaats voor de echte vakantieganger. Verder is alleen jeu-de-boules de sport van de camping en kun je bij 1 duur restaurant uit eten gaan. Het strand is inderdaad op loopafstand maar na 1 week bejaarden om je heen ga je toch echt verlangen naar het textielstrand op 100 meter afstand. Voor ons nooit meer omdat er teveel repeaters zijn en je er nooit bij zult horen gezien onze jonge leeftijd. Er zijn genoeg andere combinaties mogelijk waaronder Arna aan de Atlantische Oceaaan die wel aandacht heeft voor alle klanten.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 2mich24-07-2011

nooit meer

te hoge prijs voor wat deze camping voorstelt, slecht onderhouden staanplaatsen, wildgroei van beplantingen,kleine staanplaatsen.direct het hele bedrag betalen bij aankomst.de plaats die je normaal had krijg je niet b.v.wij hadden nr 20 en we moesten op nr 47 gaan staan,ongedierte(ratten)bij vermelding van dit ongedierte werd er niets aangedaan,het nachtlawaai van mede kampeerders waar ook niets aan gedaan werd bij vermelding, het enige positieve was dat het sanitair proper was en meermaals per dag werd gereinigd.DEZE CAMPING NOOIT MEER

Gereisd met partner in juni 2011

2 tips over Camping Serignan Plage Nature (naturisme)

• Fred van Batum, 12-03-2013

Neem je fiets mee. Heel geschikt om door de camping te gaan.

• philippe en inge, 18-08-2014

komen zeker terug leuk direct aan het strand

5 vragen over Camping Serignan Plage Nature (naturisme)

• Inge, 31-03-2012

Wie weet afstand naar zwembad

Hoe ver is het lopen qua afstand/tijd naar het zwembad, kunnen kinderen hier zelf heen?

annefried veenman, 29-04-2012

alleen boven de 16 toegestaan in de balneo op het naturistengedeelte. anders naar het zwembad op textielgedeelte, iets verder weg om te lopen maar wel te doen.(5 a 10 minuten?)

• gino, 15-07-2011

muggen

wie weet of er in september ook nog veel muggen zijn of dat dit aleen in het voorjaar is?

• jeanet, 14-05-2010

puber niet bloot, volwassene wel?

Als echte naturist ben ik niet happy met een verblijf op een textielcamping. Mijn (pleeg)dochter (15 jaar) is tot nu toe altijd mee geweest maar heeft aangegeven niet langer bloot te willen. Als ik dat wil prima, maar als zij maar niet hoeft. Weet iemand of dit een probleem is op deze camping? Oftewel, weet iemand een plek waar bloot gaan optioneel is of juist gekleed op een naturistencamping?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa