Camping La Maire

3 reviews over Camping La Maire in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit

rowejulu
24-2-2014

Juli 2013 hier voor 2 weken geboekt. Bijna alleen Franse mensen wat voor volwassenen geen probleem hoeft te zijn (wij vonden het leuk) maar het samen spelen/dingen doen met andere kinderen is voor onze kinderen (11 en 16 jaar) wat tegengevallen. Als enige "buitenlanders" is het wat lastiger om contact te leggen. Verder hagelnieuwe mobilhome welke ook weer in perfecte staat achtergelaten dient te worden. Wel een waarborg om een en ander echt netjes te houden (t/m doucheputje moest schoongemaakt zijn). Geen camping om heel de dagen vermaakt te worden maar wel een goede locatie om de omgeving en vooral ook het strand te verkennen.

Gereisd Anders in juni 2013

Supercamping!

Karin
1-8-2010

Diverse jaren heen geweest en het is een geweldige camping. Goeie, ruime plekken, goed sanitair en erg fijn personeel die je gelijk een gevoel van welkom geeft!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Eenvoudige camping, wel netjes

Cindy
29-5-2010

Redelijk rustige, niet al te grote camping. Niet vlak bij het strand, paar km. Wel een zwembad, eenvoudig, geen verwarmd water (koud voor kleine kindjes, pierebadje ligt hele dag in de schaduw). Zwembad gesloten tussen 13.00 u en 15.00 u! Vonden wij erg teleurstellend. Wij hadden in 2009 (juli-aug) een Mobil-home. Was vrij nieuw, heel netjes en schoon. Camping werd goed onderhouden. Was niet vol qua staanplaatsen ondanks hoogseizoen, wel qua mobil-homes. Staanplaatsen groot genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor La Maire voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Maire in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Maire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.