Camping Le Clos de la Grangette

• 9.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos de la Grangette voor je op een rij gezet:

29 reviews over Camping Le Clos de la Grangette

• 9Carla11-06-2016

perfecte plek voor een rustige vakantie

Erg gastvrije eigenaren, prima mobilhome, welke echt goed schoon gemaakt was. Camping tot in de puntjes verzorgd. Ook enkele leuke kampeerplekken. Camping ligt aan de Middellandse Zee, met een mooi zandstrand en langzaam aflopende zee. Bezienswaardigheden in Carcasonne, Beziers, Montpellier, Sete op niet al te lange rij-afstand. Supermarkt en eetgelegenheden in Sérignan (Plage) en Valras. Eigenaren Marie en Pierre verzorgen welkomstdrankje, barbecue, broodservice op hun geheel eigen, enthousiaste wijze. Wij zijn 100 % tot rust gekomen en zien terug op een heel prettig verblijf.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Paul17-07-2015

Heerlijke vakantieplek

Na juni 1014 kwamen We hier in juni 2015voor de tweede keer. Dit geheel tegen onze gewoonte in. We werden letterlijk weer met open armen ontvangen door Pierre en Marie die het begrip gastvrijheid perfect invullen. Wij hadden de indruk dat zij de gasten allemaal bij naam kenden. Dit is natuurlijk mogelijk door de kleinschaligheid waardoor de hardwerkende Pierre ook de camping zeer schoon kan houden. Deze kleine camping betekent rust, vriendelijkheid , comfort, kortom wat ons betreft VAKANTIE. 's ochtends worden de croissants rondgebracht. De camping ligt direct aan het (naakt)strand. Vanaf je mobilhome is het maximaal enkele minuten lopen. Het textielstrand ligt weer een paar minuten verder naar links (100m).

• 8Rico25-08-2014

Heerlijk, rustige plek aan het levendige strand

Wij (65,62,39,38,5 en 2 jaar) hebben een prima vakantie beleefd. Keurig schone accommodatie, prima bedden, broodjesservice bij je acc. en.... 150 meter van het zandstrand (dat langzaam afloopt in zee en dus erg geschikt is voor de kleinsten), 200 mtr over het naaktstand en je staat op het textielstrand, waar zich veel nederlandse en duitse kindjes bevinden. Park zelf is klein, keurig onderhouden, maar eenvoudig en rustig. Heerlijk relaxen, 's avonds ook rustig en da's prettig bij het slapen gaan. De eigenaren zijn erg behulpzaam en willen het je graag naar je zin maken. Toen onze auto niet het niet meer deed en toen onze dochter van twee een dokter nodig had, hebben ze ons fantastisch geholpen. Grote supermarkt op 10 autominuten. Erg geschikt parkje voor uitrustvakantie met kleine kinderen. Dagje Carcassonne of Montpellier prima te doen, Beziers is zeker ook een bezoekje waard. Reken wel op een paar dagen harde wind (ook 's nachts)

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen